Mode & Beauty alle pijlers

Onderbroek onder zwemshort

31-07-2010 11:43 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaja, kleine jongetjes worden groot. Die van mij wil nu ook z'n boxeronderbroek onder z'n zwemshort aan.

Ik vind dat vies. Tot nu toe is het er daarom nog niet van gekomen zonder al t veel herrie in huis.

Nu heb ik een tijdje geleden gehoord dat er van die boxers zijn van zwembroekstof. Dat lijkt mij ideaal; hij z'n boxer onder z'n short en ook ik tevreden.

Wie weet waar je die kan kopen in maat 152?

Ik ben dus niet op zoek naar een short met ingenaaide onderbroekrand, maar echt naar een boxer van zwembroekstof met elastieken boord.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind je dat vies? Die kunnen toch ook gewoon gewassen worden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik snap het vies gedeelte ook niet...het wordt nat, en het kan in de was....wat is het probleem?
Alle reacties Link kopieren
Chloor spoelt juist lekker schoon.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet helemaal wat er vies aan is!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die boxers onder een zwemshort ook compleet onzinnig, maar ik vind het niet vies.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Doet mijn meneer ook. Ik zie het vies gedeelte niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 juli 2010 @ 11:45:

Waarom vind je dat vies? Die kunnen toch ook gewoon gewassen worden?



Dat is ook zo. Maar het mag niet overal en bovendien die zwembroekstof lijkt me ideaal alleen al dat het zo lekker snel droogt.

Mocht het in die kindermaten niet te vinden zijn dan maar een natte kleffe broek rond de bips .

Maar ik vond het wel het zoeken waard.
Alle reacties Link kopieren
Handig om de Hollandse jongens te kunnen herkennen in het buitenland; een BB boxer een halve meter boven de rand van hun zwemshort én op Birkenstocks.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 juli 2010 @ 11:47:

Chloor spoelt juist lekker schoon.Scheelt weer vakantiewas dus?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel zonde van die redelijk dure onderbroeken, want een merk laten zien is natuurlijk ook belangrijk, dat ze er heel snel verwassen uitzien, maar ja zijn kont, zijn onderbroek. en vies, nee dat vind ik het niet. Vind eigenlijk zo'n lange zwembroek viezer in het water. maar dat is een gevoels kwestie.
Alle reacties Link kopieren
Vies bedoel ik dus niet zo zeer als onhygies, maar als vies in; zo lang nat aan de kont.
Alle reacties Link kopieren
En het zijn niet alleen jongens hoor, mijn dochter heeft speciaal een herenzwemshort ervoor gekregen van opa en oma



Die boxers die jij bedoelt hebben ze bij de action volgens mij.

Ik maak me er niet druk over, alleen moet ze die boxer net zo behandelen als haar badpak. Voor het zwemmen en na het zwemmen wisselen....



Groetjes GuMKoP
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 juli 2010 @ 11:49:

Handig om de Hollandse jongens te kunnen herkennen in het buitenland; een BB boxer een halve meter boven de rand van hun zwemshort én op Birkenstocks.



Hahaha, ja inderdaad! En de bijbehorende JB krans met tic.



Ik heb die zwemboxers onlangs gezien in een sportzaak met zwemafdeling. Dus gewoon eens langs sportzaken aan.
Alle reacties Link kopieren
ik vraag me af waarom je onder een zwembroek nog een boxer aanmoet? de zwembroek schijnt toch niet door? ik doe toch ook geen onderbroek onder mijn bikini broekje aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 31 juli 2010 @ 11:53:

Ik vind het wel zonde van die redelijk dure onderbroeken, want een merk laten zien is natuurlijk ook belangrijk, dat ze er heel snel verwassen uitzien, maar ja zijn kont, zijn onderbroek. en vies, nee dat vind ik het niet. Vind eigenlijk zo'n lange zwembroek viezer in het water. maar dat is een gevoels kwestie.Die van mij is 10 en nog niet zo into de merken. Die vind een Zigga onderbroek van de Action ook prima. Mijn portemonnee ook.
quote:El_lebel schreef op 31 juli 2010 @ 11:54:

ik vraag me af waarom je onder een zwembroek nog een boxer aanmoet? de zwembroek schijnt toch niet door? ik doe toch ook geen onderbroek onder mijn bikini broekje aan?Image....het gaat om de merkrand van de boxerT
Alle reacties Link kopieren
quote:nak schreef op 31 juli 2010 @ 11:53:

Vies bedoel ik dus niet zo zeer als onhygies, maar als vies in; zo lang nat aan de kont.



Mijn dochter als ik dat tegen haar zeg: Boeie, jij hoeft het toch niet aan?



Tja, ze heeft een punt...
Alle reacties Link kopieren
quote:El_lebel schreef op 31 juli 2010 @ 11:54:

ik vraag me af waarom je onder een zwembroek nog een boxer aanmoet? de zwembroek schijnt toch niet door? ik doe toch ook geen onderbroek onder mijn bikini broekje aan?mode en ook meisjes doen het, maar dan onder haar shorts.
Alle reacties Link kopieren
quote:El_lebel schreef op 31 juli 2010 @ 11:54:

ik vraag me af waarom je onder een zwembroek nog een boxer aanmoet? de zwembroek schijnt toch niet door?Die zwembroek hangt heel laag dus dan kan je het merk (Bjorn Borg) erbovenuit zien steken plus dat er minder te zien is als de zwembroek weer eens afzakt.
Alle reacties Link kopieren
In het zwembad waar ik laatst was, was dat verboden.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ellebel: ik vraag het me ook af. Maar zoonlief denkt daar anders over.
Alle reacties Link kopieren
quote:El_lebel schreef op 31 juli 2010 @ 11:54:

ik vraag me af waarom je onder een zwembroek nog een boxer aanmoet? de zwembroek schijnt toch niet door? ik doe toch ook geen onderbroek onder mijn bikini broekje aan?



Het is ook niet snappen. Het hoeft ook helemaal niet, maar leg dat die jongens maar eens uit.

Iedereen doet het, mode, dus....
Alle reacties Link kopieren
quote:nak schreef op 31 juli 2010 @ 11:55:

[...]





Die van mij is 10 en nog niet zo into de merken. Die vind een Zigga onderbroek van de Action ook prima. Mijn portemonnee ook.wacht maar over twee jaar
Ja klopt, meiden moeten ineens ook een zwemshort hebben met bikinitop erboven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven