Jong en eenzaam.. help

19-11-2017 16:45 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_359102 wijzigde dit bericht op 05-02-2018 17:57
99.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op een teamsport gaan of bijvoorbeeld bij een carnavalsvereniging.
Als de klik er is dan ontstaan daar soms vriendengroepen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Tegenwoordig is het gemakkelijk om het internet in te schakelen om nieuwe contacten op te doen, bij eetclub.nl voor een kookclubje. Maar er is vast nog veel meer te vinden, voor NMLK ben je helaas nog te jong. (vanaf 25 dacht ik)
En een teamsport gaan doen?
Scandalla8 schreef:
19-11-2017 16:45
Ik doe fitnessen maar ontmoet daardoor geen mensen.
Zelf ben ik erg spontaan en vrolijk, kom ik snel in contact met mensen en ben ik niet verlegen om op iemand af te stappen.
hoe is dit mogelijk.......?
fitness je soms in een dorp met 20 inwoners..?
eerlijk, ik begrijp er totaal niets van
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
19-11-2017 17:02
hoe is dit mogelijk.......?
fitness je soms in een dorp met 20 inwoners..?
eerlijk, ik begrijp er totaal niets van
Nee ik fitness op mijn werk aangezien het voor personeel gratis is. Ben ik gek om een abonnement te nemen bij basic fit of dergelijke!
Hier komen dan ook alleen maar ouderen mannen (en enkelen vrouwen).
Scandalla8 schreef:
19-11-2017 16:45


Ik heb wel collega's maar werk elke dienst alleen. Ik zie ze dus alleen maar tijdens de dienstwisseling. Helaas ook niet uit mijn leeftijdscategorie.. een avondje op stap gaan zit er dan ook niet in. Ik doe fitnessen maar ontmoet daardoor geen mensen.
dus je ziet je collega's wel tijdens fitness?

je verandert van informatie.
Om in contact te komen met andere mensen zul je er op uit moeten.

Xtra sport. Yoga, dansen, teamsport, etc.
Of hobby. Beeldhouwen, sieraden maken, schilderen, haren knippen, toneel, etc.

Ga minder werken. Geef je op voor verschillende dingen en ga naar buiten. Wandelen, winkelen etc. Op de bank komt er niemand naar je toe.

Nodig oude vrienden uit, of spreek af in de stad, ga op stap.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een dm gestuurd!
Van werk veranderen waardoor je wel met andere in contact komt.

Terug naar school of avond opleiding.
Kijk dat is mooi iemand die in contact met je wil komen. Super. Ik hoop voor jullie dat het klikt.

Je bent spontaan schrijf je dus andere mensen vind je niet eng. Nogmaals hup van de bank en onderneem. Ik kan me inderdaad voorstellen dat je door eenzaam bent zo. Maar om dit te veranderen zul jij moeten veranderen iets moet je anders gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de buurt zie ik regelmatig op de lokale babbelpagina op FB oproepjes voor een spelletjesavond, samen koken, een wandeling etc.

Stap af van het idee dat je een vriendin moet vinden, begin met andere mensen te leren kennen en dingen te ondernemen, en kijk daarna of er een vriendschap uit groeit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat is wel een super tip, stap af van het zoeken naar een vriendin, een vriendin is mooi meegenomen, maar je eerste stap is in contact komen met andere mensen, alleen dat al geeft een bak energie, kan ik je vertellen.

En het gaat niet vanzelf, en van de ene op de andere dag, accepteer dat.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
19-11-2017 17:22
dus je ziet je collega's wel tijdens fitness?

je verandert van informatie.
Nee de fitness is weer op een hele andere afdeling (ik werk in een hotel). Achter de receptie.
Ik verander niet van informatie.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
19-11-2017 16:56
Op een teamsport gaan of bijvoorbeeld bij een carnavalsvereniging.
Als de klik er is dan ontstaan daar soms vriendengroepen.
Bedankt voor de tip! Ik heb altijd op hoog niveau gedanst en door een blessure kon ik niet meer verder mijn passie volgen.
De carnaval ontvlucht ik juist haha!
Alle reacties Link kopieren
Tessa44- schreef:
19-11-2017 17:24
Om in contact te komen met andere mensen zul je er op uit moeten.

Xtra sport. Yoga, dansen, teamsport, etc.
Of hobby. Beeldhouwen, sieraden maken, schilderen, haren knippen, toneel, etc.

Ga minder werken. Geef je op voor verschillende dingen en ga naar buiten. Wandelen, winkelen etc. Op de bank komt er niemand naar je toe.

Nodig oude vrienden uit, of spreek af in de stad, ga op stap.
Ja, zou ik allemaal graag willen doen. Maar als je op jezelf woont kunt je niet snel minder gaan werken. Ik heb het goed begrijp me niet verkeerd. Ik werk erg hard. Vaak 45 of meer uur per week. Ik wil echt niet weer terug naar mijn ouders
Misschien lukt dansen op een lager niveau wel!? Ik dans ook op een nou ja laat ik het zo zeggen, in ieder geval geen hoog nieveau. Maar wel gezellig. Vaak drinken we nog wat na de les. Ik heb er veel contact door.
werk-fitness laten en heerlijk gaan joggen
zo kom je andere gelijkgestemde tegen.
hoeft niets te kosten, geeft wel veel fun
Alle reacties Link kopieren
borito1998 schreef:
19-11-2017 17:26
Ik heb je een dm gestuurd!
Ik heb niks binnen gekregen :(
Scandalla8 schreef:
19-11-2017 17:45
Ja, zou ik allemaal graag willen doen. Maar als je op jezelf woont kunt je niet snel minder gaan werken. Ik heb het goed begrijp me niet verkeerd. Ik werk erg hard. Vaak 45 of meer uur per week. Ik wil echt niet weer terug naar mijn ouders
Maar minder werken en terug naar je ouders daar zit vast nog wat tussenin. Misschien proberen max 40 uur je te laten inplannen. En anders misschien op zoek naar iets dynamischere werkomgeving. Met meer jonge mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven