slachtoffer groepsverkrachting

14-03-2018 14:25 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben een aantal jaren terug verkracht door 5 jongens in mijn eigen huis en hoop eigenlijk lotgenoten te vinden

zijn er mensen die eenzelfde nare ervaring hebben gehad?
hoe gaan jullie hier mee om?
ik merk dat ik meestal mn leven wel weer op grip heb maar er zijn regelmatig mindere dagen
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-03-2018 14:37
Reden: Dit bericht is verwijderd i.v.m. trollen.
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij meer iets voor "psyche" dan "seks"
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Cumbaby schreef:
14-03-2018 14:31
dan is het geen verkrachting. (was reactie
haarklover wijzigde dit bericht op 15-03-2018 14:23
Reden: (was reactie op Cumbaby)
26.16% gewijzigd
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat dit een grapje is?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
wat een grapje is??
Alle reacties Link kopieren
Heftig zeg!! Sterkte!
Heftig. Heb je aangifte gedaan? Zijn ze gestraft? Wat voor hulp heb je gehad (of nog)?
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat je hier weinig lotgenoten gaat vinden.
Misschien kun je hiervoor contact zoeken met het Centrum Seksueel Geweld in jouw regio?
Alle reacties Link kopieren
why1983 schreef:
14-03-2018 14:49
wat een grapje is??
Sorry maar ik vind het nogal apart dat je hier zo'n topic start en dan al helemaal in "sex". Als het serieus is dan is het heel naar natuurlijk en ik heb weinig toe te voegen verder
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
nee geen aangifte gedaan... nu zeg ik stom toen durfde ik niet, heb alles weg gegooid en durfde niet te praten, heeft 8 jaar geduurd voor ik sprak

ik heb sinds een half jaar een psycholoog dat wel, blijft terug komen op zn tijd... kan door een gespreksonderwerp zijn, een medische handeling of gewoon een geurtje
Alle reacties Link kopieren
Bureau slachtofferhulp contact zoeken?
why1983 schreef:
14-03-2018 14:55
nee geen aangifte gedaan... nu zeg ik stom toen durfde ik niet, heb alles weg gegooid en durfde niet te praten, heeft 8 jaar geduurd voor ik sprak

ik heb sinds een half jaar een psycholoog dat wel, blijft terug komen op zn tijd... kan door een gespreksonderwerp zijn, een medische handeling of gewoon een geurtje
Dat is vaak zo en altijd op een moment dat je het niet verwacht.
Ik heb je topic gestaft om het te verplaatsen naar psyche, meer kans op normale reacties.
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
14-03-2018 14:53
Sorry maar ik vind het nogal apart dat je hier zo'n topic start en dan al helemaal in "sex". Als het serieus is dan is het heel naar natuurlijk en ik heb weinig toe te voegen verder

ok misschien ben ik hier ook nieuw in, als ik het verkeerd heb geplaatst dan sorry dat was niet mijn intentie
ik ga me niet verontschuldigen voor de waarheid verder, met alle respect dat heb ik al lang genoeg gedaan...
als je een plek weet waar ik dit beter zou kunnen starten en waar ik heen zou kunnen zeg het me maar...
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
14-03-2018 14:57
Dat is vaak zo en altijd op een moment dat je het niet verwacht.
Ik heb je topic gestaft om het te verplaatsen naar psyche, meer kans op normale reacties.
dank je wel, sorry ben nog nooit eerder op een forum geweest weet nog niet zo goed hoe dat werkt
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Dit is mijn motto
why1983 schreef:
14-03-2018 15:00
dank je wel, sorry ben nog nooit eerder op een forum geweest weet nog niet zo goed hoe dat werkt
Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen. Het ligt niet aan jou.
Wat een heftig verhaal TO! Logisch dat je nog allerlei klachten ervaart nu. Heel eerlijk gezegd denk ik niet dat je heel snel lotgenoten zal vinden op een algemeen forum als dit. Ik zou eerder slachtofferhulp benaderen of centrum voor seksueel geweld.

Is er wellicht een reden waarom je dit vraagt bij zo'n algemeen forum als dit. Liever eerst een beetje aftasten of er lotgenoten zijn dan gericht zoeken zodat het misschien allemaal opeens echt wordt? Ik neem toch ook aan dat ook je psycholoog je wel eens op slachtofferhulp of centrum voor seksueel geweld heeft gewezen?

De ervaring die je hebt gehad lijkt mij meer dan verschrikkelijk. Heel veel sterkte met de verwerking.
anoniem_6500601441f07 wijzigde dit bericht op 14-03-2018 15:06
0.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dank je dan..
Alle reacties Link kopieren
why1983 schreef:
14-03-2018 14:59
ok misschien ben ik hier ook nieuw in, als ik het verkeerd heb geplaatst dan sorry dat was niet mijn intentie
ik ga me niet verontschuldigen voor de waarheid verder, met alle respect dat heb ik al lang genoeg gedaan...
als je een plek weet waar ik dit beter zou kunnen starten en waar ik heen zou kunnen zeg het me maar...
Ik bedoelde het niet naar. Excuses als het wel zo op je over is gekomen
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
14-03-2018 15:06
Ik bedoelde het niet naar. Excuses als het wel zo op je over is gekomen
ok dan kwam het zo over idd, sorry dat ik zo direct antwoorde dan
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... misdrijven
Kijk eens via de link, TO. Verkrachting verjaart niet. Je kunt alsnog aangifte doen. Misschien helpt je dat nog bij het verwerken.
Ik heb hier persoonlijk geen ervaring mee. Maar ik wil je wel veel sterkte wensen.
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet of ik het wil nog...
Ik zou eerst eens gerichter gaan zoeken naar lotgenoten en hulpinstanties. Wel of geen aangifte doen daar kun je nog wel over nadenken. Het is al jaren geleden gebeurd dus die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend heftig:(

Heb je er wel met iemand over kunnen praten? Familie/vriendin?

kan me niet voorstellen hoe je je voelt maar knap dat je hulp zoekt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven