Uit eten met collega's

17-10-2017 21:12 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_356440 wijzigde dit bericht op 15-11-2017 19:21
Reden: Prive
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan ga je toch niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Samen met die ene erheen gaan, als je het op kunt brengen zeker doen, wellicht brengt het openingen met de rest van je collega's.
Als je het echt te stressvol vindt, blijf je lekker thuis!! Een uitje voor je plezier of omdat je er iets aan hebt, niet voor je ongemak en vervelende gevoel.
anoniem_636e66f6b47bb wijzigde dit bericht op 17-10-2017 21:14
0.17% gewijzigd
Waarom ben je zenuwachtig dan?
En als je geen zin hebt, ga je niet. Begrijp het probleem niet zo, eigenlijk.
Dan ga je toch niet mee
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 21:16
4.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dan ga je toch niet?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
blijfgewoonbianca schreef:
17-10-2017 21:14
Nou, dan ga je toch niet.
Doe es niet zo pragmatisch
Dan ga je niet, met zo'n groep wordt je vast niet gemist.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je willen gaan?
En met 65 collega's aan 1 tafel zitten gaat toch nooit, dus dat worden meerdere tafels
Als je wel gaat, dan kun je toch kiezen bij wie je aan tafel gaat zitten
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 21:22
0.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je even geloept. En ik snap je zenuwen, maar ook je twijfel om misschien toch wel te gaan. Het zou wel weer een nieuwe overwinning zijn als het wel zou lukken om mee te gaan. Die ene collega waar je wel contact mee hebt, hoe goed ken je die, zou je die in vertrouwen durven nemen over je angsten zodat zij jou zou kunnen steunen?
Dit soort etentjes werden op mijn oude werk ook georganiseerd. Mij doe je daar echt geen plezier mee. Veel teveel mensen en te massaal. Dus ik ging lekker niet.

Wel met een paar collega's eens iets gaan doen, maar een groepje van 5-6 is voor mij echt de max.

Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Anders is het zonde van je tijd, energie en geld.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
17-10-2017 21:16
Doe es niet zo pragmatisch
Pragma is my middle name.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
17-10-2017 21:14
Waarom ben je zenuwachtig dan?
En als je geen zin hebt, ga je niet. Begrijp het probleem niet zo, eigenlijk.
Ik ben zo zenuwachtig omdat ik , ondanks mijn pogingen contact te maken , bang ben alleen komen te zitten.
Bij wijze van spreken...collega's die t gezellig hebben...en ik.ervoor spek en bonen bij zit.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
17-10-2017 21:16
Dan ga je niet, met zo'n groep wordt je vast niet gemist.
Daar zit wel wat in.
Alle reacties Link kopieren
Quintessa schreef:
17-10-2017 21:17
Waarom zou je willen gaan?
Omdat ik denk dat het verwacht wordt.
Niet omdat ik het leuk vind, ik hou niet van drukte , daar wordt ik nerveus van.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_356440 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 21:46
Reden: Verkeerde ge _quote
99.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
stripverhaal schreef:
17-10-2017 21:19
Ik heb je even geloept. En ik snap je zenuwen, maar ook je twijfel om misschien toch wel te gaan. Het zou wel weer een nieuwe overwinning zijn als het wel zou lukken om mee te gaan. Die ene collega waar je wel contact mee hebt, hoe goed ken je die, zou je die in vertrouwen durven nemen over je angsten zodat zij jou zou kunnen steunen?
Als het groepje kleiner was geweest zoals eerst de bedoeling was , had ik mij waarschijnlijk al wel aangemeld.
Maar zoveel collega's. .. :nooo:
Die 1ne collega , ik weet niet of ik haar in vertrouwen kan nemen...het contact is heel oppervlakkig vandaar.
AardbeitjeCitroen schreef:
17-10-2017 21:36
Omdat ik denk dat het verwacht wordt.
Niet omdat ik het leuk vind, ik hou niet van drukte , daar wordt ik nerveus van.
Lekker niet gaan. Je hoeft niet alles leuk te vinden. Contact zoeken zou ik eerst eens proberen in kleine stapjes.

Zo'n vreetschuur met zoveel mensen is gewoon een verschrikking voor mensen die een beetje gevoelig staan afgesteld. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.

Gun het jezelf om lekker thuis te blijven. Trakteer jezelf op een heerlijke bezorgmaaltijd en ga in bad zitten met een glas wijn om te vieren dat je voor jezelf hebt gekozen die avond.
Als je echt geen zin hebt...simpel, dan ga je niet.

Wel is het een gemiste kans om je collega's buiten het werk om te leren kennen, ik kan me moeilijk voorstellen dat er niet een handvol collega's zijn uit 65(!) waar je het oke mee zou kunnen vinden..
Alle reacties Link kopieren
deafbakker schreef:
17-10-2017 21:14
Samen met die ene erheen gaan, als je het op kunt brengen zeker doen, wellicht brengt het openingen met de rest van je collega's.
Als je het echt te stressvol vindt, blijf je lekker thuis!! Een uitje voor je plezier of omdat je er iets aan hebt, niet voor je ongemak en vervelende gevoel.
En als die ene collega nu eens niet gaat , dan zit ze daar.
Lijkt mij erg rot , om het nog maar s zachtjes uit te drukken.
Alle reacties Link kopieren
SweetChili schreef:
17-10-2017 21:20
Dit soort etentjes werden op mijn oude werk ook georganiseerd. Mij doe je daar echt geen plezier mee. Veel teveel mensen en te massaal. Dus ik ging lekker niet.

Wel met een paar collega's eens iets gaan doen, maar een groepje van 5-6 is voor mij echt de max.

Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Anders is het zonde van je tijd, energie en geld.
+1
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
17-10-2017 21:17
En met 65 collega's aan 1 tafel zitten gaat toch nooit, dus dat worden meerdere tafels
Als je wel gaat, dan kun je toch kiezen bij wie je aan tafel gaat zitten
Jaaah gezellig tussen al die collega's die niks zeggen.
Gezellig dan voor TO
Misschien is dit gewoon net een stap te ver.
Alle reacties Link kopieren
Maar die tafels zijn waarschijnlijk toch wel bezet. Is het niet door jouw collega's, dan is het wel door andere gasten. Dus dan maakt het toch eigenlijk niet uit met hoeveel je bent? Als je maar zorgt dat je aan een leuke tafel zit.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik kon t met veel van m'n collega's wel goed vinden en zelfs ik vond er geen reet aan, aan die avondjes.
Geef je groot gelijk.
Collega's zijn collega's en niet m'n vrienden.

Teamuitje oke, afscheidsetentje van een goede bekende collega oke, de rest nope. Veel plezier zonder mij.
Ik kan mijn tijd, geld en energie echt beter besteden.
En ik had dan nog lieve collega's!
Not my circus, not my monkeys

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven