Narcisten die huilen uit blijdschap

07-12-2012 18:43 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii,



Sorry dat ik weer een forum open, maar ik vraag mij af of narcisten toch wel dankbaar kunnen zijn.

Mijn partner moest op zijn verjaardag huilen( half jaar terug), omdat ik een taart voor hem had laten maken.

Gister hadden wij het over en toen had hij mij verteld dat hij emotioneel werd. Ik zag dat hij op zijn verjaardag in schok was en mij heel raar aankeek en niet wist wat hij moest doen toen ik met de taart aankwam.

Tijdens het gesprek ging ik hem toen vragen stellen, waarom etc...

Toen zij hij dat hij het niet had verwacht. En hij begon een beetje te vertellen. Ik had nooit zo'n '' diep''' gesprek met hem gevoerd.



Daarna wilde hij er niet meer over hebben, toen zei hij jaa maarja vies weer he en begon de narcisme weer boven te komen...



Mijn vraag is waarom huilt een narcist uit blijdschap? Heeft dat weer met zichzelf te maken of dacht hij eindelijk iemand die voor mij gaat ofzo iets?
Hoe weet je dat hij een narcist is?
Waarom denk jij dat je partner een narcist is?
Alle reacties Link kopieren
Niet alles wat een persoon doet heeft met een stoornis te maken hoor. Het zal wel dezelfde reden hebben als een persoon zonder narcisme. Hij is vast veel meer dan een "narcist" alleen. Niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 december 2012 @ 18:44:

Hoe weet je dat hij een narcist is?Hij is geel en staat vaak met zijn voeten in het water?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij mij nooooit dankbaar is...mij kleineert en vernederd en van normen en waarden steeds veranderd, projecteren Bijna alle kenmerken heeft hij. En omdat hij mij nooit dankbaar is, vond k het raar om het te horen en ook dat diepe gesprek vond ik raar. Nooit gehad met hem en nu ineens eventjes was hij normaal. Tot dat het hem teveel werd en toen begon hij weer stom te doen tegen mij. Geloof mij, slachtoffers van narcisten weten dat het raar is om het te horen.
Alle reacties Link kopieren
Als het een narcist is moet je geen taart bakken maar wegwezen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vader van de vriend van TO ook een narcist is...en de vriend van TO ook, maar dan wel eentje die het van zichzelf toegeeft. Ofzo...
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
quote:downnnn schreef op vrijdag 07 december 2012 18:50 Omdat hij mij nooooit dankbaar is...mij kleineert en vernederd en van normen en waarden steeds veranderd, projecteren Bijna alle kenmerken heeft hij. En omdat hij mij nooit dankbaar is, vond k het raar om het te horen en ook dat diepe gesprek vond ik raar. Nooit gehad met hem en nu ineens eventjes was hij normaal. Tot dat het hem teveel werd en toen begon hij weer stom te doen tegen mij. Geloof mij, slachtoffers van narcisten weten dat het raar is om het te horen.Maar hij is verder haske lief en daarom blijf je bij hem!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En waarom precies ben je dan nog bij hem?
Alle reacties Link kopieren
Beetje gekke vraag misschien, maar als hij zo onaardig tegen je is, waarom is hij dan je vriendje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 07 december 2012 @ 18:50:

Als het een narcist is moet je geen taart bakken maar wegwezen.Een vent die mij vernederd... die kan optiefen daar ga je toch geen taart voor bakken ?
Alle reacties Link kopieren
En je bent geen slachtoffer van een narcist, maar die van jezelf.
Alle reacties Link kopieren
he, hoe weet je dat wellhello:D?

Nee hij heeft t nooit toegegeven, hij heeft wel gezegd als jij het denkt, dan moet het wel zo zijn he. Ik had t uit boosheid hard geschreeuwd van jij vieze narcist. Mijn ouders hoorde het en toen zei hij: zieje , door jou weten zij het.

Ik vind dat ook heel raar. Ik weet het gewoon niet meer wat goed en slecht is en wat wel door zijn narcisme komt en wat niet.

Daarom heeft het mij echt geraakt toen hij moest huilen uit blijdschap en dat vraag ik mij af of narcisten dat doen om toneel te spelen of dat zij dat echt kunnen ervaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ster_ schreef op 07 december 2012 @ 18:53:

En je bent geen slachtoffer van een narcist, maar die van jezelf.Goed gezegd!
Alle reacties Link kopieren
Koekoek
Alle reacties Link kopieren
Op forums en sites word het zo benoemd, dus dan benoem ik het even zo. Ik snap wel wat je wil zeggen met slachtoffer van mezelf. Dat het aan mij ligt dat ik er nog in de relatie zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 december 2012 @ 18:46:

[...]





Hij is geel en staat vaak met zijn voeten in het water? En dat plaatje is geweldig
Alle reacties Link kopieren
Narcisme is een persoonlijkheidsstoornis die wordt vastgesteld door een psychiater. Tot dat het geval is bij je vriend, is hij doodgewoon een eikel die zijn frustraties op zijn vriendin botviert.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 07 december 2012 @ 18:45:

Waarom denk jij dat je partner een narcist is?



Dat heeft ze helemaal zelf uitgezocht omdat ze HSP is en heul intelligent en te slim voor deze wereld enzo.



Ik zou je vraag over je narcistische man eens bij een psychiater neerleggen.

En als je er dan toch bent.......
Alle reacties Link kopieren
quote:downnnn schreef op 07 december 2012 @ 18:43:

Hoiii,



Sorry dat ik weer een forum open, Weer een forum? Is het een leuk forum en waar kan ik mij inschrijven ?
Alle reacties Link kopieren
2 dingen:Zijn leuke kanten en ik hou van hem.

Het doet er nu even niet toe over mijn relatie met hem, maar meer de vraag of een narcist huilt uit blijdschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:downnnn schreef op 07 december 2012 @ 18:57:

2 dingen:Zijn leuke kanten en ik hou van hem.

Het doet er nu even niet toe over mijn relatie met hem, maar meer de vraag of een narcist huilt uit blijdschap.





Ja dat kunnen ze.

Er mankeert bij narcisme namelijk niks aan de traanklieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Natonco schreef op 07 december 2012 @ 18:56:

Narcisme is een persoonlijkheidsstoornis die wordt vastgesteld door een psychiater. Tot dat het geval is bij je vriend, is hij doodgewoon een eikel die zijn frustraties op zijn vriendin botviert.Nee sorry hoor. Ik weet wat een eikel is. Hij vertoont ook autische trekken en zijn vader is het ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven