Contact met andere geslacht verloopt moeizaam.

24-05-2017 22:48 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
bericht verwijderd
anoniem_160880 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 02:14
Reden: prive
98.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We hebben hier natuurlijk geen idee of het aan je gedrag ligt, of aan slechte adem, of omdat je kleding stinkt, of,.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Al eens nagellak geprobeerd? Liefst met glitters.
Alle reacties Link kopieren
Pfff alleen op je titel reagerend, join the club. :rofl:
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
psyche/andere-mensen-interesseren-me-ge ... ges/172731

Misschien heeft dit er mee te maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
24-05-2017 22:54
We hebben hier natuurlijk geen idee of het aan je gedrag ligt, of aan slechte adem, of omdat je kleding stinkt, of,.....
Voor mijzelf is dat wel iets waar ik heel veel aandacht aan besteed. Vooral mondhygiëne, bezoek met enige regelmaat de mondhygieniste, flos en poets respectievelijk dagelijks / meermaal daags, draag altijd goede deodorant, schone kleding, een heel klein beetje eau de toilette, knip meerdere keren per week mijn nagels.... Niet dat ik echt enorm ijdel ben, maar hecht zeer veel waarde aan lichamelijke hygiene.

Betekent niet dat ik nooit aan het einde van de dag misschien niet helemaal fris meer kan zijn, vooral bij een dag van 30 graden, maar heb dan ook altijd een deo - busje in mijn tas zitten bijvoorbeeld. Kans lijkt me niet groot dat het daar aan zal liggen.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
24-05-2017 22:59
psyche/andere-mensen-interesseren-me-ge ... ges/172731

Misschien heeft dit er mee te maken.
Die is wel erg oud. Ging toen ook niet zo lekker met het vinden van een baan, afstuderen en dergelijke. Dat was allemaal een beetje met elkaar verbonden.
Alle reacties Link kopieren
Gingko schreef:
24-05-2017 22:57
Pfff alleen op je titel reagerend, join the club. :rofl:
Herkenbaar voor jou?
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
24-05-2017 22:59
psyche/andere-mensen-interesseren-me-ge ... ges/172731

Misschien heeft dit er mee te maken.
Wat een een treffend antwoord, snel gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Gingko schreef:
24-05-2017 22:57
Pfff alleen op je titel reagerend, join the club. :rofl:
Ik heb zo'n vermoeden wie er in die club zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wanhoop heeft ook een luchtje. Net zoals seksisme; stinkt ook enorm. Maar dat ruik je niet bij jezelf. Misschien is het zo iets.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bespreek het met een vriend, het is voor ons toch niet te zeggen wat dat ongemakkelijks dan is vanaf een forum?
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel dat we allemaal wel eens wat moeite hebben met het andere geslacht. Ooitverlegen, ??
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Gingko schreef:
24-05-2017 23:11
Ik bedoel dat we allemaal wel eens wat moeite hebben met het andere geslacht. Ooitverlegen, ??
Ook met het eigen geslacht hoor.
Alle reacties Link kopieren
BGB ik denk dat je een punt hebt. Niks zo erg als too eager. Voor mij afknapper nummer een met stip. Ont-span, ademen terwijl je praat, alsjeblieft. :biggrin: Ik krijg echt last van plaatsvervangende nervositeit daarvan.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
24-05-2017 23:12
Ook met het eigen geslacht hoor.
Mwah. Heb ik niet zo'n last van. Die willen me meestal niet versieren namelijk. :biggrin:
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
Gingko schreef:
24-05-2017 23:11
Ik bedoel dat we allemaal wel eens wat moeite hebben met het andere geslacht. Ooitverlegen, ??
Dat geloof ik meteen.

Maar meen bij mij altijd een soort extra barrière te merken. Snap dat het van een forum ook lastig oordelen is. Zou daar inderdaad wel eens iemand in mijn sociale omgeving over willen vragen.
Alle reacties Link kopieren
Gingko schreef:
24-05-2017 23:11
Ik bedoel dat we allemaal wel eens wat moeite hebben met het andere geslacht. Ooitverlegen, ??
Dat klopt, zoals mijn naam aangeeft was ik ooit verlegen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ook enorm irritant is, zijn van die mannen die altijd net te dichtbij staan, die altijd aan je willen zitten , al is het maar een hand op je rug. Die altijd hinten naar meer.

Je ziet het; ik kan wel 100 en 1 dingen verzinnen, maar is dat nuttig?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
24-05-2017 23:18
Wat ook enorm irritant is, zijn van die mannen die altijd net te dichtbij staan, die altijd aan je willen zitten , al is het maar een hand op je rug. Die altijd hinten naar meer.

Je ziet het; ik kan wel 100 en 1 dingen verzinnen, maar is dat nuttig?
Er zal maar net iets tussen zitten dat voor mij herkenbaar is, dan is het best nuttig vind ik... Aanraken doe ik sowieso niet. Ben eerder te gereserveerd dan te handtastelijk /amicaal.

Al probeer ik wel minder gereserveerd / spontaner over te komen.
Alle reacties Link kopieren
Overigens wel apart dat je net zelf het woord seksisme aanhaalt, en nu zelf begint over ''mannen die''.
Alle reacties Link kopieren
snellejellle schreef:
24-05-2017 23:26
Overigens wel apart dat je net zelf het woord seksisme aanhaalt, en nu zelf begint over ''mannen die''.


Wat is daar apart aan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je gewoon niet zo gezellig? Niet onaardig bedoeld maar sommige mensen zijn open en extravert en sommige zijn introvert. Ik ben zelf nogal extravert en ik merk dat ik me niet altijd op mijn gemak voel bij mensen die heel erg introvert zijn. Dat is voornamelijk onzekerheid omdat ik denk dat zij zich enorm storen aan mijn gekwebbel. En ook een beetje omdat ik dan soms denk: " doe eens mee saaie drol".
Alle reacties Link kopieren
Dus je weet toch wel waar het op vastzit. Ik denk dat het oude topic nog heel actueel is maar ga nu niet alles doorlezen.
Alle reacties Link kopieren
Een langere tijd geleden heb ik dat probleem ook gehad. Op het werk althans, is het niet lastig om met vrouwen om te gaan (ik ga met hen bijna op dezelfde manier om als met mannelijke collega's). Ik ben niet uit op een relatie met één van hen. Dat leidt ertoe dat sommige van hen contact met mij zoekt (i.p.v. ik met hen) en - als er een gesprek is - dat gesprek aan de gang blijft. Ze geven lange antwoorden, stellen vragen terug, en daaruit blijkt dat ze echt luisteren.

Op uitgaansgelegenheden vind ik het een stuk lastiger.

Vrouwen houden niet van wanhopige mannen, denk ik, omdat ikzelf ook niet van wanhopige vrouwen houd. Ze beklemmen mij en ik ga ze uit de weg.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven