Aandachtshoer en borderline

08-04-2018 02:15 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help hoe moet ik hiermee omgaan raak iedereen kwijt en kan niet alleen zijn.
Ga van de een na de andere relatie opzoek naar lotgenoten
Alle reacties Link kopieren
Ben ook vaak het slachtoffer van mensen die hun grenzen niet kennen en dan misbruik van mij willen maken hoe geef ik mijn grenzen aan en ga ik beter om met mijn gebreken
Alle reacties Link kopieren
Zoek hulp en dan niet via een forum. Ga naar de huisarts en vertel je verhaal. Die stuurt je wel door!
Alle reacties Link kopieren
Drink je?
Alle reacties Link kopieren
Als aandacht krijgen je enige doel nog is dan wordt het wel erg moeilijk.
Probeer een ander doel te krijgen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je even geloept maar er komen alleen nare of gekke reacties van jou, dus of je bent aan het rellen of je hebt hulp nodig.. Ik zou dat niet op het forum zoeken in dat geval..

Ik vraag me ook af hoeveel blondies er inmiddels meeschrijven?? Heb het idee dat er meer en hele verschillende zijn hier, leuke en minder leuke..
Alle reacties Link kopieren
Stop met jezelf als slachtoffer te zien, jouw leven, jouw grenzen, jij bepaalt.
Love is the meaning of life
Hier los je je problemen niet op.
Lotgenoten zou ik in jouw situatie niet naar op zoek gaan. Je sleurt mensen mee in jouw drama. En andersom ook. Dat is voor niemand goed.
Je zegt een slachtoffer te zijn. Je bent alleen slachtoffer van je eigen gedrag. Geef anderen niet de schuld van de ellende waar jijzelf verantwoordelijk voor bent.
Meld je bij je huisarts en vertel dat het slecht met je gaat en dat je hard hulp nodig hebt.
Je ziet zelf in dat er iets aan de hand is. Goede eerste stap. Van daaruit verder. Zoek hulp. Je hoeft het niet alleen te doen. En je zult er niet alleen voor staan.
MissMaran schreef:
08-04-2018 07:16
Ik heb je even geloept maar er komen alleen nare of gekke reacties van jou, dus of je bent aan het rellen of je hebt hulp nodig.. Ik zou dat niet op het forum zoeken in dat geval..

Ik vraag me ook af hoeveel blondies er inmiddels meeschrijven?? Heb het idee dat er meer en hele verschillende zijn hier, leuke en minder leuke..
Herken het, lees veel blondies. Nog nooit een brunette gelezen op dit forum. O_O
..
anoniem_364007 wijzigde dit bericht op 17-04-2018 20:06
93.85% gewijzigd
Je bent inderdaad een vreemde snuiter. Als je verhalen kloppen dan zou ik morgen de huisarts bellen voor een afspraak en vragen om een doorverwijzing naar ggz.

Mocht hij/zij twijfelen; lees even samen met de huisarts je topics en posts door. Denk dat een doorverwijzing geen enkel probleem zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Therapie!

Wanneer jij heel veel problemen hebt met veel andere mensen dan kan het niet zo zijn dat het aan al die andere mensen ligt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de psycholoog.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
08-04-2018 09:35
Ga naar de huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de psycholoog.
Of psychiater.....net wat de HA voorstelt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Voor mensen met borderline bestaat prima therapie, evt medicatie dus ik zou hulp gaan zoeken.
Zij zullen je handvaten bieden voor het dagelijks leven. Maakt je leven een stuk aangenamer en dus ook voor jouw omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Vriendelijk over jezelf zeg. Ga maandag naar je ha en laat je doorsturen naar een psychiater.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Oef dat zijn wel harde woorden om voor jezelf te gebruiken :-( Ik sluit me inderdaad aan bij de vorige reacties. Je hebt hulp nodig. Heb je wel eens eerder hulp gehad? Van een psycholoog of psychiater of...? Je kunt beter eerst naar de huisarts gaan, die kan je verder verwijzen. Of wil je dat niet?

Veel sterkte!!! :heart:
Marte007 schreef:
08-04-2018 09:00
Je bent inderdaad een vreemde snuiter. Als je verhalen kloppen dan zou ik morgen de huisarts bellen voor een afspraak en vragen om een doorverwijzing naar ggz.

Mocht hij/zij twijfelen; lees even samen met de huisarts je topics en posts door. Denk dat een doorverwijzing geen enkel probleem zal zijn.
+1
Je zult toch wel al ergens onder behandeling geweest zijn? Wie heeft anders de borderline gediagnosticeerd?
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
08-04-2018 02:19
Ben ook vaak het slachtoffer van mensen die hun grenzen niet kennen en dan misbruik van mij willen maken hoe geef ik mijn grenzen aan en ga ik beter om met mijn gebreken
Ik denk eerder dat jij slachtoffer bent van jezelf.
Lees alles wat je hier hebt geschreven nog eens, daar staan nogal bijzondere dingen tussen die je onmogelijk op iemand anders z'n bordje kan deponeren.

Verder heb je kennelijk een diagnose. Geen therapie (meer) verder?

Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerst in de spiegel kijken en bedenken wie ben ik en wie wil ik zijn, en niet tja ik ben gek, dat doet mijn borderline.
Stom excuus voor een moeilijk karakter hebben.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
08-04-2018 11:16
Ik zou eerst in de spiegel kijken en bedenken wie ben ik en wie wil ik zijn, en niet tja ik ben gek, dat doet mijn borderline.
Stom excuus voor een moeilijk karakter hebben.
Vind jij borderline een moeilijk karakter hebben?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Borderline is niet je karakter maar een stoornis. Je bent niet borderline maar je hebt de diagnose..
The world has gone mad.
Bij de Viersprong in Halsteren hebben ze een hele goede therapie voor Borderline.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven