Zomerliefhebbers schrijven verder

25-07-2016 09:47 3304 berichten
Omdat het oude topic vol is, hier een nieuwe. Schrijf gezellig mee over de fijne kanten van de zomer en de nare kanten van de winter. De zomerse temperatuur en de zon maken mij vrolijk. De kou en regen, als het te lang aanhoudt, daar wordt ik echt somber van.



Kom hier fijn kletsen en zeuren over de fijne zomers en de vervelende winters.
Alle reacties Link kopieren
nvt
Alle reacties Link kopieren




Alles komt goed, alleen de rest niet
Happy new topic!!



Ja Simone, mist is echt prachtig. Zeker als het nog zo vroeg is en er geen kip op straat is. Lekker windstil en heerlijk erdoorheen wandelen. Zalig!
Alle reacties Link kopieren
nvt
Mist is mooi idd!
Alle reacties Link kopieren
Hier hoort wel een mooi plaatje bij!



Stressed is just desserts spelled backwards
Oh dit is een topic voor mij. De hele winter verlies ik zicht op de zin van het leven en voel ik me bagger en zodra het zonnetje begint te schijnen denk ik: wat zeik je nou, het leven is prachtig? Haha.



Helaas vandaag een grijze dag. Maar gister was het prachtig dus denk gewoon aan gisteren
Alle reacties Link kopieren
Dank Elfje



Hier nog steeds bewolkt, zijn wij de enige in Nederland? Want naast het feit dat ik wat in mineur raak van bewolking, daalt mijn humeur nog een paar graden als ik zie dat anderen in NL wél zon en blauwe lucht hebben, hoeveel ik iedereen dat ook gun
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 juli 2016 @ 10:08:

Hier hoort wel een mooi plaatje bij!



[afbeelding]Zalig!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Gisteren ben ik met mijn 2 zoontjes en 1 begeleider van mijn oudste zoontje naar het strand geweest.

Het was echt zalig, in het binnenland was het best bewolkt maar aan het strand scheen de zon.

Het was niet superdruk en het strand was mooi en schoon.



Mijn jongste is een kind van zijn moeder trouwens. We waren vorige week in Frankrijk waar het de warmste dag 38 graden was.

Ik heb een foto van hem dat hij met een gelukzalige glimlach ligt te dobberen op zijn opblaaskrokodil.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




Wat een heerlijke week was het, gisteren hebben we ook nog prima weer gehad. Helaas is het nu fris en zwaarbewolkt en heb ik nu weer een lange broek en vestje aan moeten doen in plaats van mouwloos door het leven te gaan. Hopelijk komt er nog wat de komende paar maanden voor het weer herfst wordt!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent, dat klinkt inderdaad als genieten!
Het regent hier nu ook al
Ik denk dat ik vanmiddag m'n haar zomersblond ga verven. Als ik durf.
tis hier aardig bewolkt, hoop dat de zon zich nog even laat zien
Alle reacties Link kopieren
nvt
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 juli 2016 @ 10:15:

Gisteren ben ik met mijn 2 zoontjes en 1 begeleider van mijn oudste zoontje naar het strand geweest.

Het was echt zalig, in het binnenland was het best bewolkt maar aan het strand scheen de zon.

Het was niet superdruk en het strand was mooi en schoon.



Mijn jongste is een kind van zijn moeder trouwens. We waren vorige week in Frankrijk waar het de warmste dag 38 graden was.

Ik heb een foto van hem dat hij met een gelukzalige glimlach ligt te dobberen op zijn opblaaskrokodil. lief! ik zag gister een plaatje vn een opblaas flamingo, ook zo leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het buiten 25,5 en half bewolkt.

Te fris naar mijn smaak

Doe er nog maar 5 bij.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hier zwaarbewolkt

Ik wil zon, de hele dag met strakblauwe lucht en dat nog zeker twee maanden lang
Hier begint het lichter te worden. Volgens weeronline breekt vanmiddag in het westen de zon door. Ik hoop dat het dan niet weer pas tegen 4-ren pas zonnig word!!
Alle reacties Link kopieren
Hier in het westen nog geen zondoorbraak hoor

Ik heb trouwens liever 22-25 met zon dan warmer en bewolkter. Donderdag jl. was het perfect op mijn balkon, volop zon met een licht briesje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond uit eten en zou het wel heel lekker vinden om op het terras plaats te kunnen nemen.
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al een tijdje regen (omgeving Utrecht) Hopelijk breekt vanmiddag de zon toch nog door.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 25 juli 2016 @ 12:20:

Hier in het westen nog geen zondoorbraak hoor

Ik heb trouwens liever 22-25 met zon dan warmer en bewolkter. Donderdag jl. was het perfect op mijn balkon, volop zon met een licht briesje.Ja donderdag was echt een fantastische dag. Heb lekker bij het water gelegen, af en toe een wolkje met precies de goede temperatuur en een briesje. Zalig was het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven