Alleen eten in restaurant Ikea

16-04-2018 20:19 49 berichten
Hallo,
Ik zit helemaal alleen aan de Zweedse gehaktballetjes in een bijna leeg restaurant van Ikea.
Onder mij zijn gezinnetjes hun auto's aan het volladen... help mij!! Ik ben zo alleeeennn...!!!

Omdenktips? :applause:
Gewoon dooreten
Alle reacties Link kopieren
Je hebt honger dus je eet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zalig, ik zou een ijshoorntje kopen en hem 6x vullen
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk!
Ik ga vaker alleen naar de bios....aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Er zitten daar toch best veel mensen alleen te eten?

Ohnee, ik zie nu dat het bijna leeg is. Ga een Zweeds kinderboek uit de schappen lezen.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 16-04-2018 20:23
46.11% gewijzigd
Hangmat schreef:
16-04-2018 20:21
Zalig, ik zou een ijshoorntje kopen en hem 6x vullen

Werkt tegenwoordig met muntjes vanwege mensen die denken zoals jij :cry:
Alle reacties Link kopieren
Hoe veel keer kan zo'n balletje eigenlijk tegen het plafond stuiteren? :yes:
Hangmat schreef:
16-04-2018 20:21
Zalig, ik zou een ijshoorntje kopen en hem 6x vullen
Oe oe oe
Goed idee
Alle reacties Link kopieren
hahaha toevallig dit weekend nog gedaan! zit midden in een verhuizing en moest even op kracht komen na al het gesjouw en gewinkel. boeiend dat je alleen zit, die winkel is mega, je krijgt trek, je eet wat
anoniem345890123567 schreef:
16-04-2018 20:22
Hoe veel keer kan zo'n balletje eigenlijk tegen het plafond stuiteren? :yes:
Het is echt niet lekker. Dus voor de smaak hoef ik het niet te laten.
Ik zou er van genieten. Dat komt volgens mij zelden voor dat Ikea niet vol zit met krijsende koters. Ik loop er in elk geval met 'n grote boog omheen als ik er 'n keer moet zijn in elk geval.
Rustig paar hotdogs naar binnen werken?

En 5 keer langs de frisdrank gaan zonder dat je gestoord wordt?
Omdenken:
de kok heeft speciaal alleen voor jou gekookt
de rest van de bezoekers is zo van je onder de indruk dat ze je echt rust gunnen zodat je optimaal kunt genieten van het eten
eindelijk mag je een keer eten zoals je wil, met je handen in plaats van bestek
je kunt met volle mond praten zonder dat iemand je erop aanspreekt

Zoiets :proud:
Lekker toch! Je hoeft in ieder geval geen geknoeide limonade op te ruimen, tijdens het eten naar de wc met je kind (of erger: poepluier verschonen), dealen met lussikniet, en een driftbui van je kind of zeurende partner te managen.
Alle reacties Link kopieren
Hippiemeisje schreef:
16-04-2018 20:24
Het is echt niet lekker. Dus voor de smaak hoef ik het niet te laten.
Echt?! oh.... :-$
ik vind ze wel lekker!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-04-2018 20:25
Ik zou er van genieten. Dat komt volgens mij zelden voor dat Ikea niet vol zit met krijsende koters. Ik loop er in elk geval met 'n grote boog omheen als ik er 'n keer moet zijn in elk geval.
Jij bent toch een vroege vogel? Dan moet je ‘s ochtends vroeg tijdens het uurtje bijna gratis ontbijt zijn, dan zit het vol bejaarden en geen kind te vinden.
daenerys79 schreef:
16-04-2018 20:28
Echt?! oh.... :-$
ik vind ze wel lekker!
Er zit geen smaak aan. Ik heb echt gezocht, maar nee... geen smaak ;-)
De salade is wel lekker. Nu nog een bakkie koffie en lekker jullie berichtjes lezen!
Mevrouw75 schreef:
16-04-2018 20:30
Jij bent toch een vroege vogel? Dan moet je ‘s ochtends vroeg tijdens het uurtje bijna gratis ontbijt zijn, dan zit het vol bejaarden en geen kind te vinden.
Geloof me, als ik er moet zijn sta ik vóór opening voor de deur op een schooldag, maar gek genoeg zijn er toch altijd mensen met jonge kinderen op stap. Dan eet ik liever thuis of in een niet kindvriendelijke toko.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
16-04-2018 20:25
Ik zou er van genieten. Dat komt volgens mij zelden voor dat Ikea niet vol zit met krijsende koters. Ik loop er in elk geval met 'n grote boog omheen als ik er 'n keer moet zijn in elk geval.
Vraag me echt af of jou leven voor tachtig procent bestaat uit het negeren, ontlopen en ergeren aan kinderen. Zoveel dingen die niks met kinderen te maken hebben, draai jij toch zo dat het daarom gaat. Denk dat jij meer met kinderen bezig bent dan de ouders van de kinderen zelf, of zie ik dat verkeerd?
Is wel lekker rustig zo alleen in het Ikea restaurant. De laatste keer dat ik er iets gegeten heb was er een gezin die hun kinderen niet in bedwang konden houden. Resultaat: brullen, krijsen, gillen. Kreeg er spontaan hoofdpijn van.
Omdenken ja, ik wilde er pas iets gaan eten & drinken want spulletjes nodig die je alleen bij Ikea vindt maar geen auto.
Goede vriend biedt vriendelijk aan mee te gaan, nee écht geen probleem met als resultaat een tas in de kamer met spullen die ik terug ga brengen op 1 lampje na.

Na 20 minuten was het geduld blijkbaar op, even iets drinken? NEE!! en ik voelde me vreemd schuldig. Ga de spullen terugbrengen omdat ik echt nerveus werd en dacht wat is er nou en daarom té haastig maar wat meegraaide, de spullen die ik thuis had gezien en waar ik voor kwam heb ik niet gezien. Voorbijgelopen denk ik.

Hou ook van opschieten hoor maar dat doe ik noooooit meer. Dus wees blij dat je lekker op je gemakkie spullen kon uitkiezen zonder dat er iemand zonder reden stond te balen en achteraf zei: ik vind het nou eenmaal vreselijk dat Ikea..

Ja, ik ook zeker met zo'n stuk chagrijn, heb ook gezegd dat hij dan niet had moeten aanbieden 'gezellig' even mee te gaan. Ik hoop dat het helpt :D
En kijk hoe ver zo'n balletje nou komt als je gewoon gooit, dat had ik ook willen doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ikea Breda toevallig? Wil je wel even gezelschap komen gouden hoor. Maar ben wel al in pyjama :biggrin:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Hippiemeisje schreef:
16-04-2018 20:24
Het is echt niet lekker. Dus voor de smaak hoef ik het niet te laten.

Ik vind die balletjes ook niet lekker. Volgens mij hebben ze nu kipballetjes, die zijn wel lekker.
apiejapie schreef:
16-04-2018 20:40
Vraag me echt af of jou leven voor tachtig procent bestaat uit het negeren, ontlopen en ergeren aan kinderen. Zoveel dingen die niks met kinderen te maken hebben, draai jij toch zo dat het daarom gaat. Denk dat jij meer met kinderen bezig bent dan de ouders van de kinderen zelf, of zie ik dat verkeerd?
Ze zitten gewoon erg in mijn irritatiezone net zoals een zwerm muggen. Ik ben snel overprikkeld en dat is nu eenmaal één van de ergste triggers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven