Eerste keer Nachtclub, hoe dan?!

24-04-2018 21:04 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou weleens naar een nachtclub of discotheek willen, primair om vrouwen te versieren. Maar hoe pak ik dat aan? Ik ben van plan om alleen te gaan (geen wingman kunnen vinden) maar als ik de youtube video's daarover bekijk... lijkt het supermoeilijk om die draai naar seks te maken als je niet extravert genoeg bent en expertise mist om 'populair' op vrouwen over te komen. Ik ben geen alpha man.

Hoe pak ik zoiets als Lone Wolf aan? Kan iemand mij uitleggen waarom vrouwen het versierproces zo moeilijk maken?

https://www.youtube.com/watch?v=lfzoN1B1GEY
anoniem_366396 wijzigde dit bericht op 24-04-2018 21:16
26.01% gewijzigd
Red pill + incel man
Met een andere instelling er naar toe gaan is een begin.,,
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn toch de plaatsen waar het hoort?
Red pill + incel man
Tja dat is ook heel moeilijk. Alle mannen (ongeveer) die daar zijn willen het zelfde als jij (ongeveer), en vaak ook nog met de top 10 mooie meiden dus het is grote competitie.

Drank wil wel helpen, en misschien als je je op de minder populaire meiden richt. En fake it till you make it misschien.
pddnos schreef:
24-04-2018 21:07
Dit zijn toch de plaatsen waar het hoort?
Dus iedereen gaat alleen uit met het doel om sex te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Het enige andere alternatief is daygamen maar het moeilijke daarbij is dat je dan eerst dat date traject moet doorlopen en een ONS er sowieso niet in zit.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
24-04-2018 21:08
Dus iedereen gaat alleen uit met het doel om sex te krijgen?
Dat is toch waarom we discotheken en clubs hebben, toch? Op straat zie ik anders nooit mensen seksuele avances maken. Daar zou het denk ik ook een stuk minder geaccepteerd zijn dan het uitgaansleven. Maar voor mij is dat nog totaal onbekend, vandaar ik ernaar vraag.
Red pill + incel man
Tinder
pddnos schreef:
24-04-2018 21:11
Dat is toch waarom we discotheken en clubs hebben, toch? Op straat zie ik anders nooit mensen seksuele avances maken. Daar zou het denk ik ook een stuk minder geaccepteerd zijn dan het uitgaansleven. Maar voor mij is dat nog totaal onbekend, vandaar ik ernaar vraag.
Ga naar een prostitué als je zo hopeloos bent.
Ga gewoon dansen.
En liever ga je niet alleen.
Niks enger dan die eenzame starende mannen aan de kant.
Je bent vaak het aantrekkelijkst als je lol hebt.
Toen ik nog uitging had je 'swingende willem' (naam gewijzigd maar zoiets), die stond altijd in zijn eentje enorm te dansen en te genieten van de muziek.
Dat was zo'n oprecht blije jongen die duidelijk gewoon graag alleen uitging, dat hij daardoor wel meisjes om hem heen had.
Omdat het gewoon leuk was om met hem te dansen.
Zoenen ofzo ging tot een bepaald punt, als "zijn" liedje kwam trok hij zo'n meisje mee en rende hij direct weer de dansvloer op :rofl:.
Nouja, wees dus als willem.
Niet als zo'n loerende man.
HaPu schreef:
24-04-2018 21:11
Tinder
Dit is handiger voor jou denk ik.
Lone wolf? Neem je een bomgordel mee?
pddnos schreef:
24-04-2018 21:11
Dat is toch waarom we discotheken en clubs hebben, toch? Op straat zie ik anders nooit mensen seksuele avances maken. Daar zou het denk ik ook een stuk minder geaccepteerd zijn dan het uitgaansleven. Maar voor mij is dat nog totaal onbekend, vandaar ik ernaar vraag.
Jij bent geen vrouw dat is wel duidelijk :-(
Alle reacties Link kopieren
Tinder is voor mij geen optie meer, al geprobeerd maar geen matches. Daarnaast vind ik het niet lekker werken.

Ik vraag me af wat gemakkelijker is, daygame of nightgame? Als ik vrouwen op straat aanspreek is voor mij gemakkelijker omdat ik totaal onbekend ben in het uitgaansleven en niet weet hoe ik me daar dien te gedragen.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 21:09
Het enige andere alternatief is daygamen maar het moeilijke daarbij is dat je dan eerst dat date traject moet doorlopen en een ONS er sowieso niet in zit.
Oh je wilt er eigenlijk dus gewoon geen moeite voor hoeven doen.

Jammer joh, daar trappen de meeste vrouwen echt niet in

Of je moet zo'n ontzettend lekker ding zijn dat we je per omgaande het bed in willen sleuren.
En iets zegt me dat dit in jouw geval niet aan de orde is, want dan had je geen topic hoeven openen.

Kijk als je seks wilt en je bent geen Johnny Depp dan zal je gewoon ergens heel goed in moeten zijn.

Want vertel eens, waarom zou een vrouw met jou mee moeten gaan ipv met haar vriendinnen waarmee ze aan het uitgaan is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
24-04-2018 21:17
Jij bent geen vrouw dat is wel duidelijk :-(
Wordt jij dan vaak spontaan door onbekenden aangesproken? Ik heb het nooit gezien.
Red pill + incel man
pddnos schreef:
24-04-2018 21:19
Tinder is voor mij geen optie meer, al geprobeerd maar geen matches. Daarnaast vind ik het niet lekker werken.

Ik vraag me af wat gemakkelijker is, daygame of nightgame? Als ik vrouwen op straat aanspreek is voor mij gemakkelijker omdat ik totaal onbekend ben in het uitgaansleven en niet weet hoe ik me daar dien te gedragen.
Je gaat toch niet maar zo iemand op straat benaderen voor seks ? Je klinkt echt een beetje eng. Niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
24-04-2018 21:21
Oh je wilt er eigenlijk dus gewoon geen moeite voor hoeven doen.

Jammer joh, daar trappen de meeste vrouwen echt niet in

Of je moet zo'n ontzettend lekker ding zijn dat we je per omgaande het bed in willen sleuren.
En iets zegt me dat dit in jouw geval niet aan de orde is, want dan had je geen topic hoeven openen.

Kijk als je seks wilt en je bent geen Johnny Depp dan zal je gewoon ergens heel goed in moeten zijn.

Want vertel eens, waarom zou een vrouw met jou mee moeten gaan ipv met haar vriendinnen waarmee ze aan het uitgaan is
Moeite doen, in welke zin? Ik ben volop bezig met PUA boeken en te studeren hoe ik me in situaties dien te gedragen om aantrekkelijk voor vrouwen over te komen.

Honderden pagina's die ik eerst door moet lezen. Dan begrijp ik niet waarom dit proces zóóó complex is.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
24-04-2018 21:21
Je gaat toch niet maar zo iemand op straat benaderen voor seks ? Je klinkt echt een beetje eng. Niet doen.
Nou nee natuurlijk niet. Gewoon daygamen volgens het boekje.
Red pill + incel man
Maar wat is in hemelsnaam daygamen?
pddnos schreef:
24-04-2018 21:19
Tinder is voor mij geen optie meer, al geprobeerd maar geen matches. Daarnaast vind ik het niet lekker werken.

Ik vraag me af wat gemakkelijker is, daygame of nightgame? Als ik vrouwen op straat aanspreek is voor mij gemakkelijker omdat ik totaal onbekend ben in het uitgaansleven en niet weet hoe ik me daar dien te gedragen.
Je komt op mij over als iemand die op geen enkele manier zich kan verplaatsen in een vrouw en ook totaal niet kijkt naar wat een vrouw (met jou) zou willen.

Waarom denk je dat vrouwen dat in een club wel een aantrekkelijk eigenschap zouden vinden?

Hoe weet je dat het overdag makkelijker is als je totaal geen ervaring hebt in het 'nachtleven'?

Waarom denk je dat je je 's-nachts anders moet gedragen (ten opzichte van vrouwen) als overdag?

Verwacht je dat vrouwen 's-nachts of in een club anders reageren?

Ben jij de eerste die Tinder helemaal afgewerkt heeft maar geen matches heeft gevonden?
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
24-04-2018 21:23
Moeite doen, in welke zin? Ik ben volop bezig met PUA boeken en te studeren hoe ik me in situaties dien te gedragen om aantrekkelijk voor vrouwen over te komen.

Honderden pagina's die ik eerst door moet lezen. Dan begrijp ik niet waarom dit proces zóóó complex is.
Ohh je leest erover
Dus jij denkt dat als ik serieus veel boeken lees over rijk worden er ineens tonnen op mijn rekening staan?

Als ik veel boeken lees over CEO schap ik op een dag wakker word en ik CEO ben van een multinational?

En als ik heel veel lesboeken lees over autorijden ik in 1 keer slaag voor een rijbewijs?

Ik zal daar in alle gevallen toch echt heel veel moeite voor moeten doen hoor.

Maar geef eens antwoord op mijn vraag:

Waarom zou een vrouw in een club snachts met jou meegaan?
Wat heb jij te bieden?
Behalve een hoop theorie?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zie hier wel een programma met Gordon in.
Afknapper!

Heb je veel geld? Dat zou nog wel 'ns kunnen helpen.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
24-04-2018 21:30
Ohh je leest erover
Dus jij denkt dat als ik serieus veel boeken lees over rijk worden er ineens tonnen op mijn rekening staan?

Als ik veel boeken lees over CEO schap ik op een dag wakker word en ik CEO ben van een multinational?

En als ik heel veel lesboeken lees over autorijden ik in 1 keer slaag voor een rijbewijs?

Ik zal daar in alle gevallen toch echt heel veel moeite voor moeten doen hoor.

Maar geef eens antwoord op mijn vraag:

Waarom zou een vrouw in een club snachts met jou meegaan?
Wat heb jij te bieden?
Behalve een hoop theorie?
Ik heb niks te bieden, daar ben ik heel eerlijk in.
Red pill + incel man

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven