Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)







Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.



Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.



Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.



Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Alle reacties Link kopieren
Die pastei ziet er inderdaad heerlijk uit! Ik ken het recept niet, maar ik ga het zeker proberen één dezer dagen :-)



Zoeb, ook Saartje was té schattig als puppy... Ro zat ook te smelten hoor, het zijn ook zulke lieve honden.

Leuk als je ook voor de moestuin gaat dit jaar! Het is alleen best veel werk soms, ik hoop dat je hulp hebt (ook vanwege je pols). Ik vond het onkruid wieden best nog zwaar :-)



Its, wij hebben alleen verschil gemerkt met pootaardappelen, tussen de goedkope en de dure versie. Qua zaden eigenlijk niet, dus nu nemen we meestal de bio-variant.



Ing, slaap lekker, morgen begint er weer een lange werkweek!



Sjur, lief van je moeder, dat etentje! Ik hoop dat je er echt van genoten hebt.



Iedereen: slaap lekker! Ik ga er ook zo in.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik hoop dat Joe en de buurman je uit hebben laten slapen Bo.

Zijn ze gisteren niet aan het hout bezig geweest of regende het te hard?



Een klein moestuintje en dan met kruiden denk ik. Jan gaat dit voorjaar een soort overkapping aan het huis zetten. Hij heeft het hele geval al getekend en het materiaal is er al.



Ik ga eens rustig mijn klerenkast induiken en dan douchen.

Vandaag vroeg fysio omdat er vanmiddag besprekingen zijn.
Alle reacties Link kopieren
In de tram, eindelijk. Er viel een bus uit en dus stond ik tien minuten in de regen te wachten en nu wordt de tram ook nog omgeleid. Grrr, goed begin.



Wat leuk al doe moes- en kruidentuinen! Wij hebben vorig jaar tijm, rozemarijn en munt gekocht en die tieren welig. Van Luonto heb ik toen nog wat opgekweekte kruiden gekregen maar daarvan doet helaas alleen de salie het nog (al twijfel ik of ik die niet op de noordermarkt heb gekocht). Naast appels en frambozen is dat in ons mini-tuintje wel weer voldoende...

En wat waren die honden klein en schattig hè, niks te vergelijken met die stoere drijvende honden die we vorig jaar in juni hebben gezien!
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe is dat met die uitgevallen bus Ing. Kom je dan nog wel op tijd?



Ik ben op weg naar de fysio. Misschien tot in de trein, als ik daar verbinding krijg.
Alle reacties Link kopieren
Wat moest je vroeg weg, Zoeb! Onhandig, alhoewel, je bent ook vroeger thuis natuurlijk. Je kruidentuintje klinkt gaaf; niks ruikt zo lekker als verse kruiden in de zomer!



Ing, was je nog wel een beetje op tijd?

Ik kan me nog herinneren dat je vorig jaar inderdaad heel veel dingen geplant hebt. Ik ben benieuwd wat daar dit jaar weer van op zal komen!



Hier toch maar weer een pijnstiller genomen, maar het gaat wel. Ik wilde vandaag eigenlijk alles uitruimen in de keuken en anders indelen, maar misschien wacht ik daar even mee tot ik geen knakkende onderrug meer heb
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Ingh, was je nog redelijk op tijd



Zoeb, succes in Maastricht



Pootaardappelen hebben we altijd van de boer Bo. Ik ben heel benieuwd hoe het dit jaar gaat in combinatie met pommeltje. Die gaat gewoon al heel vroeg mee naar het tuintje hebben we besloten. En krijgt dus veel potjes met verse groenten en fruit.

Het smaakt toch echt vele malen lekkerder als het vers van het land komt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik was maar een minuut of tien te laat. Maar ik neem tegenwoordig expres een eerdere bus, zodat ik niet meer precies om 8 uur aankom. Dat heeft in dit soort gevallen dan niet zoveel zin...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dan ook vroeg terug ja. Maar moet vanavond nog wel werken.



Geen gekke dingen doen met je rug hè Bo. Rustig aan.



Kruidentuintje is echt handig. Ik had nu bakken staan. Maar wil wat meer soorten.



Zit in de trein. Ook met vertraging. Gelukkig ben ik bijna altijd vroeg. Nu ook.
Alle reacties Link kopieren
Als je nog moet werken is het toch een lange dag, Zoeb! Lekker, die vertraging overal; ik hoop dat je toch nog op tijd komt.



Ing, werk ze vandaag, met zo weinig mogelijk narigheid van de slurpende luie collega!



Its, verse groente uit eigen tuin is inderdaad heerlijk!

En voor een baby ook prima geschikt denk ik.



Ik ga inderdaad maar niet in de keuken aan de slag, maar nu weet ik niet zo goed wat ik dan wel zal gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Van de weeromstuit helemaal niets gedaan vandaag, behalve zelf saucijzenbroodjes knutselen van rundergehakt en bladerdeeg.

Nu zit ik vol en heb ik toch geen voldaan gevoel.



Ik ga maar iets doen waar ik geen rugpijn van krijg. De administratie of zo....
Alle reacties Link kopieren
Waren ze lekker, de worstenbroodjes?



Ik heb als lunch een paar haastig gehaalde krentenbollen op, had maar heel kort tijd tussen einde cursus en bezorgtijd van de nieuwe wasmachine. Als t goed is kunnen we morgen weer fluisterstil wassen draaien, ipv dat het lijkt of er een helikopter opstijgt.



En nu is het tijd voor de volgende afspraak. Cursus en cliëntcontact op 1 dag met zoveel tijd ertussen is niet handig. Maarja, het is 1 keertje...
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik las niet goed, je had Geen voldaan gevoel... balen! Hopelijk haal je uit je volgende activiteit meer voldoening.



*moet nu rennen!*
Alle reacties Link kopieren
Die moest je ook nog doen Bo, je administratie. En daar krijg je zeker weten wel een voldaan gevoel van. Hoop dat je eraan toe komt, want het is een rotklus.



Van het Ronald Mc Donaldhuis wordt ik morgen gebeld. Ze zijn wel blij met me. Was al een heel positief gesprekje. Ik krijg een intake en een rondleiding. Mooi huis is het wel.



Straks werken. Blugh heb er helemaal geen zin meer in.
Alle reacties Link kopieren
Zoeb ik ga duimen dat je wordt aangenomen als vrijwilligster in het RMD. Werk ze.



Hmm lekker saucijzenbroodjes vooral als ze zelf gemaakt zijn.

Jammer dat je geen voldaan gevoel hebt.



Ik ga zo maar even wat roerbakken en een stukje vles in de pan doen. Straks zingen, de meiden waar ik altijd mee samen rijd zijn ziek dus as ex gebeld of ik met hem mee kan rijden ( en dat kan) anders rijden we zo achter elkaar aan. We moeten toch een beetje aan het milieu denken.



Eet smakelijk allen.
Alle reacties Link kopieren
Geen voldaan gevoel komt omdat ik eigenlijk niks "echts" gedaan heb vandaag; niet omdat de saucijzenbroodjes niet lekker waren hoor

Ik heb de administratie op tafel gelegd, maar ik vrees dat het daar blijft liggen. Gewoon geen zin in. Echt zo'n bleuh-dag!



Sjur, een nieuwe wasmachine Heerlijk! Ben benieuwd wat je ervan vindt, na de eerste fluisterstille en brandschone was.



Zoeb, kan ik me levendig voorstellen, dat je geen zin meer hebt in werken, nu.

Ik wens je heel veel sterkte voor de uren die je nog moet! Hopelijk zijn je collega's in een goede bui.



Meepie, veel zangplezier!
Alle reacties Link kopieren
Bo als je die papieren allemaal ziet liggen ga je er vast een keer aan beginnen. (En dat zeg ik die het ook weken heeft gelaten zoals het was). Ik snap dus helemaal dat je er geen zin in hebt.

Jammer dat je een rotgevoel over hebt gehouden aan een dagje niets doen. Maar zo'n blugh dag is niet leuk. Hoop dat het morgen beter is.En anders moeten we je er maar doorheen trekken.



Was het vandaag bij jullie ook zulk prachtig weer. Uit de wind en in de zon was het net of ik de lente rook. Stel je voor, eind januari. Maar het was heerlijk wachten op het station.



Had net een klant die echt de numlock aan had staan want dat wist ie echt wel zeker. Niet dus, maar voor ik hem had overtuigd.



Het is best druk, ik zat te forummen terwijl ik een klant aan de lijn had, maar hij moest opnieuw inloggen en dat duurde even. Hij had de telefoon even neergelegd hoor.
Alle reacties Link kopieren
Haha, inderdaad Zoeb, ik moet wel wat aan de administratie doen morgen, anders kan ik de eettafel niet gebruiken :-)



Hier regende het vandaag; en voor de rest van de week is er ook regen voorspeld. De grond is totaal verzadigd, de beekjes en riviertjes treden buiten hun oevers, het is een heel rare winter.



Die klant met de numlock, leuk is dat als je uiteindelijk toch gelijk hebt en hem kunt helpen :-)
Alle reacties Link kopieren
Die klant was niet blij met mijn gelijk Bo. .

Had net een mevr. Aan de lijn met een hele rare naam. Vroeg me af als je achternaam raar in combinatie met je partner waarom je dan trouwt. Misschien juist daarom. Maar je zit er wel je hele leven aan vast. De welbekende Mien Billekes-Jeuken hoor je dan steevast ook voorbij komen als het om rare namen gaat. Of die nu waar is? Geen idee.



Heb even pauze. Maar het blijft druk. bah.
Alle reacties Link kopieren
Moet je tot laat, Zoeb?



Die rare namencombinaties, ik denk dat mensen die echt willen trouwen er soms blijkbaar geen waarde aan hechten, dat ze een "vreemde" naam krijgen. Anders weet ik het ook niet Want soms zie je inderdaad rare namen!



Morgen moet ik naast de administratie ook naar de apotheek zag ik net; deze week weer de hormoonprikken. Ik wen er veel te snel aan, drie weken tussen de chemo's!
Alle reacties Link kopieren
Tot tien uur Bo en ik heb nog 6 minuten pauze, die ik nu ga nemen.



He bah is het alweer zover dat je die rot hormoonprikken moet. Brr.

Maar het is wel lekker Bo dat er drie weken tussen de chemo zit. Hoe vind je dat zelf? Kun je dat händelen?



Help mijn beeldscherm werd opeens zwart??
Alle reacties Link kopieren
Bijna klaar dus, Zoeb!

Lekker naar huis, je hebt je rust wel verdiend, vandaag :-)



Ik vind het heerlijk om maar eens per drie weken chemo te hebben. Elke week chemo en bloedprikken werd me soms bijna teveel, zeker na een jaar waarin ik eigenlijk nooit rust had.

We zullen donderdag zien hoe de markers het doen onder de nieuwe chemo.



Nu lekker slapen, tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker lieverd. Ik bestel de zon voor je morgen. Hoop alleen dat ie naar me luistert. en een dikke nacht
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik ben al klaar, we hebben 's morgens bijna steeds ruzie om de douche dus ik was er vroeg bij vanmorgen.



Nu moet ik weer gaan werken. Ik denk dat ik vanmorgen niet op het forum kom. Gisteren zat ik alleen in mijn hoekje, maar dat is nu niet zo.



Jan kwam zeggen dat het glad is, dus voorzichtig rijden.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Bo, succes vandaag met je taken. Denk dat het heel fijn is om je twee weken ook wat beter te voelen



Zoebie werkse



Ik ga maar eens wat aanlummelen. Boodschappen doen was niet zo en succes gisteren (zag sterretjes) dus dat doen we nu maar even samen vanmiddag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben druk aan het wassen, opruimen en gister weer gewerkt. De laptop ook nog mee naar huis want het is druk en doordat ik een week weg was is er achterstallig werk. Ach het verdient ook weer bij hè.



Okkie vond het einde van de wintersport niet zo leuk meer, heimwee denk ik. Hij was blij dat ie thuis was. Hij heeft sinds kort dreumes driftbuien, hoort erbij, leren hoe ver hij kan gaan. Dan pakt hij mijn hand en moet ik bijvoorbeeld de oven openmaken. Dan zeg ik 'nee' en dan gaat ie dramatisch op de grond liggen. Hij is wel heel knuffelig en meestal erg lief. Ook voor de kat, die wordt helemaal plat geknufeld.



Ik las in de post van Its 'boer Bo'. Dacht even huh?



Wel spannend of niet, donderdag de markers. Omdat het weer om nieuwe chemo gaat. Maar aan de andere kant, eerst was het ook heel wisselend.



Its wat is ook alweer de datum?



Zoebie wat wordt ie groot hè als hij zo zit. Leuk is dat, eten. Hij zal er denk ik ook wel van houden. (hier een echte vreetzak, zondag gingen er tussen de middag 3 boterhammen in)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven