Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?







We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik

Happy new topic!

Leuk gedaan Lady-Voldemort!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer! Het afkoelen van mijn huis is toch een succes! Het is nu nog maar 22 graden. Bijna een normale temperatuur!
World of Warcraft: Legion
Daar zijn we dan! Dankjewel Lady.
Happy new topic! Ik lees graag mee
Alle reacties Link kopieren
Mijn zomermopper is dat het voor mij helemaal niet zo zomer is op het moment, bewolkt en saai, en mijn wintervreugd is dat na de winter de zomer komt , Maar zo bedoelen jullie het niet zeker,

Maar veel mopperplezier verder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk plaatje LV, laat die herfst iig maar komen!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Het is nu heerlijk weer. Niet zo warm meer, een stuk beter voor mijn humeur.
Nog een maand dan is het al herfst.

http://www.kalender-365.nl/seizoenen-jaargetijden.html
Alle reacties Link kopieren
Wauw LV, wat heb je een héérlijk plaatje uitgekozen! Daar kunnen we ons mooi aan vasthouden zo de laatste lange weken van de zomer (en vermoedelijke nazomer). Echt gezellig :-)



Happy new topic iedereen!
Tvp
Ben ook weer van de partij!



Ik hoop/denk dat we het ergste gehad hebben. Het is weer vroeger donker, en hoewel er misschien af en toe nog een warme dag tussenzit wordt het vanaf nu alleen maar beter
Voor die tijd ga ik nog naar Parijs. Vind mezelf een beetje dom dat ik als zomerhater een stedentrip gepland heb in de zomer, ik hoop dat de temperatuur mee gaat vallen. Is anders toch onaangenaam tijdens zo'n soort vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Het afkoelen van m´n huis gaat helaas maar tergend langzaam. Nog steeds 24,5 graad.

Als het nou even iets harder zou waaien..
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Zo hier ben ik ook weer
Heerlijk geslapen vannacht, zonder geplak en gedrijf . Ik moest zowaar mijn (zomer)dekbed over me heen trekken, joechei!



Net naar Appie geweest, in de regen. Was wel even lekker fris. Ik word toch liever nat van de regen dan van het zweet .
quote:jellybelly schreef op 16 augustus 2015 @ 15:20:

Ben ook weer van de partij!



Ik hoop/denk dat we het ergste gehad hebben. Het is weer vroeger donker, en hoewel er misschien af en toe nog een warme dag tussenzit wordt het vanaf nu alleen maar beter Ja dat vind ik ook wel fijn. Als ik vrij ben vind ik die lange zomeravonden heerlijk, lekker buiten een drankje doen zonder meteen weer weg te koken. Maar als ik vroeg op moet vind ik het waardeloos, want slapen doe ik toch het lekkerst als het donker is buiten.
Ik meld me als nieuweling! Eindelijk een plek tussen gelijkgestemden :-]!

Gisteravond al weer de kaarsen in huis aangestoken, heerlijk.
Welkom elf12 ! Leuke nick
Elf: kaarsjes zijn zo gezellig!



Maar de herfst moet nog heel even wachten, want ons dak is lek en die moet eerst nog gerepareerd worden. Daarna mag het heerlijk gaan stormen en regenen
Alle reacties Link kopieren
Winteren? In de zomer? Als je het in de winter bedoelt ja, dan snap ik het. Maar ik vind het nu heerlijk met al die regen en bewolking voor zomerse begrippen, maar je hoort mij nog lang niet klagen over kou.



Yasmijn, ik ga niet op je reactie in, sorry.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Ik rook hem gisteren, de herfst. Het had even stevig geregend en na die zomerstorm een paar weken geleden liggen er al flink wat bladeren op de grond, en niks zo lekker herfstig als de geur van natte blaadjes . De kastanjeboom hier in de straat heeft in diezelfde storm helaas het leven gelaten. Ik zal hem missen. Je kon er zo mooi aan zien hoe het stond met de herfst, en hij gaf tot grote vreugde van de buurtkinderen altijd enorm veel kastanjes. Voordeel is wel dat ik dit jaar voor het eerst geen maanden opgescheept zal zitten met een doos beschimmelde kastanjes die Absoluut Niet Weg Mogen .
Alle reacties Link kopieren
Zalig, het raam bij mijn slaapkamer staat wagenwijd open en nu maar hopen dat het goed afkoelt. En dat dat zomerweer waar ze het volgende week over hebben (18 graden is toch ook een zomertemperatuur? Vreemd..) niet te lang aanhoudt. Laten we hopen!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Ik kan niet wachten op de mooi gekleurde blaadjes buiten! Mijn jaarlijkse eerste aanwijzing van de herfst die op komst is: De Xenos! Daar ligt het nu vol met herfstdecoratie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven