Ervaring psychische opname?

19-05-2018 13:12 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een psychiatrisch zkh of ggz instelling.
Ja, wat wil je weten
Alle reacties Link kopieren
Wij allemaal, wist je dat niet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ja, genoeg, wat is je vraag?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-05-2018 13:20
Wij allemaal, wist je dat niet?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
—-
anoniem_364151 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 15:23
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat adviseert je behandelaar? (Ik ga er maar even vanuit dat je in therapie bent)
Alle reacties Link kopieren
Heb je al contact met een psychiater of psycholoog?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
—-
anoniem_364151 wijzigde dit bericht op 20-05-2018 23:25
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lieverd bel even de hap en laat je door hen verder helpen.

Heb je ook contact gehad met de politie? Als ik je zo lees is dat ook wel nodig.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
ben je ook bij de eerste hulp geweest?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
19-05-2018 14:27
Lieverd bel even de hap en laat je door hen verder helpen.

Heb je ook contact gehad met de politie? Als ik je zo lees is dat ook wel nodig.
Dat is juist hetgene waar ik bang voor ben, en ik ben er gisteren al geweest. Het kan zo niet langer doorgaan maar ik durf echt die stap niet te nemen
Alle reacties Link kopieren
Jlou schreef:
19-05-2018 14:35
Dat is juist hetgene waar ik bang voor ben, en ik ben er gisteren al geweest. Het kan zo niet langer doorgaan maar ik durf echt die stap niet te nemen
Wat houdt je tegen?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
waar ben je bang voor?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat rot. Een psychische opname is niet eng, ik vond het er prettig gezien de omstandigheden. Kon er goed tot rust komen.
Als je je zo rot voelt bel dan de huisartsenpost, die kunnen je nu helpen. Of laat je moeder bellen als je dat fijner vind. Zij kunnen inschatten of een opname of andere hulp nodig is.
Alle reacties Link kopieren
—-
anoniem_364151 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 15:22
98.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nou ja
anoniem_361578 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 09:45
90.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb je het al anders benaderd? Zo gaat het niet en met hulp ga jij je beter voelen. Is dat niet een veel fijner vooruitzicht? Je kunt daar trouwens ook leren om te gaan met de meningen van anderen en dat naast je neer te leggen. :)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Hoe is het nu to?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven