€2,00 te veel teruggekregen. Wat nu doen?

24-04-2018 12:13 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai iedereen. Ergens twee weken terug kocht ik bij de Kruidvat 2 pakken haarverf en een pak ontkleuring in de aanbieding. Ik betaalde in totaal 11 euro. Maar aangezien mijn haren toch niet zo supergezond zijn besloot ik om ze niet te verven en ging afgelopen zaterdag terug naar de winkel om ze terug te brengen. Het was echt enorm druk en er was een best lange rij. Toen ik uiteindelijk aan de beurt was besloot ik om er ook nog een pakje sigaretten te kopen dus vroeg aan de caissiere of ze het kon verrekenen. Sigaretten waren €6,70, dus na verrekening zou ik €4,30 terug moeten krijgen. Maar de caissiere gaf me iets van 13 euro terug. Toen zei ik dat ik ze in de aanbieding had gekocht, en toen keek ze op de bon en zei 'oh ja ik zie het ik heb de normale prijs aangeslagen, ik haal even een collega erbij'. Tussendoor hoorde je nog mensen zuchten in de rij waardoor ik me ongemakkelijk begon te voelen. Toen haar collega erbij kwam ging ze uitrekenen en ze gaf me €6,30 terug en bedankte me voor mijn eerlijkheid. Maar later besefte ik dat ik weer te veel terug kreeg, nu kreeg ik weer €2,00 te veel. Maar ik durfde niet meer terug te gaan omdat het zo druk was. Ook al is het maar €2,00 en het is niet mijn fout, toch voelt het niet goed. Is het heel raar als ik straks terug ga en mn verhaal vertel en die €2,00 teruggeef? Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Oh nee.. Als het je echt dwars zit doneer je die 2 euro aan een goed doel.
Alle reacties Link kopieren
Doe effe normaal... en voor dit mega probleem maak je een account aan, en open je een topic?
anoniem_314453 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 12:17
65.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik zou niets doen. Eer ze daar uitgezocht hebben waar die 2 euro vandaan komt, heb je weer een hele rij. Geef het aan een goed doel of zo
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niets doen. Jij hebt het netjes aangegeven, zij kunnen niet rekenen.
koekies zijn lekker
Nou, vind het helemaal niet raar dat het je dwars zit hoor, TO. Maar idd aan een goed doel geven is wel een goede optie ipv weer terug.
Vreselijk. Ik zou me ook kapot schamen. Terug met dat geld. Je geweten gaat aan je knagen.


Not.
Alle reacties Link kopieren
Het staat bij psyche dus blijkbaar zit het je erg dwars. Niet te druk om maken. Je hebt het twee keer aangegeven en nog steeds doen zij het fout. De winkel gaat niet failliet van twee euro. De caissière wordt niet ontslagen. Houd de twee euro en als je je er echt bezwaard om voelt geef het aan een collecte ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Je bent erg eerlijk geweest en je hebt je best gedaan.

Ik twijfel zelfs of ze echt blij zullen zijn als je die 2 euro nog terug komt brengen. Voor ze uiteindelijk gevonden hebben wat er mis is gegaan zijn ze in tijd meer kwijt dan die 2 euro heeft opgebracht.

Geef het aan een goed doel of koop er een lekker ijsje van zodra de zon weer gaat schijnen
Alle reacties Link kopieren
Serieus??? XD :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer kun je sigaretten bij de Kruidvat halen? En serieus, maak je hier een heel topic over? Als het je zo dwars zit ga je naar de Kruidvat en geef je die 2 euro terug. Of je geeft het aan een zwerver. Of je maakt er een goed doel blij mee.

:facepalm:
Bollie08 schreef:
24-04-2018 12:15
Oh nee.. Als het je echt dwars zit doneer je die 2 euro aan een goed doel.

Dit.


Overdrijven is ook een vak.
viva-life22 schreef:
24-04-2018 12:22
Sinds wanneer kun je sigaretten bij de Kruidvat halen? :facepalm:


Sinds heel lang hoor.
Ik begrijp het na het lezen van de openingspost onder psyche neerzet.
Waar mensen werken maken mensen wel eens fouten, en dit is zo'n voorbeeld waarvan je niet wakker moet liggen.
Eigenlijk is het ook geen eens een topic waard.
Koop iets lekkers voor jezelf bij de thee .
Het kan weleens erg vervelend zijn zo'n kastekort.
Ik werkte eens ergens en de eigenaar deed erg vervelend tegen mij als de kassa niet klopte, maar...het ligt echt niet aan jou to en de meeste mensen zijn láng niet zo eerlijk als jij bent geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat komt goed uit, ik heb laatst 3 euro teveel betaald vanwege een dubbel gescand item. Ik ben te laks om daarvoor terug te gaan, dus je mag het daarmee wel verrekenen :-D
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Curley schreef:
24-04-2018 12:27
Oh dat komt goed uit, ik heb laatst 3 euro teveel betaald vanwege een dubbel gescand item. Ik ben te laks om daarvoor terug te gaan, dus je mag het daarmee wel verrekenen :-D
Kan je dan scannen bij het kruidvat? :proud:
Alle reacties Link kopieren
ik zou voor 2 euro hun arganolie kopen voor je haar (ruikt lekker trouwens) of een fijn maskertje/conditioner

gaat het toch weer een beetje naar hen toe en wie weet wat er nog meer aan je vingers blijft plakken
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat verkoopt al maanden geen sigaretten meer.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik heb een keer veel meer teveel terug gekregen bij een boekwinkel en ik twijfelde ook of ik het terug zou geven maar ik was er helemaal klaar mee dus heb het gehouden. Wel een tijd apart gehouden voor het geval dat.

Ik bestelde schoolboeken ruim op tijd en liet ze zoals gewoonlijk bezorgen want ik had geen zin om zelf met die doos te sjouwen en dan zou ik ook nog met de trein moeten. En ik hoorde maar niks en m'n boeken kwamen maar niet. Dus ik bellen: Nee mevrouw we sturen ze niet op, u had ze 2 weken geleden op moeten halen! Huh? Ik liet ze altijd bezorgen, stond ook als optie op het formulier en ik had ook geen brief gehad over het ophalen. Maar ik mocht bij hoge uitzondering ze de volgende dag ophalen. Dus ik goed chagrijnig daar heen. Klopt mijn bestelling niet, mis de helft en mijn pakbon is een grote puzzel waardoor ik niet zie voor welke boeken ik nu wel betaald heb en voor welke niet. Dus ik naar de kassa, die was goed chagrijnig want het was druk en ze had blijkbaar ook geen zin om te puzzelen. Dus geeft me het geld terug van de boeken die ik miste. Toen ik thuis kwam ben ik ervoor gaan zitten en bleek dat die boeken er al afgehouden waren. Tja... als ik nou goed geholpen was enzo had ik gebeld en gevraagd of ik het terug kon storten maar nu had ik zoiets van nee ze komen er zelf maar mee want ze moeten toch zien dat er iets niet klopt in de administratie.

Niet netjes maar ik was ook niet netjes behandeld.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
24-04-2018 12:28
Kan je dan scannen bij het kruidvat? :proud:
Het stomme is dat ik bewust de zelfscan kassa oversla, omdat ik het sneu vind dat personeel wordt vervangen door apparaten. Ga ik in de rij staan bij de enige bemande kassa in de Kruidvat en dan gaat het uiteraard fout :facepalm:
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Madeliefjees schreef:
24-04-2018 12:37
Kruidvat verkoopt al maanden geen sigaretten meer.
Hier wel. Gisteren nog gezien. Naast de batterijen.
In 2019 zou het helemaal verdwenen zijn. Tot die tijd kunnen ze er nog liggen.
Geef jezelf aan bij de pliesie.
Alle reacties Link kopieren
ghostly41 schreef:
24-04-2018 12:17
Doe effe normaal... en voor dit mega probleem maak je een account aan, en open je een topic?
Ja. Mocht dat niet dan?
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
24-04-2018 12:17
Gewoon niets doen. Jij hebt het netjes aangegeven, zij kunnen niet rekenen.
Dankje wel. Dat klopt inderdaad, maar toch voelt het niet goed omdat het toch niet mijn geld is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven