Wat te doen

18-11-2017 03:45 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier al eerder topics aangemaakt in verband met mijn problematiek. Ik weet eigenlijk niet waar te beginnen en wat te vertellen, er gaat momenteel zoveel door mij heen dat ik waarschijnlijk 80% vergeet.
Ik woon trouwens in Duitsland, wellicht helpt dat sommige uitspraken wat te verhelderen.

Ik heb al jaren last van extreme depressies, die steeds heftiger worden. Zo heb ik sinds dit jaar meerdere zelfmoordpogingen gedaan.
Ben begin dit jaar opgenomen geweest in Nederland, op psychiatrie, dat heeft me heel kort goed gedaan.

Ik ben 3-4 weken geleden naakt op straat beland en beschermd door een cafehouder en daarna een weekend doorgebracht op een psychiatrie afdeling hier, ben daar op een maandag ontslagen. Dat was een blackout trouwens.

Afgelopen weekend heb ik lopen drinken en heb ik mijn scherpste mes getest op mijn arm, om te zien of deze niet te bot was - en te pijnlijk - om op de juiste manier mijn polsen door te snijden.
Dit was toch te pijnlijk, uiteindelijk de ambulance gebeld en de dokter heeft me daarna naar huis laten gaan.

Ik ben door issues met mijn verzekering, ook al moeten ze me wettelijk verzekeren, al tijden onverzekerd, heel lang verhaal, o.a. met E104 formulier en blablabla. Daardoor ook spontaan gestopt met mijn opgebouwde anti-depressiva.

Daarnaast heb ik nog andere sociaal-maatschappelijke issues, maar geen instantie die me wil helpen.
In mijn depressieve periodes heb ik altijd een seksverslaving, maar ik merk nu dat ik steeds meer extreem zware drugs heb gebruikt.

Ik heb besloten, aangezien ik een probleemslaper ben, ik wakker moet blijven tot deze ochtend 11 uur, om naar mijn huisarts te gaan en de rekeningen momenteel zelf te betalen. Ik ben bezig te veranderen van zorgverzekering, en krijg ook alles terug met terugwerkende kracht, het is nu alleen even een kostenpost.

Deze post is best netjes, in vergelijking met hoe klote en gefrustreerd ik me momenteel voel.

En nu hou ik het nog globaal. Ik word gek van mezelf en mijn gedachten - als borderliner. Ik weet niet waar te beginnen en of het ooit nog goed komt.
Waar te beginnen? Stoppen met drank en drugs, ik snap niet dat je met jouw problematiek en medicatie denkt dat dat een goed idee is.
Alle reacties Link kopieren
:hug: - meer kan ik niet voor je doen ben ik bang, maar ik hoop dat het in de toekomst beter met je gaat. Probeer voor nu ondanks alles toch goed voor jezelf te zorgen.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Jee, dat is een boel :hug:
Kan je weer terug aan de anti depressiva?
Is het mogelijk dat je wekelijks of 2x per week aan gestruktureerde groepsaktiviteiten kan deelnemen? Ofwel in Duitsland of Nederland.
Het bouwt enige regelmaat en struktuur.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je naar de huisarts gaat.
Vraag of je je huisarts regelmatig kunt zien omdat dat nodig is.

Maak bv om de 2 weken een vervolg afspraak.

Laat je voor langere tij behandelen. Geef bij je huisarts aan dat de opnames te kort zijn.

Drank, drugs, koffie allemaal niet doen bij depressie.

Je moet net zo lang en vaak naar de huisarts gaan tot dat je goede hulp krijgt.

Verder wees eerlijk. De huisarts moet alles weten wat er speelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven