veranderd2 ?

05-03-2008 08:16 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vrouw kampt ook met de vragen van:

is dit alles?

wat wil ik verder met mijn leven en wil ik dat met mijn huidige man en kind?



ongelooflijk moeilijk toen ik dat kreeg te horen.

(complete verhaal staat onder relatie (veranderd))



hoe kan je 8 jaar lang zo intens gelukkig zijn.

trouwen.

een kind krijgen.

en dan tot 1 maand geleden opeens twijfels hebben over alles..????

onbegrijpelijk!!!

is ze zelf aan het veranderen en pas ik niet meer in het toekomst plaatje? hoe kan je ineens zo aan het denken worden gezet dat je dit soort drastische dingen overweegt??



is dan een ontzettend goed boek of workshop die dat kan los maken in je. want zo denkt ze eigenlijk sinds dat ze op haar werk

veel behandelen over zelfkennis en zelfbewustwording

(aldus haar eigen woorden)

lijkt wel of ze gebrainwashed is.

ik kan hier heel moeilijk mee omgaan, ze kan toch proberen ons in haar nieuwe kijk van het leven te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een moeilijke situatie. Ik denk dat wel meer mensen hier tegenaan lopen, dat een van de twee plots een hele andere kant op gaat. Hebben jullie wel gepraat over alles waar zij de afgelopen tijd mee bezig is geweest? Waarom heeft ze dat "Is dit alles?" gevoel? Heb jij je ook ontwikkeld op jouw persoonlijke manier, ben je bezig met dingen waar je blij van wordt, gepassioneerd over bent? Zijn jullie de afgelopen tijd allebei op een bewuste manier met de relatie bezig geweest? Zodat je elkaar niet als vanzelfsprekend ziet.



Ben je bereid om echt na te denken over de dingen die ze aankaart mocht ze dat doen? Als ze dat niet doet, is het heel belangrijk om weer echt met elkaar te (leren) praten. Hou tegelijkertijd zelf goed je grenzen in de gaten maar sta wel open voor haar verlangens, durf erover na te denken ipv het af te doen met: zo ben ik nou eenmaal. Ik weet niet of je dat doet. Soms kan het bijna een verwijt worden naar degene die veranderd is, als dat niet was gebeurd was alles nog goed en veilig. Terwijl ontwikkeling en groei nou juist ook veel aan het leven toevoegen, een relatie rijker kunnen maken.



Een dikke :hug: .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven