Oudere mannen aantrekkelijk vinden

26-05-2018 21:11 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond iedereen,

Ik ben een vrouw van 21 jaar en het valt me op dat ik soms oudere mannen van rond de 50 aantrekkelijk vind...ik vind het zelf ook raar en gek, en ik vraag me af of hier meer mensen ervaring mee hebben. Ik heb ooit met een 50 jarige gezoend. Ik weet dat dit heel fout is en raar is, maar op dat moment voelde het goed. Op een of andere manier voelt het bij een oudere man vertrouwder. Het lucht me op om dit anoniem op te schrijven...alvast bedankt.
Wat wil je nu precies weten
Alle reacties Link kopieren
Er komen nu allemaal reacties dat je op zoek bent naar een vaderfiguur.
Bereid je maar vast voor.....

Ik heb vroeger een vriend gehad die was 21 jaar ouder dan ik en wat was ik verliefd op hem.
Nu alweer gelukkig getrouwd met mijn man, maar ik herken het. En nee, ik heb geen ongelukkige jeugd gehad en was ook niet op zoek naar een vaderfiguur.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat niet..

Ik val/viel wel altijd op volwassener mannen. Dus jaar of 10 ouder dan ik.
Mijn man is ook 11 jaar ouder.

Maar 30 jaar ouder is mij wat te extreem.

Maar doe wat je niet laten kan ;-)
Houd er alleen rekening mee dat hij met pensioen gaat als jij nog geen 40 bent, en hij dood is als jij met pensioen mag.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde gewoon even mijn verhaal kwijt. En nee ik doe er niets mee aangezien ik heel goed besef dat het geen toekomst heeft. En ik ben gelukkig op dit moment niet verliefd op zo'n veel oudere man. Ik was benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben en hoe ze hier mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PB gestuurd :proud:
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Oudere mannen kunnen ook heel aantrekkelijk zijn netzoals jongere mannen dat kunnen zijn. De vraag is alleen wat jij ermee doet.

Het komt er dus op neer of jij wel of niet wat met die aantrekkingskracht gaat doen. Zo ga je er dus mee om.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af of dat in de leeftijd zit... Er zijn hele aantrekkelijke jonge mensen en hele aantrekkelijke oudere mensen. Ik heb liever een vriendin van 44 die er lekker uitziet dan een hele jonge die maar zozo is... Ben nog nooit op de leeftijd gevallen.

Dus stel jij vind iemand aantrekkelijk en hij is 40 dan kan het ineens niet meer omdat hij 40 is. Maar een van 22 die je koud laat is dan wel oke.

Zo had ik laatst een date met een 'oudere' vrouw, ik vind haar serieus een van de meest aantrekkelijke vrouwen die ik ooit ontmoet heb en dat is niet omdat ze ouder is.

Maar je hebt ook mannen en vrouwen die dan in hun nopjes zijn met hun veel jongere partner die gewoon echt niet lekker is :-) Dan liever oud en wél aantrekkelijk.
ohboy wijzigde dit bericht op 26-05-2018 21:53
12.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
26-05-2018 21:31
Ik heb je een PB gestuurd :proud:
Ik zie nog niks in mijn inbox
Alle reacties Link kopieren
ohboy schreef:
26-05-2018 21:51
Vraag me af of dat in de leeftijd zit... Er zijn hele aantrekkelijke jonge mensen en hele aantrekkelijke oudere mensen. Ik heb liever een vriendin van 44 die er lekker uitziet dan een hele jonge die maar zozo is... Ben nog nooit op de leeftijd gevallen.

Dus stel jij vind iemand aantrekkelijk en hij is 40 dan kan het ineens niet meer omdat hij 40 is. Maar een van 22 die je koud laat is dan wel oke.

Zo had ik laatst een date met een 'oudere' vrouw, ik vind haar serieus een van de meest aantrekkelijke vrouwen die ik ooit ontmoet heb en dat is niet omdat ze ouder is.
Ja dat is waar, maar ik denk dat ik geen toekomst met iemand van 40 heb. In het begin zal het leuk zijn, maar ik denk dat het op een gegeven moment niet meer leuk is aangezien ik in een andere levensfase zit dan hem
Alle reacties Link kopieren
anoniem1995 schreef:
26-05-2018 21:52
Ik zie nog niks in mijn inbox
.
Ik mag niet hengelen, ook niet via een PB.
Ik zal dan ook nooit een dergelijk initiatief nemen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Och, waarom zou het zo fout zijn dan?
Je bent pas 21! de kans dat je voor altijd samen blijft met een partner is op die leeftijd best wel klein. Dus waarom zou je daar naar moeten streven?
Je definitief binden, dat komt later wel.

Tot die tijd kun je toch gewoon experimenteren en genieten?
Val of op mannen ongeveer mijn eigen leeftind of ouder.

Nu ik zelf in de veertig ben, kan ik mannen die 15 jaar ouder zijn ook heel aantrekkelijk vinden.
Dat zijn mannen tegen de 60.

Maar hoger qua leeftijd dan weer niet het is tijd van 0 tot circa 15 of ms wel 20 jaar ouder wat ik aantrekkelijk kan vinden.

Jonger geenszins.
Ja een jaartje of 4 misschien.

Vind het niet raar hoor.
anoniem1995 schreef:
26-05-2018 21:11
Goedenavond iedereen,

Ik ben een vrouw van 21 jaar en het valt me op dat ik soms oudere mannen van rond de 50 aantrekkelijk vind...ik vind het zelf ook raar en gek, en ik vraag me af of hier meer mensen ervaring mee hebben. Ik heb ooit met een 50 jarige gezoend. Ik weet dat dit heel fout is en raar is, maar op dat moment voelde het goed. Op een of andere manier voelt het bij een oudere man vertrouwder. Het lucht me op om dit anoniem op te schrijven...alvast bedankt.
Ik ben 18 jaar en heb dit ook..
Ik val op mannen van 30+

En heb dus ook stiekem een crush op mijn nederlands docent xd
Alle reacties Link kopieren
Ik val ook op oudere mannen. En net als anoniem_18 jaar had ik vroeger ook een crush op mijn leraar.
Heb wel leeftijdsgenoten gehad maar dat werkt echt niet. Mijn huidige relatie zit 7 jaar verschil.
Voor mij kan het nog ouder haha. Maar ik zie ook voordelen in dat ik een man neem die niet te oud is. En vooral op de toekomst gericht.
Voor mij niet geheel onbelangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Kippenmama schreef:
26-05-2018 21:14
Nee dat niet..

Ik val/viel wel altijd op volwassener mannen. Dus jaar of 10 ouder dan ik.
Mijn man is ook 11 jaar ouder.

Maar 30 jaar ouder is mij wat te extreem.

Maar doe wat je niet laten kan ;-)
Houd er alleen rekening mee dat hij met pensioen gaat als jij nog geen 40 bent, en hij dood is als jij met pensioen mag.



Dit type reactie lees ik vaak in dergelijke topics, maar....de meeste relaties duren geen leven lang toch?
Het merendeel van de huwelijken worden eerder ontbonden, of mensen leven langs elkaar heen

Dus waarom dan 30, 40 of zelfs 50 jaar vooruit kijken? Dat vind ik totaal niet realistisch
Alle reacties Link kopieren
Wil het wel eens proberen met iemand die veel ouder is dan kan ik erover meepraten
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het helemaal, mannen rond de vijftig zijn woest aantrekkelijk.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
16-08-2018 13:05
Ik herken het helemaal, mannen rond de vijftig zijn woest aantrekkelijk.
:lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven