Burnout omg Haarlem? Overdag eenzaam?

18-10-2017 14:34 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Allereerst, leuk dat je dit leest!

Lang zitten twijfelen of ik dit nu wel of niet moest plaatsen :-). Ik ben omgevallen om het maar zo te noemen....oftewel...burnout geraakt en daardoor voel ik mij doordeweeks nogal eenzaam. Iedereen is werken en ik ben daardoor veel alleen.

Ik probeer te verzinnen hoe ik dat kan oplossen en ik heb geen idee of dit gaat werken :-D

Ik heb genoeg vriendinnen, maar niet zoveel in Haarlem....en als ik eerlijk ben...zij hebben het te druk nu met hun eigen leven. Ik woon samen met mijn vriend en onderneem normaal gesproken genoeg. Alleen....dat gaat nu even niet.

Ik hou er nu (nog) niet van om de drukte op te zoeken. Wel ga ik zo nu en dan naar het strand/bos of wil ik ergens een theetje drinken. En ik zou het eigenlijk ook wel fijn vinden om ervaringen uit te wisselen. Nu voel ik mij weleens onbegrepen. Ik hou van een goed (diepgaand) gesprek en wissel deze graag af met lachen. Er vloeit nu ook weleens een traan (rot emoties niet onder controle op dit moment :-$ ).

Herken jij je hierin, en ben je ook vooral doordeweeks overdag alleen? Ben je tussen de 30 en 40, ga je ook graag een strandwandeling maken, wil je een keer samen Yoga/Pilates proberen (daar zie ik namelijk nu tegenop ;-) ), dan zou ik het leuk vinden een berichtje te ontvangen!

Groetjes,
Nina

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven