Angst en paniek na overlijden mama

13-03-2018 16:22 8 berichten
Ik wil graag even praten of er mensen zijn die dit herkennen.
Mijn moeder is 2 maanden geleden overleden waar ik ontzettend veel verdriet van heb maar helaas heb ik ook al heel lang van angststoornissen .
Nu kwam er zondag ineens een paniekaanval dat heb ik jaren niet meer gehad maar wat schrok ik hiervan ik dacht oh nee . Niet dit
Ik slik al jaren ad dus ik dacht ook dat het niet meer kon .
Huisarts zei dat het wel logisch vond is mijn zwakke plek zei ze en de ad kan even niet beschermen tegen zoiets ingrijpends.
Maar nu voel ik me kut angstig verdrietig en mis mijn moeder zoooooo erg nu .

Ik ben wel bij de psycholoog en dat helpt me wel maar ik zie het even helemaal niet meer dagen vol angst en zonder mijn moeder.

Hel liefst lig ik in bed doe ik niet hoor .

Heeft iemand dit ook meegemaakt ?
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Ik wil je de tip geven om op je andere topic verder te schrijven. Dit hoort ook bij rouwen. Nogmaals :hug:
Dank je wel x

Maar ik denk niet dat het onder rouw valt toch?
Rouwen met angststoornissen of wel ik weet het niet
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd en heel veel sterkte! :hug:

Ik herken je probleem wel en slik ook ad, maar ben niet mijn moeder verloren. Toen mijn oma is overleden had ik ook last van paniek en angst. Ik heb hiervoor iets rustgevends gehad en ben bij een psycholoog geweest. Misschien is een psycholoog ook iets voor jou? Je moeder verliezen lijkt mij zo heftig en als je reageert met paniek en angst is het misschien fijn om met een neutraal iemand te praten.
Nogmaals heel veel sterkte!
Dank je shiver, ik schrok er zo van omdat ik dacht dat dat niet meer kon door de ad had jij dat ook? Bang dat ik weer zo afglij zoals ooit

Ik heb een psycholoog hoor en dat is fijn maar ik ben nu vooral heel erg ongerust.

Ik wil die angst en paniek er niet bij hebben het is zo al zwaar genoeg.

Maar goed jij had het dus ook schrok je ook kapot zeker duurde het lang voordat je weer wat beter voelde?
Mijn vraag had eigenlijk moeten zijn er mensen die ook wel eens ondanks de ad angst gehad bij veel stress
anoniem_363894 wijzigde dit bericht op 13-03-2018 17:43
7.61% gewijzigd
Foutje
Heb mijn vraag beter gesteld in nieuw topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven