Aspergirls

12-01-2018 13:01 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier nog meer vrouwen met 'een vermoeden van asperger?' Of die zich herkennen in het boek 'Aspergirls'?
Ben benieuwd :)
Alle reacties Link kopieren
Er is een topic voor mensen met autisme, niet per se asperger (wat nu onder ass valt en geen aparte diagnose meer is)

psyche/autisme-wie-ook-deel-3/list_mess ... #p27842928
Alle reacties Link kopieren
Yup :cheer: overigens word de diagnose Asperger niet meer gegeven. Nu hebben ze alles gewoon ASS genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Vermoeden van Asperger hier, maar na onderzoek bleek het Klassiek Autisme te zijn.
Anyway, gewoon ASS tegenwoordig.

Het boek ken ik alleen van titel trouwens.
Ik ken het boek niet.

Ik heb ASS, dat wel, gediagnosticeerd met nieuwe DSM, volgens oude heb ik Asperger.
Alle reacties Link kopieren
Laten we toch asjeblieft stoppen met die term Asperger.
ASS. Het heet ASS.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Nou ik heb mij nooit herkend maar therapeut zei dat dat misschien iets is dat ik zou kunnen hebben, en of ik mij zou willen laten testen (nope lijkt me weinig toe voegen).

Ik weet wel dat ik bepaalde trekken heb maar ik herken mij nu nooit in die testen mbt emoties niet kunnen af lezen, want ik kan dat dus wel erg goed (al snap ik ze weer niet).
Er is al een topic voor.
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor n nieuwe?

Ik was benieuwd naar ASS viva vrouwen en gebruik van de pil. Omdat er namelijk zooo verschillend op gereageerd wordt. En het lijkt wel of vrouwen met autisme juist meer baat hebben bij de pil dan neurotypische vrouwen..

Ik ben van nature heel stabiel met mn cyclus. Van ongestelt zijn had ik weinig last, wel van stemmingswisselingen.

Op mn 22ste ging ik pas de pil gebruiken in lage dosering. Een stuk of 3 jaar, daarna weer gestopt toen de ralatie eindigde...
Toen ik daarna weer n vaste relatie kreeg raakte ik vrijwel meteen zwanger.

Na de bevalling had ik vrijwel meteen mn oude cyclus terug. De dokter dacht dat het nabloedingen waren van de bevalling, maar ik was alweer ongesteld.

Pas na de bevalling kreeg ik last van huilbuien als ik ongesteld moest worden, labiel voelen...
En mn eiprong voelde ik haarfijn aan want dan was mn libido extreem hoog(die is normaal gesproken al vrij aanwezig...)
Een 'overgevoelige eisprong', noemen ze dat...

De laatste tijd voel ik me een wandeld hormoon...dus weer aan de pil gegaan ..En wauw: Ik voel me super! Geen last meer van pijnlijke eisprongen en mn humeur is heerlijk gelijkmatig.
En mn libido is ietsje minder maar dat is alleen maar fijn! Want ik had er écht last van...en anderen ook....

Vroeger wilde ik uit principe 'geen hormonen slikken' .
Ik geloofde dat het invloed had om mn 'Ware Zijn' ect... Maar in deze maatschappij is het nu eenmaal handig als je beetje gelijkmatig bent....
Ik heb geen alcohol meer nodig om mn
Libido te onderdrukken!
Alle reacties Link kopieren
anoniem05031542 schreef:
12-01-2018 13:25
Ik ken het boek niet.

Ik heb ASS, dat wel, gediagnosticeerd met nieuwe DSM, volgens oude heb ik Asperger.
Fijn om te lezen hoor. Kun je gewoon vinden via Bol.com.
Ik heb wss toch ADD...en.toch herken ik me ook in Ass..
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom ga je niet naar dat topic wat er al is?

psyche/autisme-wie-ook-deel-4/list_mess ... #p28829875
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven