Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)







Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.



Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.



Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.



Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Alle reacties Link kopieren
Bo, je bent een lieverd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Deel 10!



Wat fijn zeg. Wat dit topic allemaal niet teweeg heeft gebracht. Onze fijne warme thuishaven. Wat een lieve vrouw ben jij!

Bo jij bedankt voor het openen en delen van alle momenten. De goede, de grappige, de blije, de boze, de bange, de verdrietige. Net echt allemaal . Wat ben ik blij dat ik mee ben gaan schrijven, toen nog in het begin van mijn ziekte periode....



Meiden bedankt voor alles en nu proosten
Alle reacties Link kopieren
En meiden wat hebben jullie een heerlijke dag gehad. Volgende keer ga ik er bij proberen te zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Dat er nog maar héél veel topics bij mogen komen, Bo! Zit hier met tranen in mijn ogen, maar ben sowieso een tikkie emotioneel momenteel.



Jij bedankt!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Alle reacties Link kopieren
@ Meepie: dank voor de eer, maar het waren Ingmagh en Luonto



@ Netje



En Bo, kanjer, we gaan voor nog veel meer van deze mooie topics!
Alle reacties Link kopieren
Bo gefeliciteerd met deel 10.

En dat het juist vandaag geopend wordt is natuurlijk extra speciaal, na de meet.



Netje heel begrijpelijk dat je emotioneel bent. Ik geef je een dikke knuffel.
Ik breek even in en wens jullie nog heel veel mooie topics samen toe.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met het 10e topic! Maak er weer een mooie van en geniet van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie en positieve introductie! Het tiende al, inderdaad ongelofelijk
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Lieve lieve Bo, bedankt voor de mooie openingswoorden, van harte gefeliciteerd met het tiende deel, het is hier warm, veilig en zo vertrouwd, ik kom hier ontzettend graag en hoop op nog veel goede tijd met zijn allen, maar vooral voor jou nog een mooie tijd van leven, dat wens ik met heel mijn hart.
Alle reacties Link kopieren
Hai lieve meiden,



Van harte gefeliciteerd met het TIENDE topic!

Wat mooi, zo'n jubileum aan het einde van het jaar.



Fijn dat jullie het vandaag zo gezellig hebben gehad. Volgende keer ben ik er heel graag bij!



Bo, kerstkoor in de kerk. Dat is altijd mooi!



Ik heb ook genoeg kerst gehad de afgelopen dagen. Ben toch met mijn moeder en zus in Londen geweest. Gezien afgelopen maandag, was het nog even tricky. Maar alles is goed gegaan. We hebben weer een geweldige tijd gehad. Vooral gisteren was het een waar feest in Oxford Street.



En vandaag heb ik he-le-maal niets gedaan. Lekker op de bank gelegen. Was ook wel nodig. Even bijkomen. Maar het was voor een zeer goed doel!



Lieve Bo, heel veel succes morgen weer!
Alle reacties Link kopieren
Lieve, lieve allemaal.

Alweer het 10e deel. Jeetje wat gaan we met zijn allen snel op dit mooiste en warmste topic van alles. We hadden het er vanmiddag nog over. Dat jij Bo en nog één ander topic eigenlijk de enigen zijn waar ik nog heel actief op ben.

Daar proosten we op. Ik met een kopje koffie, want anders val ik weer heel ongezellig in slaap. En speciaal voor Bo.



Wat was het gezellig vanmiddag. Bo we hebben nog geprobeerd te skypen, maar nu snap ik waarom het niet is gelukt. Wat leuk dat jullie naar een concert zijn geweest. Lijkt me erg mooi. Maar wat een energie heb je zeg. Ben aan het denken wat het CPAM ook weer is, maar ik denk dat ik het al weet.



Wat was het leuk om ook eens de andere gezichten te zien, die ik nog niet kende, achter de schrijvers hier op het forum. Het was erg gezellig vanmiddag. En we moeten nu eens niet weer een jaar wachten maar ergens in het voorjaar/zomer nog een keer afspreken. Ik wil Ing ook graag nog een keer zien met een dikke buik.



Netje waarom ben je zo emotioneel?



Ik heb nog samen met Jan gegeten, maar ik kon het echt niet op. Ik zat nog steeds helemaal vol van de brownie of zoiets en de koffie van Starbucks die we op het station nog hebben gekocht omdat we net de trein misten en we toch een kwartier op de andere moesten wachten, die we door die duffe meiden die daar werken ook nog eens bijna de volgende trein ook weg zagen rijden.





We zijn nog geslaagd bij de H&M hoor. Ik had (alweer) twee truitjes en een broekje voor Sam. Voor de helft.

En Phoehee ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal moe van deze onverwacht drukke dag!

Ik ga lekker slapen :-)

Nieuw topic, jullie hebben gemeet, de zondag is voorbijgevlogen!



Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief, Zoeb!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker lieve Bo. Ik hoop dat het helemaal gaat lukken.

Alle reacties Link kopieren
Haha we gaven elkaar precies op hetzelfde moment een kus geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! Deel 10 alweer.



Bo leuk, onverwachts gezellig bezoek. Had je ook een meet.



Wel gek hoor, een meet zonder jouw. Al zaten we vorig jaar bij Zoebie maar dit leek meer op den Bosch toen.



Het was erg gezellig. Inderdaad leuke nieuwe gezichten en vertrouwde mensen. En lekkere taart



Okkie's broek past perfect en ik heb ook een lange thermo onderbroek gekocht voor hem. Bo jij weet hoe onmisbaar hè?!
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal, ik toost op een mooi nieuw vervolg topic.



Dank voor alle felicitaties, ik heb een heerlijke dag gehad, ben echt enorm verwend. De eerste visite was er vanochtend om elf uur, de laatste mensen zijn net weg. Ben nu dus helemaal kapot, gelukkig ben ik de hele week vrij.



Zo te lezen was de meet erg geslaagd, leuk hoor! En Bo had ook een fijne dag volgens mij. Voelde je je ook goed?
Alle reacties Link kopieren
Lekker uitrusten en bijkomen van alle gezellige drukte Aderyn!



Realiseer me dat ik helemaal niet op je concertbezoek heb gereageerd, Bo. Ik hoop dat je genoten hebt. Muziek in een kerk heeft al gauw iets extra's vind ik. De keren dat ik -toen ik in een koor zat- de Matthäuspassion in een kerk heb gezongen waren net iets specialer dan de keer dat we in een zorgcentrum stonden zeg maar.



Inmiddels is poezebeest weer verzorgd, heb ik een wasje gedraaid en is de vaatwasser nu bezig. Weer genoeg huisvrouwtje gespeeld voor vandaag vind ik zo Als het goed is komt sjurman zo thuis. Alle activiteiten waren flink uitgelopen, ik denk dat hij zo meteen naast me op de bank ploft en omvalt. Hoe leuk deze weekenden ook zijn, het is van vrijdagochtend vroeg tot zondagavond laat doorbuffelen, met na werktijd vaak nog flink aan de borrel omdat dat zo gezellig is. Ik ben een keertje met hem mee geweest naar dit evenement en dat was tevens de laatste keer dat ik volledig toeter was Ongelofelijk wat werd daar doorgedronken!



Ik hou het vandaag maar bij nog een kopje thee en een slok water na het tandenpoetsen...



Welterusten voor allemaal
Alle reacties Link kopieren
Weet niet zo goed hoe ik mijn verhaal moet doen, want snap er zelf ook niks meer van...

Maar ga mn best doen



Ik heb een rotleven gehad, niks meer en niks minder. En ongeveer in de puberteit kwam ik er achter dat ik nou ook wel eens dingen wilde, ik wilde ook leuke spulletjes, maar ik wilde ook aandacht.



Op de een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen dat ik weet hoe ik mensen moet manipuleren zonder dat ze het doorhebben. Zodat ik mijn zin kan krijgen. (even zuchten omdat je op moet staan, en een ander doet het voor je, om maar een heel klein voorbeeldje te noemen) ik ga maar door en door en door, net zolang tot ik mijn zin had.

Mijn oude psycholoog zegt dat het door de verkrachtingen, mishandelingen en verwaarlozing komt. Dat geloof ik graag, maar ik ben nu 21, en me TEVEEL echt veelste veel bewust van mezelf. Ik weet dat ik te manipulatief ben, en ik word er helemaal gek van, want ik wil niet zo zijn

Dit gaat ten koste van mijn relatie onder andere.

Ik ben de meest geweldige jongen tegen gekomen, en hij weet dit sinds vandaag over dat gemanipuleer, hij weet ook dat ik mezelf wil veranderen. Ik wil niet meer ikke ikke ikke zijn.

Ik schaam me veels te erg voor mezelf, en kan er niet mee leven.



We hebben vanavond besloten dat ik morgen mijn oude psycholoog opbel, en nog maar eens gaan praten... Ik vraag me af hoeveel zin het heeft... Omdat mijn leven nog steeds een hele grote troep is heb ik het idee dat ik weinig aan praten heb, maar meer aan daden, en die komen er voorlopig nog niet door omstandigheden. Maar ik hoop toch ergens op succes omdat ik pas sinds 2 maanden zo naar mezelf kijken, en pas sinds 2 weken het opelijk durfde uit te spreken.



Ik ben echt bang dat ik niet kan veranderen. Dat ik altijd maar op een ander leun en daar teveel van verwacht. Ik wil van me egoïsme af en ophouden met het onbewust manipuleren van mensen.

Want als ik zo doorga, raak ik die geweldige jongen die ik nu heb, kwijt.

Ik heb mezelf zovaak een schop onder mn kont gegeven, maar zak altijd weer terug in mn oude patroon.

Zucht, zo moeilijk een tweestrijd met jezelf....
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, lieve dappere Bo, met je 10e topic. Zo nu en dan lees ik hier mee en het valt me steeds weer op dat jullie groepje zo hecht met elkaar zijn. Echte vriendschap door dik en dun. Geweldig. Alle goeds toegewenst voor jullie allemaal!



Alle reacties Link kopieren
Ik denk nog: waarom wordt er niet gepost? Maar we hebben een nieuw topic! Het tiende al! Schrijven we nu in februari al 3 jaar samen?

Bo, gefeliciteerd met je nieuwe topic, weer een deel om helemaal vol te kletsen! Hopelijk naast alle vervelende dingen, gebeurtenissen en behandelingen, ook een boel leuks. Kerst, baby's, vakanties.. Ik wens ons allemaal weer veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Lovelycomplex. Misschien kun je je verhaal beter op een andere plek zetten. Ik denk dat je er hier weinig respons op krijgt, omdat dit topic meer over andere dingen gaat.

Ik zou echt niet weten wat ik op je verhaal zou moeten zeggen.



Bo je moet vroeg weg. Heel veel succes.

Ik ga nu werken. Tot straks.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Allemaal veel succes met werken etc. vandaag. En Bo jij weer veel sterkte zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven