Was ik maar lesbisch.

17-10-2017 10:19 234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even van mij afschrijven, maar aandacht, positief of negatief, mag ook.
Ik wil het niet te persoonlijk maken, daarom laat ik mijn eigen ervaringen eruit.

Ik vind mannen lastige wezens. Ik weet dat zij dat ook van ons vinden, maar statistisch gezien zijn zij de echte lastposten.
Er zijn ook leuke mannen, maar daar heb ik het even niet over. Die hoeven zich dus niet aangesproken te voelen.

Ze doen veel slechte dingen. Ze doen veel slechte dingen in groepsverband.
Vrouwen willen gelijkheid, mannen zijn altijd op zoek naar hun rang in de pikorde.
Ze willen altijd hun mannelijkheid bewijzen.

Ik begrijp niet waarom ik zo nodig op mannen moet vallen.

Herkennen jullie dit?

Was ik maar lesbisch.

Totaal aantal stemmen: 93

Ik begrijp je. (25%)
Ik begrijp je niet. (75%)
anoniem_332253 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 11:11
Reden: typo
0.15% gewijzigd
Alles is normaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je enorm generaliseren. Je hoeft niet met alle mannen een relatie, maar slechts met 1, en er zijn heus mannen die niet voldoen aan jouw generalisatie. Die niet bezig zijn met pikorde, die geen slechte dingen doen en die niet hun mannelijkheid voortdurend tonen. En daar hoef je er maar 1 van te vinden.
Overigens vind ik vrouwen meer bezig met pikorde en met slechte dingen in groepsverband (zoals geroddel en gepest).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je erg simpel overkomen.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Wat een negativiteit ten opzichte van mannen. Ik zou juist nooit een relatie met een vrouw willen hebben. Dat dramatische gedrag zou me heel snel de keel uit komen.

Vrouwen doen ook veel slechte dingen. Doen ook veel slechte dingenin groepsverband. En ik ken genoeg vrouwen die ook beter willen zijn dan de rest.
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
17-10-2017 10:23
Ik vind je enorm generaliseren. Je hoeft niet met alle mannen een relatie, maar slechts met 1, en er zijn heus mannen die niet voldoen aan jouw generalisatie. Die niet bezig zijn met pikorde, die geen slechte dingen doen en die niet hun mannelijkheid voortdurend tonen. En daar hoef je er maar 1 van te vinden.
Overigens vind ik vrouwen meer bezig met pikorde en met slechte dingen in groepsverband (zoals geroddel en gepest).
Eens. Mannen hebben sneller haantjesgedrag maar lijken elkaar ook sneller te accepteren zodra de basisvolgorde eenmaal bekend is. Een groep vrouwen zal sneller op de details gaan zitten. Maar ook dat is gegeneraliseerd. Ik begrijp wat je bedoelt maar ik ervaar het helemaal niet zo als jij, TO.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik vind mannen over het algemeen veel makkelijker in de omgang dan vrouwen en dan erbij zijn vrouwen voor mij niet seksueel aantrekkelijk. Dus nee, ik herken dit niet.
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
17-10-2017 10:23
Ik vind je enorm generaliseren. Je hoeft niet met alle mannen een relatie, maar slechts met 1, en er zijn heus mannen die niet voldoen aan jouw generalisatie. Die niet bezig zijn met pikorde, die geen slechte dingen doen en die niet hun mannelijkheid voortdurend tonen. En daar hoef je er maar 1 van te vinden.
Overigens vind ik vrouwen meer bezig met pikorde en met slechte dingen in groepsverband (zoals geroddel en gepest).
Er staat bij dat er ook leuke mannen zijn. Daar gaat het niet over.

Gepest en geroddel is toch van een heel andere categorie slecht dan groepsverkrachting en hooliganisme.
Maar ik lees het al, jij wil graag wedijveren met de slechtheid der mannen.
Alles is normaal.
Alle reacties Link kopieren
Mannen en vrouwen zijn beide leuk, je moet alleen de juiste uitkiezen om mee om te gaan en de rest negeren.
Ja en?
Vrouwen zijn krengen en de krabbenmand is geen verzinsel. Verder kunnen ze enorm zeuren en klagen. Ik kan alleen maar overweg met vrouwen die een wat directere manier van doen hebben, die gewoon zeggen dat je even je mond moet houden in plaats van achter je rug om te roddelen.
Een relatie met een vrouw lijkt mij juist veel meer drama :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Maar het feit dat sommige mannen in groepsverband slechte dingen doen (en sommige vrouwen ook maar dat laten we dan even buiten beschouwing), waarom moet dat dan invloed hebben op het feit of jij op een bepaalde individuele man valt of niet?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Ik denk dat slecht gedrag niet zozeer gerelateerd is aan man of vrouw.

En wat je geaardheid ermee te maken heeft snap ik dan helemaal niet.
Het lijkt er nu namelijk op dat je wat slechte dates hebt gehad en daarmee alle mannen maar klootzakken vindt
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je in iedere relatie wel tegen dingen aanloopt, man/vrouw, man/man of vrouw/vrouw, whatever. je kunt het nou eenmaal niet altijd eens zijn, want je bent 2 individuen. Zou volgens mij ook erg ongezond zijn om nooit eens ruzie te hebben of in ieder geval een discussie.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn dus volgens de meeste vrouwen hier niet destructiever dan vrouwen? Dan ga ik met een psycholoog praten.
Alles is normaal.
Alle reacties Link kopieren
Het is dus toeval dat er meer mannen dan vrouwen opgesloten zitten.
Alles is normaal.
aoide schreef:
17-10-2017 10:29
Er staat bij dat er ook leuke mannen zijn. Daar gaat het niet over.

Gepest en geroddel is toch van een heel andere categorie slecht dan groepsverkrachting en hooliganisme.
Maar ik lees het al, jij wil graag wedijveren met de slechtheid der mannen.
ik vraag me af wat je hier mee wilt bereiken? Je bevestigd alleen maar dat je beeld van mannen echt niet met de werkelijkheid strookt.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
17-10-2017 10:37
ik vraag me af wat je hier mee wilt bereiken? Je bevestigd alleen maar dat je beeld van mannen echt niet met de werkelijkheid strookt.
Je ontkent dus wat je daar rood hebt gemaakt?
Alles is normaal.
aoide schreef:
17-10-2017 10:34
Mannen zijn dus volgens de meeste vrouwen hier niet destructiever dan vrouwen? Dan ga ik met een psycholoog praten.
dit is je beste post tot nu toe!
Alle reacties Link kopieren
aoide schreef:
17-10-2017 10:34
Mannen zijn dus volgens de meeste vrouwen hier niet destructiever dan vrouwen? Dan ga ik met een psycholoog praten.
Volgens mij mis je echt totaal de boodschap die de meeste mensen hier proberen over te brengen. Namelijk dat je vreselijk generaliseert en dat het feit dat sommige mannen in groepsverband destructieve dingen doen niets te maken heeft met je geaardheid.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
17-10-2017 10:39
dit is je beste post tot nu toe!
Dit is precies de reactie die ik van een "man" verwacht.
Alles is normaal.
Alle reacties Link kopieren
borboletas schreef:
17-10-2017 10:39
Volgens mij mis je echt totaal de boodschap die de meeste mensen hier proberen over te brengen. Namelijk dat je vreselijk generaliseert en dat het feit dat sommige mannen in groepsverband destructieve dingen doen niets te maken heeft met je geaardheid.
Je ziet het verband niet, bedoel je.
Alles is normaal.
aoide schreef:
17-10-2017 10:39
Dit is precies de reactie die ik van een "man" verwacht.
Ik ben een vrouw en ik geef hem gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Toch bedankt voor jullie reacties, hier kan ik wat mee.
Alles is normaal.
Je kunt nog verder generaliseren: mensen zijn lastige wezens.

Dan kun je 2 dingen doen. Of je vindt een manier om hiermee om te gaan. Door bijvoorbeeld je eigen sociale circel zoveel mogelijk te vullen met mensen die (in jouw ogen) in ieder geval voldoende positieve eigenschappen hebben om de negatieve eigenschappen te compenseren. Of je gaat ergens in een hutje op de hei wonen. Dat laatste is dan wel weer eenzaam.
Ik begrijp niet waarom ik zo nodig op mannen moeten vallen.

Ik begrijp ook niet waarom je op mannen valt, als je zo over mannen denkt. Elke man is bij voorbaat al slecht, dus dan lijkt het me dat je je sowieso nooit aangetrokken voelt tot een man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven