Twee weken niks gehoord

02-06-2018 05:24 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Enige tijd terug heb ik een paar maanden gedate met een leuke en lieve man maar uiteindelijk besloten we om alleen vrienden te blijven en aan te kijken of we in de toekomst misschien verder konden. We hadden regelmatig contact en konden ook veel bespreken met elkaar en ook veel lachen samen. Hij zou twee weken geleden met de auto naar Griekenland(zijn thuisland) vertrekken voor vakantie. Onderweg appte hij me nog om aan te geven hoe ver hij al was. Ik stuurde een bericht terug en die werd vervolgens niet gelezen. Verdere berichten komen niet aan en zijn telefoon staat al twee weken uit. Ik maak me zorgen en vraag me af of er iets is gebeurd onderweg of dat hij dit bewust doet. Hij heeft mij niet geblokkeerd op whatsapp want ik kan zijn profielfoto nog steeds zien. Hij heeft geen social media en we hebben ook geen gemeenschappelijke vrienden/kennissen dus ik kan het bij niemand navragen.

Ik maak me best zorgen en vrees nu dat ik hem nooit meer ga horen/zien en weten wat er gebeurd is
Alle reacties Link kopieren
geen bereik meer en overgegaan op griekse sim?
Stuur hem een ouderwetse sms. Die komt wel aan zonder databereik.

Geen succes gegarandeerd, want als zijn telefoon uitstaat dan zal hij de sms ook niet zien.
Alle reacties Link kopieren
Al geprobeerd te bellen?

Edit: waarschijnlijk heb je daaraan gemerkt dat zijn telefoon uit staat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Niks aan de hand joh, gewoon overgestapt op een Griekse sim. Waarschijnlijk gaat hij ervan uit dat jij en andere achterblijvers wel begrijpen dat hij tijdens zijn vakantie niet bereikbaar is. Komt vanzelf goed als hij weer terug in NL is.
Weet je hoe lang hij daar wilde gaan verblijven?
Waarom zou hij op Griekse sim gaan? Griekenland valt toch onder de EU waar je tegen het zelfde tarief belt/internet als met je NL provider?
Alle reacties Link kopieren
Er stond wel een bord dat de weg verderop van de klif was afgebroken maar dat heeft hij niet gezien omdat ie aan het appen was.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Hij is terug bij zijn Griekse vrouw en kinderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
02-06-2018 07:59
Waarom zou hij op Griekse sim gaan? Griekenland valt toch onder de EU waar je tegen het zelfde tarief belt/internet als met je NL provider?
Daar kan hij allerlei redenen voor hebben.
Alle reacties Link kopieren
Java schreef:
02-06-2018 08:06
Daar kan hij allerlei redenen voor hebben.
Helder :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gebeld en een sms gestuurd. Tel staat uit en sms komt niet aan. Hij zou voor drie weken op vakantie gaan. Ook al heeft ie een Griekse Sim nu, dan kan hij op zn minst even een berichtje sturen dat alles goed gaat. Ben bang dat hem iets is overkomen
Alle reacties Link kopieren
Brunetje88 schreef:
02-06-2018 09:03
Ik heb gebeld en een sms gestuurd. Tel staat uit en sms komt niet aan. Hij zou voor drie weken op vakantie gaan. Ook al heeft ie een Griekse Sim nu, dan kan hij op zn minst even een berichtje sturen dat alles goed gaat. Ben bang dat hem iets is overkomen
.
Ja waarschijnlijk iemand tegen gekomen of gewoon vakantie aan het vieren met zijn vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel gek vinden dat hij eerst nog een bericht stuurt en dan overgaat op Griekse sim zonder dat te laten weten. Dan zou hij dat toch wel gezegd hebben, dat hij vanaf dan niet meer te bereiken zou zijn?
Het is nog maar een week, je zou die week nog kunnen afwachten.
Weet je helemaal niemand met wie hij omgaat behalve met jou? Ook al ken je ze niet. Gaat hij om met zijn buren? Een collega? Je weet vast wel waar hij woont toch?
Heeft hij Facebook, kun je via daar anderen benaderen?
Alle reacties Link kopieren
Grote kans dat ie niet van een kliff gereden is en nu met geheugenverlies daar in het ziekenhuis ligt.

Hij doet dus niet eens zijn best om je even te laten weten waar ie zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds niks gehoord en zijn telefoon staat nog steeds uit. Hij is al een maand onbereikbaar terwijl hij maar twee weken weg zou gaan. Sms’jes en appjes komen ook niet aan. Ben bang dat er iets is gebeurd met hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in zo'n geval eindeloos googelen. Op de route, ongelukken, etc.
Such fun!1
Kan me voorstellen dat je dit niet fijn vindt... Weet je zijn achternaam? Is hij online te vinden of via social media wellicht?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_277419 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 22:20
Reden: Foutje
99.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
18-06-2018 21:46
Kan me voorstellen dat je dit niet fijn vindt... Weet je zijn achternaam? Is hij online te vinden of via social media wellicht?
Hij heeft geen social media en is online niet vinden. We hebben ook geen gezamelijke vrienden/kennissen. Ik zie nog wel een whatsapp profielfoto. Een paar berichten zijn niet gelezen en de rest is niet aangekomen
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
18-06-2018 21:46
Kan me voorstellen dat je dit niet fijn vindt... Weet je zijn achternaam? Is hij online te vinden of via social media wellicht?
Hij heeft geen social media en is online niet vinden. We hebben ook geen gezamelijke vrienden/kennissen. Ik zie nog wel een whatsapp profielfoto. Een paar berichten zijn niet gelezen en de rest is niet aangekomen
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
18-06-2018 21:46
Kan me voorstellen dat je dit niet fijn vindt... Weet je zijn achternaam? Is hij online te vinden of via social media wellicht?
Hij heeft geen social media en is online niet vinden. We hebben ook geen gezamelijke vrienden/kennissen. Ik zie nog wel een whatsapp profielfoto. Een paar berichten zijn niet gelezen en de rest is niet aangekomen
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
18-06-2018 21:46
Kan me voorstellen dat je dit niet fijn vindt... Weet je zijn achternaam? Is hij online te vinden of via social media wellicht?
Hij heeft geen social media en is online niet vinden. We hebben ook geen gezamelijke vrienden/kennissen. Ik zie nog wel een whatsapp profielfoto. Een paar berichten zijn niet gelezen en de rest is niet aangekomen
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niks online van hem..?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Weet je met wat voor auto hij is?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Jest schreef:
18-06-2018 21:46
Kan me voorstellen dat je dit niet fijn vindt... Weet je zijn achternaam? Is hij online te vinden of via social media wellicht?
Hij heeft geen social media en is online niet vinden. We hebben ook geen gezamelijke vrienden/kennissen. Ik zie nog wel een whatsapp profielfoto. Een paar berichten zijn niet gelezen en de rest is niet aangekomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven