Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)







Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.



Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.



Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.



Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Alle reacties Link kopieren
Ach Bootje zielepiet, dat je nu niet eten mag is wel een straf en dan ook nog zo lang
Alle reacties Link kopieren




Itsje van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkeling, volgens mij krijg ik geen infuus, maar een injectie met een radio-actief spul.

En infuzen voor scans doen ze nooit in de site, dus sowieso moet er geprikt worden.



Ing, ik denk dat ik na de scan wel mag eten, dus ik neem wat mee hoor!
Alle reacties Link kopieren
It's van harte gefeliciteerd! De eerste verjaardag als moeder, heel bijzonder !, de voorlopig laatste zonder goedbedoelde lelijke knutsels (ook bijzonder)....... Het zonnetje schijnt al goed, dus volgens mij heb je wat moois besteld.



Bo ik hoop dat de scan een beetje snel is gegaan. Krjgt je direct ook uitslag of duurt dat week een week (of langer?)



Sjur, nog bedankt voor je persoonlijke verhaal, ik heb er echt wat aan gehad.



Het is prima nu, ik heb voldoende goede vriendinnen die er wel voor me zijn. Bijna allemaal met een relatie, met wie ik ook goed kan optrekken. Dus als ik echt zo'n misselijk mens was geweest zou ik het daar ook niet mee kunnen vinden. Jammer voor haar.



Op naar het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Deel 11 is geopend, dus dit deel gaat op slot.



Veel forumplezier gewenst in het nieuwe deel.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven