De zomerhaters en winterliefhebbers gaan vrolijk door

18-09-2014 20:11 3011 berichten
Na een lange, afmattende zomer is het nu bijna herfst. De laatste stuiptrekkingen van de zomer doen ons nog even zweten, maar de blaadjes verkleuren al en de eikeltjes vliegen je tijdens het fietsen om de oren. De maïs is bijna klaar om geoogst te worden en de avonden worden al weer lekker donker.



Laten we de herfst vieren, en met zijn allen hopen op een ijskoude, stikdonkere en sneeuwrijke winter, zodat we volgend jaar weer helemaal klaar zijn om dat plakkerige gedoe van de zomer glansrijk te doorstaan .







We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmeke1983 schreef op 16 augustus 2015 @ 13:22:

Mag ik eens iets vragen Yasmijn? Als je bij 17 graden al winterkleren aan doet wat doe je dan in aan als het 7 graden is?



Stel dat ik een eind buiten zou moeten lopen.

broek, dikke sokken, laarzen, t shirt, trui of jasje, hele dikke jas (heb ik er zo'n stuk of 6 van) sjaal, handschoenen.

En onder het vriespunt komen er nog meer lagen bij.



Maar ik vermijd dat.

Met goed weer ga ik op de fiets naar het werk (ook niet altijd ) maar zo gauw het onder de 20 gr komt, echt niet.



En als het buiten heet is, dan zit ik verdorie binnen op kantoor met al die kleren aan, broek, top, jasje, laarzen. Die airco staat veel te hard.

Dan kijk ik naar buiten en zie ik alle mensen met zomerjurken en slippertjes en ik zit in de kou met 2 lagen kleren.

Echt belachelijk.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik denk de verwarming.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag airco hebben om te werken ik ben poetsvrouw ik beweeg toch de hele tijd maar het zou voor mij veel aangenamer zijn om te werken! Als je op een kantoor of zo werkt waar je stil moet zitten kan ik aannemen dat het niet aangenaam is. Maar een airco mag eigenlijk zo hard staan dat is een te groot verschil met buiten pas op andersom ook als een verwarming op tropische temperaturen staat in de winter is dat ook niet gezond hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 16 augustus 2015 @ 13:37:

Ik denk de verwarming.



Nee, dat niet. Wij hebben een houtkachel.

Verwarming hebben we nooit aan, zodra het wat kil wordt, houtblokken erop.

En daar wordt het ook goed warm van als het koud is buiten.

En hij verwarmt de hele benedenverdieping, dus dan doen we de deur naar hal open en komt de warmte ook naar boven.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Het topic is vol! Wie opent er een nieuw, vers topic?

*roept Lady-Voldemort*
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 16 augustus 2015 @ 11:58:

Is die Sebastiaan wel echt?

Het lijkt wel alsof de wereld vergaat, zeg!



"Hoe vaak moeten wij ''even doorbijten''?"



Misstaat niet in een Shakespeare drama.Hij lijkt wel Kees Momma.
Alle reacties Link kopieren
Oei topic al vol? Dat is snel gegaan dit jaar
quote:blue_lagoon schreef op 16 augustus 2015 @ 13:49:

Het topic is vol! Wie opent er een nieuw, vers topic?

*roept Lady-Voldemort* Hij komt eraan
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 augustus 2015 @ 13:59:

[...]





Hij komt eraan





Fijn!
Komen jullie hierheen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer! Het afkoelen van mijn huis is toch een succes! Nu nog maar 22 graden. Bijna een normale temperatuur!
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven