Mode & Beauty alle pijlers

onderkin..ervaring?

31-05-2010 11:31 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben 25 jaar maat 36 maar heb altijd een onderkin gehad. Op foto's is dat echt vreselijk.. Nu zag ik op tellsell de 60second neck toner, die verbeterd de spieren rondom de hals. Heb op internet al gezocht op reviews en deze waren tot nu toe positief. Iemand hier ervaring mee??
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat het je weinig gaat helpen. Je onderkin bestaat uit vet en vel, niet uit spieren. Je nekspieren trainen lijkt me sowieso onzin, je gebruikt die spieren al de hele dag.



Ik heb er trouwens ook last van, je kunt voor foto's je tong op een bepaalde manier tegen je gehemelte houden. Dan sta je er iets flatteuzer op.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou net antwoorden dat ik wel ervaring heb met een onderkin...

Maar heb geen ervaring met dat apparaat.. Heb er zelfs, tot nu dan, nog nooit van gehoord...
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 31 mei 2010 @ 12:03:

Ik wou net antwoorden dat ik wel ervaring heb met een onderkin...

Maar heb geen ervaring met dat apparaat.. Heb er zelfs, tot nu dan, nog nooit van gehoord... dat dacht ik nu ook. Ja ik heb een onderkin, dus ervaring. Wat nu?
MILF in the making ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ontopic: het apparaat werkt niet. Oefeningen een beetje (gekke bekken trekken en overdreven A O U I E zeggen. Een permanente en echt werkende oplossing is lipo van de kin.
MILF in the making ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik las laatst een tip in een tijdschrift; dat je nog het beste een klein beetje anti-cellulitis creme op de huid net onder je kin kunt smeren want die creme trekt je huid een beetje strak...



Misschien in ieder geval de moeite van het proberen waard voor je weer eens pasfoto's laat maken of naar een feestje gaat waar zeker foto's gemaakt gaan worden.
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat een lipolyse behandeling ook werkt. Door middel van injecties. Maar geen ervaring hier verder (wel een onderkin)
Alle reacties Link kopieren
Dat een onderkin alleen uit vet en vel bestaat is complete onzin!

Natuurlijk zitten daar spieren! Tenzij je dood bent, maar dat lijkt me niet.

Dus ja, er zijn oefeningen om een onderkin te verbeteren/weg te halen, absoluut.

Fame in "Remedie tegen onderkin"

Ook: Je hoofd achterover doen en heen en weer slingeren.

Rusten met je kin op je handen (hoofd op je handen) en kin naar benenden drukkken en tegendruk gevevn.

Het enige is: hou het consequent vol want dat doet bijna niemand die oefeningen wil doen. Maar lees de link die ik hier plaatste: zij doet het trouw en heeft geen onderkin.



Succes en volhouden. (en verlaag ook je vetpercentage)
Alle reacties Link kopieren
Maar je wilt die spieren toch juist NIET trainen?



Ik heb een onderkin en zodra ik ga praten wordt het erger. Het is net alsof er een spier zit die de boel nog meer naar beneden drukt.

Mijn zusje die geen overgewicht heeft heeft dat ook maar als ze niet praat heeft ze geen onderkin. Volgens mij is dit doordat bij sommige mensen de aanleg van de spieren daar anders is.



Volgens mij is dat alleen op te lossen door plastische chrirurgie.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Mijn onderkin is echt puur vet hoor. De spieren zitten daar onder, en met de spieren is niks mis.



Net als op heel je lijf: Spieren daarover een laag vet. Je kan je spieren trainen tot je een ons weegt, maar met die laag vet erover zul je daar niks van zien.
Alle reacties Link kopieren
Dat apparaatje heeft hetzelfde effect als wanneer je je onderkaak naar voren beweegt en dan even 1 seconden vasthoudt. Dan span je die spieren ook aan en kan het strakker worden. Moet je het wel een paar keer per dag 20 keer doen ofzo..
Alle reacties Link kopieren
quote:TheEmpress schreef op 28 juni 2010 @ 18:11:

Mijn onderkin is echt puur vet hoor. De spieren zitten daar onder, en met de spieren is niks mis.



Net als op heel je lijf: Spieren daarover een laag vet. Je kan je spieren trainen tot je een ons weegt, maar met die laag vet erover zul je daar niks van zien.Ik vraag me af of het je tongsspier kan zijn of een andere spier. Ik heb ook ooit gehoord dat het iets erfelijks is, dat de een het kan hebben en de ander niet. Anyway, ik zie het bij mezelf en soms ook bij anderen dat de onderkin erger wordt als ze praten.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
als het een kwestie van te calorierijke voeding is is het simpel: vetpercentage verminderen. Maar met maatje 36?



Wat gebeurt er als je een buikje hebt, en je gaat je spieren trainen, hoewel ze misschien niet zo verslapt zijn. Nou dat gebeurt er ook als je je onderkin traint.



Je weet niet of de spieren daar strak zijn. Het ligt aan de manier waarop je altijd je hoofd houdt, je houding, de stand van je kaak en je articulatie. Ook al ben je jong, de spieren kunnen toch niet zo strak zijn.



Ik heb altijd al snel een onderkin gehad helaas, ook toen ik 18 was, en dik was ik niet. En spieren trainen hielp wel.
Alle reacties Link kopieren
Zonder kussen slapen zou ook helpen. Vanaf mijn 17de slaap ik zonder kussen (vanwege andere reden) en er is niets aan mijn onderkin veranderd.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Als je ouder wordt, wordt je collageen minder en heb je ook meer kans op een onderkin. Maar met 25 kan dit nog niet de reden zijn. Idd kijken wat je vetpercentage is, maar dat zal wel ok zijn vermoed ik.



Wat bij mij geholpen heeft (en ik ben een dertiger!): een goudent tip die ik heb gekregen en die bij mij ook helpt: een druppel anti-cellulite creme (ik heb die van Clarins) voor het slapen gaan op de bewuste plek smeren! Hoorde dit van een Amerikaanse visagist en geloofde het eerst niet, maar na een maand is mijn onderkin weg! Proberen waard toch??
Alle reacties Link kopieren
quote:mette schreef op 29 juni 2010 @ 14:19:

Als je ouder wordt, wordt je collageen minder en heb je ook meer kans op een onderkin. Maar met 25 kan dit nog niet de reden zijn. Idd kijken wat je vetpercentage is, maar dat zal wel ok zijn vermoed ik.



Wat bij mij geholpen heeft (en ik ben een dertiger!): een goudent tip die ik heb gekregen en die bij mij ook helpt: een druppel anti-cellulite creme (ik heb die van Clarins) voor het slapen gaan op de bewuste plek smeren! Hoorde dit van een Amerikaanse visagist en geloofde het eerst niet, maar na een maand is mijn onderkin weg! Proberen waard toch??Ga ik ook eens proberen dan. Die lypolise behandeling kan altijd nog....
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb 3 jaar geleden 4 lypolise behandelingen op mijn onderkin gehad. Het voelde in eerste instantie als spierpijn nadat de injecties gedaan waren, daarna was het ruim 3 dagen heel dik. Het resultaat mocht er wezen uiteindelijk. Na de eerste 2 behandelingen was er al duidelijk verschil te zien. Zelfs rond mijn neus, ogen, oren en nek was er minder vet. Uiteindelijk zelfs de laatste behandeling gratis gekregen omdat de arts zo enthousiast was van het resultaat. Helaas is het na 2 jaar weer allemaal terug bij af. Ben nu bij David Schiettecatte plastisch chirurg geweest in Deventer. Omdat ik graag toch nog Lipostructure wil proberen. Hij kon alleen niet de garantie geven of het dan nog terug komt. Hij heeft zelf advies gevraagd bij diversen collega's ze waren er allemaal onder de indruk. De een zei dat het altijd blijvend zal zijn en de andere juist het tegenovergestelde. Wil nu graag naar bergman kliniek om te kijken wat zij er van zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook!! Heb me er verder ook wel bij neer gelegd, volgens mij is er weinig aan te doen. Vraag me zelfs af of plastische chirurgie helpt..



Dat het een spier zou zijn, is denk ik wel een goede verklaring, als ik in de spiegel kijk en niet praat, heb ik geen onderkin, maar het is inderdaad bij praten en een bepaalde manier van adem halen?



Ook is mijn houding niet goed; als ik me er niet bewust van ben, zak ik in, mijn hoofd en nek ook en dan is het erger. Dus misschien is werken aan je houding een oplossing? Hoofd en nek kaarsrecht.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Dat is helaas geen oplossing voor mij. Omdat ik ook als ik gewoon in de spiegel kijk een behoorlijke grote onderkin heb. Het is bij mij niet alleen als ik in zak of als ik praat.
Alle reacties Link kopieren
Dat van tellsell geloof ik niet in, meeste producten daarvan blijken helemaal niet te werken en degene die het doen, in vele mindere mate dan dat ze beweren. Ik weet niet in hoeverre je je er echt aan stoort, of je het vervelend vind of dat het echt invloed heeft op hoe je je voelt. Iig bestaat er ook liposculpture voor een onderkin. Dit valt onder een 'kleine zone' en is in België zo'n 300 euro. Dan is het wel in 1x echt weg.
Alle reacties Link kopieren
Chloejoyfull, wat ik me dan afvraag, blijft er dan niet een stukje huid hangen? Of staat het meteen strak?
Alle reacties Link kopieren
quote:ChloeJoyFull schreef op 19 juli 2010 @ 15:45:

Dat van tellsell geloof ik niet in, meeste producten daarvan blijken helemaal niet te werken en degene die het doen, in vele mindere mate dan dat ze beweren. Ik weet niet in hoeverre je je er echt aan stoort, of je het vervelend vind of dat het echt invloed heeft op hoe je je voelt. Iig bestaat er ook liposculpture voor een onderkin. Dit valt onder een 'kleine zone' en is in België zo'n 300 euro. Dan is het wel in 1x echt weg.Hallo, is dat 300 euro alleen voor die plaats of moet je dan meer laten doen? Dat het in een soort paket zit?
Alle reacties Link kopieren
656545678 schreef:
30-06-2010 22:02
quote:mette schreef op 29 juni 2010 @ 14:19:

Als je ouder wordt, wordt je collageen minder en heb je ook meer kans op een onderkin. Maar met 25 kan dit nog niet de reden zijn. Idd kijken wat je vetpercentage is, maar dat zal wel ok zijn vermoed ik.



Wat bij mij geholpen heeft (en ik ben een dertiger!): een goudent tip die ik heb gekregen en die bij mij ook helpt: een druppel anti-cellulite creme (ik heb die van Clarins) voor het slapen gaan op de bewuste plek smeren! Hoorde dit van een Amerikaanse visagist en geloofde het eerst niet, maar na een maand is mijn onderkin weg! Proberen waard toch??Ga ik ook eens proberen dan. Die lypolise behandeling kan altijd nog....
en werkt het??????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven