Ik word lastiggevallen en voel me bedreigd!

08-05-2018 13:12 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Op 5 mei leerde ik via een forum waar ik al jaren lid ben iemand kennen. Het begon eigenlijk met een felle discusses waarna hij zijn excuses aanbood omdat hij paar keer ook had uitgescholden. Ik ben de moeilijkste niet dus had het hem vergeven. Naderhand zei hij dat hij benieuwd was naar hoe ik uitzag. Ik gaf hem mijn instagram omdat ik daar toch niet heel erg actief ben. Ik ben iemand die Instagram aanmaakt, paar weken heel actief gebruikt daarna weer verwijdert en dan maandenlang niks meer mee doet en daarna opnieuw. Dus vond het geen probleem om het aan hem te geven. Hij begon gelijk via instagram te praten met 'hey alles goed' enzo. Ik zei gelijk 'Ik zeg het je helemaal in het begin, ik ben niet van het flirten. Heb verder ook geen doel. Alleen beetje af en toe praten en that's it. Dus als je over 2 weken begint met kom we gaan afspreken dan ben je bij de verkeerde'. Hij zei gelijk 'wow wat Ben je negatief we kunnen toch niet in de toekomst kijken misschien zeg jij zelf over een half jaartje dat je wat met me wil'. En dit ging zo de hele tijd door. Tussen gesprekken door liet ie me steeds weten dat ik lief mooi en schattig ben. Het was al inmiddels 2 uur snachts en opeens zei hij 'ik ga wat raden over jou. Je hebt een cupmaat c en mooie volle bilen?'. Toen zei ik 'wat is dit nou weer voor een vraag? Wat maakt het je uit welke cupmaat ik heb?'. Maar hij bleef doorvragen met 'heb ik het goed geraden?'. Op één gegeven moment zei ik 'ik ga slapen we spreken elkaar morgen wel'.

De volgende dag logde ik in op Instagram en gelijk zag ik zijn bericht 'zomaar negeer je mij'. Ik zei 'Hoezo moet ik dag en nacht met jou praten? Gisteren hadden we kennisgemaakt daarom hebben we zolang gepraat maar ik kan dit niet iedere dag met je doen' waarop hij 'Oke niet iedere dag misschien maar als het kan waarom niet?'. Toen zei ik dat ik bezig was en negeerde hem, maar kreeg tussendoor steeds berichten van hem als 'ben je klaar met waarmee je bezig was?'. In de avond was ik er helemaal klaar mee en zei 'jij en ik kunnen geen relatie hebben en ik vind het vervelend dat je mij steeds dingen vraagt als wat is je cupmaat. Ik heb al helemaal in het begin aangegeven dat ik alleen af en toe wil praten maar jij wilt me niet begrijpen'. Opeens begon hij met 'Ja Oke verwijder me maar en ik wil niks meer horen wat denk je wel niet dat je bent alsof ik geen andere vrouwen kan krijgen bla bla bla'. Nou ik heb hem dus gelijk verwijderd en wat was ik blij dat ik van hem af was.

De volgende dag op forum was hij ook online. Bij iedere topic waar ik op reageerde reageerde hij ook met onzin als 'ik haat iedereen'... Ik was gisteren best actief op forum en had met best veel mensen gepraat. Gisteren avond stuurde hij mij een bericht via de forum met 'ik heb nu zo een zin om jou uit te schelden, en jij weet waarom!'. Toen zei ik 'Hoezo dat Nou weer? He zei zelf dat ik niet meer moest praten tegen jou maar je praat zelf. Ik geef jou niet eens aandacht. Wat is jouw probleem?'. Opeens ging hij echt helemaaaaal los met dat ik me moest gedragen dat ik 'kanker' schijnheilig ben, dat hij als hij wil iedereen kan neuken en mij dus ook, dat als ik ooit gebruikt zou worden door een man niet bij hem moest zijn omdat hij mij niet meer zou bescbermen (?)... Hij zei ook dat hij niet boos was omdat ik niet met hem wilde praten maar omdat ik smoesjes verzinde en net deed dat ik het vervelend vond om over cupmaten te praten terwijl ik allang ontmaagd ben en wel van seks hou dus niet schijnheilig moest doen????!! Nog meer van dat soort onzin. Ik zei 'praat niet meer tegen mij laat me met rust!'. Hij zei weer 'ik hoop voor je dat je lekkere billen hebt is alleen maar goed voor jou' daarna zei hij nog meer van dat soort onzin maar ik ging er niet op in.

Ik voel me nu echt niet op mijn gemak en durf daar op forum nergens te reageren omdat hij ook steeds online is. Ik kan hem wel blokkeren maar hij ziet dan nog steeds mijn forum berichten en kan nog steeds reageren om mijn forum berichten maar geen prive bericht sturen. Althans, hij kan wel een bericht sturen maar het komt niet aan bij mij. Ik heb mijn instagram account gedeactiveerd voor het geval hij met een fake account komt. Ook heb ik mijn Facebook account gedeactiveerd voor zekerheid. Hij weet mijn woon plaats en mijn achternaam gelukkig niet, maar heeft natuurlijk wel mijn fotos gezien en hoogstwaarschijnlijk ook opgeslagen. Ik ben zo banggggggg. Wat kan ik het beste doen? We zijn ook geen kleine kinderen meer hij is 27 ik ben 26.
Alle reacties Link kopieren
Negeren
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon aan de mensen achter dat forum dit verhaal vertellen (met de chats als bewijs) zodat zij hem kunnen blokkeren op dat forum?
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
Contact opnemen met de moderater aldaar.
Als bladeren van de reuzenwaterlelie, krioelend van de kikkerkolonies...
Alle reacties Link kopieren
moderator inschakelen zal ik laats doen,
voor de rest gewoon op negeer zetten denk ik
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wat ontzettend stom om een wildvreemde van een forum je Instagram te geven. En waarom ga je zo lang door op hem te reageren? Negeren, blokkeren, weg ermee. Je doet het jezelf aan.
Alle reacties Link kopieren
Kirby schreef:
08-05-2018 13:17
Kun je niet gewoon aan de mensen achter dat forum dit verhaal vertellen (met de chats als bewijs) zodat zij hem kunnen blokkeren op dat forum?
De site is ergens vorig jaar helemaal in de war gegaan, heel veel topics en berichten zijn verwijderd en daardoor zijn er heel veel moderators weggegaan. Nu zijn er maar 2 moderators en die komen eens in de zoveel tijd online. En eerlijk gezegd ben ik ook bang dat hij straks gaat opzoeken waar ik woon enzo. Hij is best een heftig type, opgegroeid op straat en hij praat ook met straat taal enzo. Pfff waar ben ik aan begonnen zeg :(
Alle reacties Link kopieren
Hem negeren en de mods op de hoogte stellen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
BlauweGrasparkiet schreef:
08-05-2018 13:22
De site is ergens vorig jaar helemaal in de war gegaan, heel veel topics en berichten zijn verwijderd en daardoor zijn er heel veel moderators weggegaan. Nu zijn er maar 2 moderators en die komen eens in de zoveel tijd online. En eerlijk gezegd ben ik ook bang dat hij straks gaat opzoeken waar ik woon enzo. Hij is best een heftig type, opgegroeid op straat en hij praat ook met straat taal enzo. Pfff waar ben ik aan begonnen zeg :(

Wat was je doel?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, iemand die jou uitscheld is niet een persoon die je privé gegevens moet geven zoals insta etc. Maar als het goed is snap je dat nu zelf ook wel...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Welk forum, Viva?
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Klinkt anders wel behoorlijk kinderachtig allemaal..
Alle reacties Link kopieren
Vreemd dat je contact aanhoudt met iemand die je eigenlijk de hele tijd als onprettig ervaart.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Dan zit er niks anders op dan een tijdje van dat forum wegblijven en daarna terugkomen onder een andere nick. Hopelijk heeft hij in de tussentijd een ander slachtoffer gevonden.
Creativity is intelligence having fun
Je blaast de boel ontzettend op.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-05-2018 13:24
Wat was je doel?
Alleen maar kletsen en meer niet. Had in het verleden met meerdere mensen van dat forum contact gehad.
Op vijf mei leerde iemand kennen via dat forum, en dan geef je meteen je instagram account? Hoe naïef.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 08-05-2018 13:46
1.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
08-05-2018 13:26
Oh ja, iemand die jou uitscheld is niet een persoon die je privé gegevens moet geven zoals insta etc. Maar als het goed is snap je dat nu zelf ook wel...
Klopt. Zo'n spijt. Puur omdat hij zn excuses had aangeboden en daarna weer normaal praatte. Zo dom en stom dat ik er in ben getrapt!
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
08-05-2018 13:38
Je blaast de boel ontzettend op.
Hoezo doe ik dat? Dat doet hij.
Alle reacties Link kopieren
Negeren, nergens meer op reageren. Negatieve aandacht is ook aandacht. Dit zijn enge figuren.
Verwijder je profiel op dat forum en kom terug onder een andere nick. Stel je profiel zo in dat niemand jou nog prive berichten kan sturen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, tis nu eenmaal gebeurt en als het goed is heeft hij alleen jouw insta en die heb je opgeheven. Dus verder niet meer op dat forum voorlopig en dan lijkt het mij sterk dat hij achter je adres enzo komt. Wel vervelend dat hij foto's van je heeft nu.
Creativity is intelligence having fun
Wanneer is die vakantie afgelopen?
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
08-05-2018 13:28
Welk forum, Viva?
Nee geen viva.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
08-05-2018 13:41
Op vijf mij leerde iemand kennen via dat forum, en dan geef je meteen je instagram account? Hoe naïef.
Wanneer?
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
08-05-2018 13:45
Wanneer?
Ik zie het :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven