Eenzaamheid

17-04-2018 20:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatste tijd voel ik me redelijk eenzaam. Mijn vriendinnen laten we me zitten en ik huil bijna elke dag. Ik heb geen idee wat ik er mee moet doen... kan iemand me helpen?
Alle reacties Link kopieren
Ga eens babbelen met je ha. Die kan samen met jou kijken wat jou kan helpen om je weer wat fijner te gaan voelen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je nodig liefdevolpersoon?
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je ‘nodig’ ?
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je behoefte aan en hoe kun je jezelf dat geven?
Dit is te weinig info om je te helpen.
Alle reacties Link kopieren
Oopjencoppit: ik weet dus niet waar ik behoefte aan heb dat is het dus ik weet niet eens wat het is dat ik me zo voel.

Kokoro: ik heb bijvoorbeeld geen zin meer in sport en slaap veel omdat ik me dan niet zo vervelend voel. Op school ben ik minder vrolijk dan eerst enzo
De beste remedie tegen eenzaamheid is je eigen beste vriendin worden in onvoorwaardelijke liefde. Als je dat voor elkaar hebt, dan krijg je een uitstraling die mensen aantrekt omdat je een zelfbewuste houding aanneemt.

Volgens mij ben je nog jong en kan het zijn dat je in een levensfase zit waar velen hun oude garde aan vrienden en vriendinnen kwijtraken en dan is het zaak weer op te krabbelen, te doen wat ik hierboven opperde en en de wijde wereld in ter stappen op zoek naar nieuwe vrienden. Kan me voorstellen dat je dat niet gemakkelijk lijkt, maar er komen nog veel nieuwe vrienden in je leven en die lopen nu allemaal al rond, je hoeft ze alleen nog maar tegen te komen en dat gaat niet als je thuis blijft zitten mokken en huilen.

Ik wens je een enerverende toekomst toe. :)
Alle reacties Link kopieren
Liefdevolpersoon schreef:
17-04-2018 20:30
Oopjencoppit: ik weet dus niet waar ik behoefte aan heb dat is het dus ik weet niet eens wat het is dat ik me zo voel.

Kokoro: ik heb bijvoorbeeld geen zin meer in sport en slaap veel omdat ik me dan niet zo vervelend voel. Op school ben ik minder vrolijk dan eerst enzo
Ga met je ha praten!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Dankje ik zal proberen te doen wat u zegt. Ik hoop dat het helpt. Heel erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
-Kia-Ora- schreef:
17-04-2018 20:33
Ga met je ha praten!
Daar sluit ik me bij aan!
Alle reacties Link kopieren
Liefdevolpersoon schreef:
17-04-2018 20:35
Dankje ik zal proberen te doen wat u zegt. Ik hoop dat het helpt. Heel erg bedankt.
Ik hoop met je mee. Sterkte :rose: .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Liefdevolpersoon schreef:
17-04-2018 20:35
Dankje ik zal proberen te doen wat u zegt. Ik hoop dat het helpt. Heel erg bedankt.
Ga lekker tutten! Sta een half uurtje eerder op in de morgen, ga douchen en dan tutten voor de spiegel, maak jezelf nog mooier dan je al bent en trek je leukste kleren aan naar school. Het is er nu het weer voor om je heerlijk vrolijk te kleden en te flaneren. Moet jij eens opletten wat er dan gebeurt. :)
Alle reacties Link kopieren
Naar je huisarts gaan en praten over je probleem is een eerste stap om je situatie te verbeteren. Sterkte! :rose:
Wat vervelend. Soms ga je als jonge meid door fases heen dat je ineens je vriendinnen verliest. Been there... Dat was super kut. Maar het ging óók weer voorbij! En wat ik ervoor terug kreeg was veel mooier en blijvender. Het komt wel weer goed!

Zorg goed voor jezelf, werk aan je zelfvertrouwen en houd hoop dat het weer zal veranderen. In de tussentijd naar de huisarts om je gevoelens bespreken en dan doe je alles wat j e nu kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je to?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo laten je vriendinnen je zitten?
Hebben ze daar bijvoorbeeld een reden voor gegeven of zijn ze gewoon gestopt met contact zoeken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven