Mode & Beauty alle pijlers

laarzen met schapenvacht gezocht.

02-12-2010 20:02 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben op zoek naar laarzen met vacht van binnen (schapenvacht) dus lekker warm.

Ik weet het de Uggs hebben dit, maar ik vind ze veel te duur.

Ik zag ook flip flop laarzen met goed voetbed maar deze kosten ook 200 euro. Heeft er iemand nog tips. Het zou leuk zijn als ze er ook nog een beetje mooi uitzien.




Scapino, 30 euro.
Deze heb ik zelf. Lekker warm, overal schapenvacht, en je glijd er niet op uit. 70 euro. Bij Dolcis gekocht.

Das geen écht schapenvaggie, Ratteke.



Al die goedkopere schapenvachtlaarzen hebben een "gewone" voering. Synthetisch. Niet zo warm als je voet in een echt schaap stoppen.



Dus, gewoon dokken voor een echt schapenvaggie, op MP kijken voor 2e handjes en een alternatief voor UGG is EMU. Maar voor the real stuff zul je altijd wat meer geld moeten betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ja erg leuk maar ik wil met echte schapenvacht, Dus geen synthetisch materiaal, daar gaan je voeten zo van zweten.
Alle reacties Link kopieren
Dat is denk ik geen echte schapenvacht. Kijk eens bij Nelson, die hebben wat goedkopere 'nep' uggs. Laarzen met synthetische vacht en met echte schapenvacht.

nelson laarzen



En ze hebben vandaag 25 % korting..
Google even op S'Oliver die hebben er een paar van. Bij Omoda is er al wat afgeprijsd.

Je zou ook bij de laarzen voor kinderen kunnen kijken. Sommige modellen gaan t/m maat 39.

Ook bij Dolcis hebben ze er, maar weet niet of die goed zijn.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 02-12-2010 20:25
Reden: Echt schaap?
% gewijzigd
Mischien gekke tip maar bij de primark in rotterdam of hoofdorp heb je van die nep uggs ze zijn goedkoop en super sterk heel maf ze hebben van dat nep bont vanbinnen ik heb ze een jaar gehad van de primark ze waren echt prima te doen ze zijn nog steeds neit kapot alleen hebik ze nu aan mijn moeder gegeven en zelf andere gehaald ":D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laarzen van Tommy Hilfiger met schapenvachtvoering, paar jaar geleden gekocht bij de Bijenkorf, misschien dat ze nog wel zoiets hebben. Geen idee meer hoe duur ze waren, ze zijn wel erg warm.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:kim65 schreef op 02 december 2010 @ 20:18:

Ja erg leuk maar ik wil met echte schapenvacht, Dus geen synthetisch materiaal, daar gaan je voeten zo van zweten.De jouwe misschien, die van mij niet hoor.
Met echte schapenvacht. Van Gaastra en je kunt er ook zelf op googlen.



(* Ik stop met zoeken voor mensen die alleen maar topics openen en niet eens netjes bedanken. Alleen maar aangeven dat het niet goed is. Zelf nooit voor anderen zoeken. Vooral vanwege het eerste doe ik dat. Dit forum is geen zoekmachine. *)
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 02-12-2010 20:49
Reden: Link verwijderd.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb gister heerlijk warme bij manfield gekocht, met echte schapenvacht, 130 euro. zeLijken op uggs maar ze zijn iets minder lomp en hebben een goede zool. Ik kan geen link toevoegen maar als je naar de site van manfield gaat, het is artikelnummer 288309.
Alle reacties Link kopieren
Ook van Panama Jack mooie laarzen met een schapenvachtje.

Het is dat ik ze uit moet doen, wanneer ik naar bed ga, maar anders...... Ze lopen goddelijk.

Kijk bij 3x w shoeline het nummer is 151410049
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips ik ga eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
pumps-italiaans ik ben ook aan het googelen maar ik kan de goede laarzen niet echt vinden. Daarom vraag ik of iemand mij kan helpen. Is dat zo erg?
Alle reacties Link kopieren
Ellen die laarzen zijn erg leuk, ik kan alleen niet vinden of de binnenkant van schapenvacht is.
Alle reacties Link kopieren
Kim, ik loop zo naar boven om op de doos te kijken. Misschien dat het daar op staat. Vandaag had ik mijn korte zwarte laarsjes onder een rok. Méénnnn, wat koud.



Helaas, er staat niets op over de binnenkant. Ik kijk nog even voor je of ik dat ergens anders kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Kim, er staat alleen "warme binnenvoering", maar niet of het ooit geblaat heeft.
Bij manfield staat op de site dat ze een voering van wol hebben. Dat is dus wel echt schaap neem ik aan.
Ik heb korte laarsjes gekocht van hobbs, waren nu met 25% korting bij nelson. Heerlijk warm
Alle reacties Link kopieren
Misschien vind je het op Liebo.nl

Allemaal producten met wol.
Gewoon naar een paar winkels gaan. Het staat er nu vol mee. De merken ken ik niet en ben ze ook niet op internet tegen gekomen. Misschien dat Omoda wat heeft staan. Het waren wel de duurdere.

Er waren zelfs een soort van All stars met voering en die waren van het merk Venice.
Alle reacties Link kopieren
tamaris laarzen



Deze laarzen laatst in de winkel gekocht en hebben een binnenkant van echte wol en buitenkant van echt leer/suede.

Heerlijk warm!
Op de site van Ziengs staan er 2 paar. Dat is Gaastra en Riverwoods van echt lamsvacht en allebei iets van 100 euro. Verder hebben ze een behoorlijk assortiment van echte gevoerde winterlaarzen. Ze al aan het afprijzen. Dezelfde laarzen staan ook bij Omoda, maar die prijzen niet zo scherp.
Warmbat. Echt schapenvacht. Nu bijna overal met 30% korting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven