Wintervreugd voor de zomermoppers

10-12-2017 15:30 3015 berichten
De tijd van sneeuw en koude is aangebroken! :jump: Behaaglijke en fijne tijden dus voor ons zomerhaters. :cat: Maar ook tijdens warme, klamme en voor ons nare dagen kunnen we in dit topic klagen en elkaar een koel hart onder de riem steken.

Wees welkom!

Afbeelding

Klik hier voor het vorige topic
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 16:51
29.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
25-03-2018 17:56
Hoop ik ook!


En bah, ik zit nu totaal niet lekker in mijn vel. Stom uurverschil. :swear:
Heb ik ook :(
Sowieso door de weersverandering.
yesss wijzigde dit bericht op 26-03-2018 17:32
15.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hé, ik heb het topic weer gevonden! :hello: Kan ik weer fijn meelezen! :D
It's hip(ster) to be square!
Ik ben zo moe. Dat uur verschil werkt lang door. Ik moet 5 uur op. Leek midden in de nacht.
Vanmorgen zei men op de radio dat ze blij zijn dat het nu 7 maanden zomertijd is. Gedver.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf half Augustus vind ik zomertijd niet erg meer dan is teminste weer op een deftig uur licht s morgens en op een deftig uur terug donker.
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
25-03-2018 09:17
Vind ik ook niks hoor RégineFilange.
Als ik ga koken mag het gewoon donker zijn. Dan ga ik veel fijner de avond in.

Op zich heb ik ook wel zin in de lente maar elke dag zonnig en lang licht vind ik ook niet fijn. Ik mis het dan om lekker 's middags in het weekend een film te kijken op de bank. Kan ook wel als het zonnig is, maar voelt dan toch anders.

Ik hoop stiekem ook op veel regen in de lente/zomer ;-D afgewisseld met een zonnige dag.
Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Was het maar weer herfst.
Al die overdreven vrolijke mensen, herrie tot diep in de nacht en dat alleen omdat de zon schijnt :facepalm:
Meeste nederlanders zijn wat dat betreft echt niet goed snik.
Alle reacties Link kopieren
Ah, hier is het nieuwe deel van het topic! Was 'm kwijt, blij 'm weer gevonden te hebben :) Ik tel op mijn telefoon af naar de langste dag (nog 85 dagen), vanaf dan weer langzaam richting het donker.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
26-03-2018 19:06
Was het maar weer herfst.
Al die overdreven vrolijke mensen, herrie tot diep in de nacht en dat alleen omdat de zon schijnt :facepalm:
Meeste nederlanders zijn wat dat betreft echt niet goed snik.
Ja ik kijk nu ook alweer uit naar de Herfst... Ik zie zo tegen de zomer op.

Het rare is, op vakantie kan ik het wel waarderen maar dan heb je een heel ander leven. Dan nog ga ik niet de hele dag in de zon, maar als ik gewoon moet werken vind ik het echt niks, altijd dat geklooi met kleding en inderdaad iedereen zo hyper meteen.
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
06-04-2018 12:48
Ja ik kijk nu ook alweer uit naar de Herfst... Ik zie zo tegen de zomer op.

Het rare is, op vakantie kan ik het wel waarderen maar dan heb je een heel ander leven. Dan nog ga ik niet de hele dag in de zon, maar als ik gewoon moet werken vind ik het echt niks, altijd dat geklooi met kleding en inderdaad iedereen zo hyper meteen.

Aftellen tot de langste dag maar weer.
Alle reacties Link kopieren
Zullen we een dingetje afspreken?
Als jullie nu last hebben van de zon enzo... sturen jullie hem dan mijn kant op? (Graag niet als het warmer is dan een graad of 25 ;-) ).
Dan stuur ik de regen en het wat guurdere weer jullie kant op.

Ik pas op zich niet echt in dit topic, want ik heb vrij weinig met kou... hoewel ik het winterse weer wel kan waarderen als de zon schijnt (zolang er maar geen neerslag en wind is als ik er door moet).

Doe mij maar Lente en Herfst. Lekker gemiddelde seizoenen...
Het is weer zover hoor:

https://nos.nl/artikel/2226127-morgen-2 ... gezet.html

Ik erger me weer behoorlijk aan een artikel als dit. Alles weer in rep en roer omdat het morgen warmer weer wordt.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
06-04-2018 21:49
Het is weer zover hoor:


https://nos.nl/artikel/2226127-morgen-2 ... gezet.html



Ik erger me weer behoorlijk aan een artikel als dit. Alles weer in rep en roer omdat het morgen warmer weer wordt.

Zo warm wordt het morgen helemaal niet ook nog.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
06-04-2018 21:49
Het is weer zover hoor:


https://nos.nl/artikel/2226127-morgen-2 ... gezet.html



Ik erger me weer behoorlijk aan een artikel als dit. Alles weer in rep en roer omdat het morgen warmer weer wordt.

Zo warm wordt het morgen helemaal niet ook nog.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
06-04-2018 21:49
Het is weer zover hoor:

https://nos.nl/artikel/2226127-morgen-2 ... gezet.html

Ik erger me weer behoorlijk aan een artikel als dit. Alles weer in rep en roer omdat het morgen warmer weer wordt.
Haha, nou inderdaad... al kan ik zelf dan ook weer heel enthousiast reageren op aangekondigd winterweer. De mensen die nu in rep en roer zijn, hebben datzelfde enthousiasme, alleen dan voor een ander weertype.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
06-04-2018 21:49
Het is weer zover hoor:

https://nos.nl/artikel/2226127-morgen-2 ... gezet.html

Ik erger me weer behoorlijk aan een artikel als dit. Alles weer in rep en roer omdat het morgen warmer weer wordt.
Wat overdreven :roll:
Het is nog niet eens zomer... Ik ga de drukte echt vermijden dit weekend.

Die opgedrongen gezelligheid, bleh.
Ik kan dat niet op commando ;-D
Zo voelt het vaak in de lente/zomer, nu moeten we met zijn allen genieten!
Alle reacties Link kopieren
Haha Yraatje afgesproken!
Herfst is ook mijn favoriete seizoen.
Dan voel ik me op mijn best, de temperatuur, de gekleurde bomen, regenachtige dagen maar ik kan dan ook een dag met zon waarderen, lekker een boswandeling maken of foto's maken. Niet te koud, leuke kleding. Ik kan nog wel even doorgaan :D
Nou vooruit, net was het wel even lekker op het balkon, na dagen met griep op bed te hebben gelegen :sun: :$
Ik gedij ook beter op de herfst maar vond december en januari zó donker. Ben best blij met deze temperaturen en het zonnetje vandaag. Dit weer zou van mij lente en zomer wel mogen. Niet te warm, lekker windje, zon op je bol, niet te benauwd. Maar goed, mijn bescheiden mening. :) Snap dat het voor iedereen anders ligt.
Aaaaah ik ergerde me ook meteen aan allerlei nieuwssites die mooi weer gelijk koppelen aan barbecueën .....er zijn ook mensen die daar helemaal niet van houden!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag welgeteld 24.keervmoeten aanhoren 'dat het lekker weer is en ik er van moet genieten'! Echt, flikker toch op met je kutweer. Vorige week genoot ik ook, en de maanden daarvoor ook. Felle zon, warmte, langer licht. Ik word er niet blij van. En werkelijk drie buren zaten al weer te barbecuen. Ik snap er niks van, die hele hysterie. Ik tel af naar september.....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
07-04-2018 20:57
Ik heb vandaag welgeteld 24.keervmoeten aanhoren 'dat het lekker weer is en ik er van moet genieten'! Echt, flikker toch op met je kutweer. Vorige week genoot ik ook, en de maanden daarvoor ook. Felle zon, warmte, langer licht. Ik word er niet blij van. En werkelijk drie buren zaten al weer te barbecuen. Ik snap er niks van, die hele hysterie. Ik tel af naar september.....
Ik tel met je mee!
Mag ik ook meetellen? Ik geniet ontzettend van regen, sneeuw, koude temperaturen.....zalig!
Ben echt bang voor de komende maanden.
Alleen al die felle zon bezorgt me hoofdpijn!
Om nog te zwijgen over de geluidsoverlast van barbecuende buren, ook geuroverlast door die bbq ffff. Tel daar nog de gillende en krijsende kinderen bij die om 21 u nog niet slapen maar heel de buurt wakker houden....
Wat vind ik de maanden vanaf oktober tem maart heerlijk!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik tel ook mee af!

Ik ga zoveel mogelijk onderduiken in de lente/zomer en gewoon mijn ding doen, waar ik zin in heb.
Wel lekker buiten sporten, maar ga de drukte niet opzoeken (terras bijvoorbeeld) geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn echt zoveel meer mensen zoals wij. Maa het is echt not done om te zeggen dat je van winter, regen en kou houdt en niet van felle zon, zomer, barbecuen, op een terras zitten, op een strand liggen etc etc.....

Hier vind ik her-en erkenning. Dat geeft wat troost. Echt waar...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze ene dag nog wel lekker, maar dat het de rest van de week zo blijft ben ik dan weer niet blij mee. Af en toe een dag als dit is prima, maar ik heb er snel genoeg van. Vooral van de zon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven