Ik zit niet lekker in mijn vel

23-09-2017 14:49 12 berichten
Hoi,

Dit is al een week gaande en het lijkt maar niet op te houden. Om een of andere reden voel ik me zo kut en heb ik steeds huilbuien. Ik wil dan met helemaal niemand praten of afspreken. Behalve bij mijn vriend zijn, daar voel ik me het veiligst. De twijfel slaat opeens toe en ik zit steeds te twijfelen of het niet beter is als het uit is (wanneer ik me slecht voel). Er is geen reden voor twijfel en alles is helemaal goed tussen ons. Wanneer ik me goed voel dan is er geen twijfel en vind ik hem en de relatie gewoon geweldig (hoe het ook is). Als ik het er dan met iemand over heb en dan denk dat het tussen ons afgelopen zou zijn word ik echt super emotioneel en kan ik het me niet voorstellen.

Weet iemand waar door dit komt? En wat ik kan doen?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Als het goed gaat tussen jou en je vriend zie ik geen reden om het uit te maken hoor ;-) Zeker niet als dat op het moment de enige persoon is waar bij je je veilig voelt.

Zijn er dingen die spelen op je werk/school?
Is er sinds vorige week iets plots veranderd?

x
Just keep swimming
Alle reacties Link kopieren
Ondernemen jullie ook wel leuke dingen samen? Of met vriendinnen? Uit de comfortzone stappen helpt altijd wel. Gezelligheid en lachen bijvoorbeeld met anderen.

:hug:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je dit doet, maar ik zou dit met je vriend bespreken dat jij je zo soms voelt. Wellicht zitten er wat onbewuste twijfels in je en kom je daar misschien achter als jullie dat bespreken en je bewuste twijfels bespreken. Als dit tussen elkaar opgelost en of uitgepraat kan worden dan kan de relatie er alleen maar beter op worden, denk ik : D
Alle reacties Link kopieren
Alleen jij weet of er nog iets anders gaande is. Zo niet, heb je al aan iets lichamelijks gedacht? Misschien kan je huisarts je helpen. Sommige vitaminetekorten kunnen ook depressieve klachten geven bijvoorbeeld.
Slaap je wel goed? Dit zijn dingen die ik herken als ik slecht slaap.
Is het PMS?
Alle reacties Link kopieren
zolang jij hem trouw blijf is er niks aan de hand toch? of os er in t verleden wat gebeurd dat je twijvelt aan jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met jou koekjeee?
Je wil met niemand praten maar misschien beter om het wel te doen?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Nog bedankt voor de reacties. Ik dacht ook aan PMS maar dan moet ik nog even naar de huisarts om een diagnose te stellen.

Het is altijd leuk samen, hoewel ik laatste tijd steeds minder te vertellen heb en gewoon geen behoefte om te praten met wie dan ook. Ik vind het gewoon fijn om met hem te knuffelen. Ik ben nooit een stille type geweest, maar om een of andere reden komt er gewoon niks uit.

Verder heb ik nog steeds twijfels, waarom weet ik niet. Ik zie hem nu al 3 dagen achter elkaar en ik krijg er geen genoeg van. De relatie is nog pril, ik heb twijfels sinds de topic geopend is (niet dagelijks, maar zo af en toe).
Alle reacties Link kopieren
Wat gaan jullie dan doen als je elkaar 3 dagen achter elkaar ziet?
Leuke dingen?
Als je je down voelt zou ik er juist op uitgaan.
Met andere praten. Lachen enzo.
Je terugtrekken en niet praten, praat er met je huisarts over.
Misschien is het tijdelijk lieverd.

Het komt erg down over voor een beginnende relatie. Je zou behoren te sprankelen van verliefdheid.
Dichtklappen kan ook wel een bijverschijnsel zijn van verliefdheid maar dan voel je je niet down.
Als je twijfelt is het misschien minder aan het worden, de verliefdheid. Ja kan ook. Dat je je daar down door voelt. Het is nog pril.
Ik denk mee en hoop dat je je snel wat beter voelt. Niet te veel in je hoofd zitten. X
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
23-09-2017 15:07
Ondernemen jullie ook wel leuke dingen samen? Of met vriendinnen? Uit de comfortzone stappen helpt altijd wel. Gezelligheid en lachen bijvoorbeeld met anderen.

:hug:

Daar wil ik mij helemaal ook bij aansluiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven