Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?







We komen trouwens hier vandaan.
Oktober - november zijn mijn favoriete maanden. Die prachtige bomen buiten, herfststormen maar ook zonnige dagen, wat eerder donker, binnen de kaarsjes aan. Heerlijk dit!
Van vuurwerk houd ik zelf ook niet, maar dat heeft niets met oud en nieuw te maken. Ik ben er gewoon doodsbang voor. Het feestje zelf vind ik wel gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Wat is vandaag toch ultiem genieten. De hele dag geen zon gezien en het is hier grijs, donker en guur. Met regen. Lichtjes en kaarsen zijn aan, zit met bosvruchtenthee en kat onder een plaid en de schone was hangt. Wat een zaligheid :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo genoten vandaag. Het is niet droog geweest...heerlijk!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van oktober! Kaarsjes en waxmelts aan, koffie en thee, prachtige natuur buiten, fietsen/lopen enz. zonder te zweten, leuk Halloween spul in de winkels, heerlijk onder een dekbed slapen, frisse geur buiten, die typische najaarse gezelligheid in het land, enz enz, zo leuk! Het regent hier ook, dat hoeft van mij niet al te veel, maar heerlijke temperaturen als deze, kan er geen genoeg van krijgen :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn poezels ben ik blij dat het vandaag droog is. Woensdag gaan we weer naar huis en dan moeten ze weer een half jaar binnen zitten. Vandaag kunnen ze dan nog even lekker naar buiten.
Ik ben een oude bekende winterliefhebber, in een nieuw jasje ;-)

Ik lig heerlijk onder een dekentje, geurkaarsjes aan! (Al zie ik dat voor volgend weekend 20 graden wordt voorspeld :wtf: )
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
08-10-2017 23:21
Ik ben een oude bekende winterliefhebber, in een nieuw jasje ;-)

Ik lig heerlijk onder een dekentje, geurkaarsjes aan! (Al zie ik dat voor volgend weekend 20 graden wordt voorspeld :wtf: )
In mijn regio word er in het weekend 22 (zaterdag) en zondag Zelfs 23/24 graden gelukkig zal dat nazomertje het in de tweede helft van Oktober het niet lang volhouden en daarna wil ik voor een lange tijd geen 20 graden meer zien ;-)
Ik heb er wel zin an, die korte nazomer. Ik denk dat ik zaterdag lekker ga wandelen in het bos, en mooie foto's maken en zo.
Wat een heerlijk weer en prachtige natuur. Echt genieten. Herfst en winter duren hier maar hooguit 3 maanden. Zo jammer
Alle reacties Link kopieren
Weekend en maandag temperaturen zo tussen de 20-25 met veel zon lees ik. Wtf? Bah :-[ Daarna hopelijk snel weer terug naar herfstig weer :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Bah ik zit ook niet echt op die hittegolf te wachten, maar gelukkig is het maar kort!
Een hittegolf wordt het niet hoor. Voor een hittegolf heb je een aaneengesloten periode nodig van vijf dagen boven de 25 graden waarvan drie boven de dertig, en dat gaan we echt niet halen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-10-2017 17:21
Een hittegolf wordt het niet hoor. Voor een hittegolf heb je een aaneengesloten periode nodig van vijf dagen boven de 25 graden waarvan drie boven de dertig, en dat gaan we echt niet halen.
Okee bij wijze van spreken dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond vorig weekend en begin deze week weertechnisch gezien echt een feestje dus eerlijk is eerlijk, nu zijn de zomerliefhebbers even aan de beurt. Zo denk ik tegenwoordig maar. Als het goed is worden wij de komende maanden op onze wenken bediend en is het voor hen ook fijn tussendoor even te kunnen opladen. Dus meelezers vanaf de andere kant: geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Lief van je B.L. ik hoop ook nog fotos te kunnen maken .zondag n leuke bestemming zoeken . En genieten van de prachtige herfstkleuren. Als het daarna weer slechter gaat worden.ja ook logisch .draai ik de knop om.en probeer niet te doemdenken.
Kan het in dit jaargetijde wel aan als het weer zo is als het is.
Maar niet in Mei. Juni Juli en Augustus. :swear: :swear:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Foto's maken van de herfst is fantastisch Chrisjoh :heart:
Leuk je ook hier te lezen!

En als je gaat doemdenken vrolijk ik je wel op!
Alle reacties Link kopieren
Top👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het wordt maandag gewoon 21 graden tot lokaal 26 GRADEN!!! O_O O_O O_O Het feit dat dit soort temperaturen behaald worden, maar geen -10 in de winter, zegt wel dat ons klimaat naar de filistijnen gaat. Gisteren hadden ik en een paar anderen het nog over een "gematigd zeeklimaat", en dat blijkt dus neerslag verspreid over het hele jaar en 's winters in de vorm van sneeuw. Euhm, welke sneeuw? Sneeuw en schaatsen is verleden tijd, volgens mij. Dit jaar kon het bijna..
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Zie dat het in mijn regio maandag 23 graden wordt en daar voel ik me al allesbehalve relaxed bij, maar serieus, lokaal 26? Wat ziekelijk.
Alle reacties Link kopieren
Net de eerste knallen gehoord. Bah, kut-spul. Het is voor mij nu officieel najaar.
Alle reacties Link kopieren
Word er dan zoveel vuurwerk geknald in Nederland? Bij mij vooral rond nieuwjaar en na nieuwjaar dan nog 1x bij de opening van de kermis en dat is het.

Helaas zit ik maandag met die 26 graden opgezadeld gelukkig na woensdag temperaturen beneden de 20 graden
Alle reacties Link kopieren
Voor vandaag staat hier 23 graden op het programma en morgen 26. En volle bak zon. Inderdaad vanaf woensdag wordt het weer wat beter.

Maar ik ga er niet veel last van hebben want ik ga vandaag en morgen mijn 2 wc's opknappen, tegels oververven met een mooie donker grijs-blauwe kleur. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt flink geknald kimmeke1983.

Die donkergrijs-blauwe kleur klinkt prachtig CarrieM :heart:
Vies weer vandaag en morgen, zo warm. Wordt er onrustig van, mensen in T-shirts bah, ben blij als het weer koeler wordt !!
Alle reacties Link kopieren
Niet normaal 26 graden morgen in oktober. Heb gisteren winterspullen gekocht (handschoenen, sjaal etc) maar ik heb een vermoeden dat deze niet veel gebruikt gaan worden...
It's 5 o'clock somewhere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven