Pas tijd na 'aanranding' boos

18-11-2017 20:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-11-2017 23:55
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
99.91% gewijzigd
Natuurlijk kan dat.

Ik heb ook wel zo iets gehad, wel vaker ook, beetje 2 sneuerds die elkaars gezelschap zoeken niet om dat ze elkaar mogen maar meer om dat ze allebei met iets zitten (ik heb het nu over mij zelf).

In mijn geval was ik meer boos op mij zelf. Daar heb ik ook invloed op.
Alle reacties Link kopieren
;
anoniem_211917 wijzigde dit bericht op 19-11-2017 23:08
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_211917 wijzigde dit bericht op 19-11-2017 23:09
94.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tsja, dat je baalt van je eigen gedrag als je dronken bent achteraf kennen de meeste mensen wel hoor.
Logisch dat je boos wordt op jezelf en dat dan op hem projecteert omdat je je misschien schaamt voor je gedrag, is dat het?

Weet je vriend dat jullie "vriendschap" wel wat verder ging dan een praatje maken of zeg je tegen hem dat het een zielige man is en ben je bang dat je vriend op je afknapt als hij weet wat je deed in die 2 maanden.

Waarom hou je eigenlijk nog contact met die man als je hem zat bent?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_211917 wijzigde dit bericht op 19-11-2017 23:09
99.81% gewijzigd
Ik had na die bewuste avond al het contact afgekapt. Ik zou mezelf al niet in die positie plaatsen van stomdronken thuis bij een oudere sterke man die ik amper ken maar stel dat ik dat wel deed dan was het na die avond echt over tussen ons. Niks zielig doen. Gewoon weg ermee en focussen op mijn vriend.
ik begrijp het niet. jij zocht troost hij wilde je versieren, jij zei nee en hij bleeft het proberen
en daarna hield je contact met hem
en gebeurde er nog meer?

jullie zijn allebei volwassen ik zie het misbruik niet zo eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Ja, het kan heel goed dat je pas na 2 maanden flink veel emoties hierover voelt. Je bent nu weer wat stabieler en Je voelt nu de volle emoties van toen. Dat je dus flink over je eigen grenzen heb laten lopen.
Je bent dus boos naar hem maar ws uiteindelijk nog bozer naar jezelf dat je over jezelf heb laten heenlopen.
Ja heel erg logisch.
Maar ik vind niet dat je verantwoordelijk ben voor zijn gedrag toen je nee zei. Hij ging over je grenzen heen!
Dat je daarna nog contact hebt gehad, kan ik als logisch zien. Je was in de war en wilde hem pleasen. Vergeef jezelf, je hebt ervan kunnen leren. Het leven is een grote les.

Ik heb trouwens een soortgelijke situatie gehad. Ook dronken en tig keer nee gezegd. En hij ging door. Maar zo opgevoed dat je een ander aardig moet vinden en aardig voor moet zijn. Zat dus heel diep!

Ik was heeel boos op mezelf. En deed eerst ook nog aardig. Daarna volledig genegeerd.

Mezelf uiteindelijk vergeven en als ik geen nee zeg, denk ik bv terug hieraan en dat wil ik niet meer. Hij was een lul!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gestaft omdat je steeds je topics verwijdert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven