Bang voor mensen

18-11-2017 23:47 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
oud bericht
anoniem_358844 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 01:37
98.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kan de letters n-e-e niet achter elkaar uitspreken?
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat die man niet op het forum zit anders krijgen we straks een topic : Nu woont er beneden mij een vrijgezelle vrouw waar ik een eng gevoel bij heb...het idee dat zij heel graag zou willen contact met mij en dat zij dan lekker voor mij ga zorgen!!
En ik wil het liefst zo weinig mogelijk mensen om me heen om rustig mijn biertje te drinken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Gooi je frustratie eruit!
En verder laat dat woord NEE je persoonlijke mantra even worden.
Weet dat je ten alle tijden de macht hebt om NEE te zeggen.
Je bent vrij om te zijn wie je bent of om te worden wie je wil zijn.
Niemand maar dan ook niemand heeft jou in zijn macht.
Alle reacties Link kopieren
Verbinder schreef:
19-11-2017 04:13
Gooi je frustratie eruit!
En verder laat dat woord NEE je persoonlijke mantra even worden.
Weet dat je ten alle tijden de macht hebt om NEE te zeggen.
Je bent vrij om te zijn wie je bent of om te worden wie je wil zijn.
Niemand maar dan ook niemand heeft jou in zijn macht.
Wel even duidelijk zeggen waar ze haar frustratie eruit moet gooien.
Niet bij de buurman. Stel dat er opeens een woedende buuf voor je deur staat te verkondigen dat ze niet van plan is je in de watjes te gaan leggen of machtsspelletjes met je wil spelen zonder dat je haar ooit iets gevraagd hebt..

TO ga maandagochtend naar je huisarts en laat hem dit topic lezen. Laat je buren maar gewoon met rust.
Zeg ze evt gedag als je ze ziet en loop meteen door, dan snappen ze wel dat je geen behoefte aan contact met je buren hebt.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet deze man dan, waardoor je dat gevoel hebt? Zijn er concrete dingen of zit het alleen in je hoofd?
Alle reacties Link kopieren
Er zitten een hoop rare ideeën in je hoofd die je zelf bedacht hebt. De meeste mensen willen echt niet dat je voor ze zorgt. Maar jij hebt dat bedacht, en verbreekt er zelfs contacten door? Waar komen je ideeën vandaan en waarom ben je zo gepreoccupeerd met (on)zelfstandigheid?
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde frustratie uiten op het forum, iets waar TO het ook al over had in haar openingstekst
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
19-11-2017 08:01
Er zitten een hoop rare ideeën in je hoofd die je zelf bedacht hebt. De meeste mensen willen echt niet dat je voor ze zorgt. Maar jij hebt dat bedacht, en verbreekt er zelfs contacten door? Waar komen je ideeën vandaan en waarom ben je zo gepreoccupeerd met (on)zelfstandigheid?
Dit ja. en wat geeft jou het idee dat die buurman wil dat jij voor hem gaat zorgen? omdat het een vrijgezelle man is? wat een vooroordelen weer.
Don't cry, buy a bag and move on.
Je kan die man toch wel ff een pilsie brengen.
Alle reacties Link kopieren
je mag mijn buren wel overnemen, die lopen de deur bij elkaar plat.Wordt je ook niet blij van
Die man is boven je komen wonen en nu heb je een eng gevoel ?

Zou je dat enge gevoel ook hebben als hij onder je was komen wonen ?
Alle reacties Link kopieren
Nu is er boven mij een vrijgezelle man komen wonen waar ik een eng gevoel bij heb...het idee dat hij heel graag zou willen contact met mij en dat ik dan lekker voor hem ga zorgen!!
Zonder concreet voorstel in die richting zou ik koel-vriendelijk blijven en voor hem geen stap meer doen dan voor een ander.

Als je hem wil ontmoedigen dan worden de meesten afgeschrokken door koud gedrag. Dus tegen hem nog een graadje afstandelijker dan tegen een ander. Dan haalt hij zich ook niets in zijn hoofd. Want daar ben je bang voor toch? Dan ben je ook niet zo assertief als je denkt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
aatjuhh123 schreef:
19-11-2017 10:50
Die man is boven je komen wonen en nu heb je een eng gevoel ?

Zou je dat enge gevoel ook hebben als hij onder je was komen wonen ?
Onder lijkt me erger. Veronderstel dat hij je naar binnen trekt als je naar beneden loopt! En dat bedoel ik negatief natuurlijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
te negatief
anoniem_358844 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 01:39
92.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lekker snelle reactie, TO :rofl: En hoe is het nu, ben je al het slaafje van al die mannen?
Getemdemerrie schreef:
10-01-2019 23:51
Dan vraag ik me even af van al de reacties ; maken jullie nou helemaal niks zelf mee en alleen maar op het forum van de viva te tikken??????? Er is nog een leven buiten het internet hoor :cry:
Ik zag gisteren mijn buurman zijn hond uitlaten. Vond ik zo raar.
Alle reacties Link kopieren
die rare opmerkingen van mij ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven