Vandaag een man die naast mij kwam staan aan het buffet

16-06-2018 15:57 208 berichten
En dan bedoel ik niet netjes in de rij achter mij of zo, maar direct naast mij en aan de verkeerde kant nog wel. Ik ging vanmorgen beneden naar de ontbijtzaal van het hotel en naar de kast om mijn bagel te roosteren in de broodrooster. Maar dan moet ik natuurlijk iets wachten.

Inmiddels komt er een bejaarde blanke man langs en staat even gezellig te praten met de spaanse kokkin en haar een schouderklopje te geven. Vervolgens komt hij direct naast mij staan terwijl ik niet klaar was.

Dus ik raapte de moed bij elkaar en zei tegen hem (zonder hem aan te kijken, voelde ik me te nerveus voor) "Kunt u aub volgende keer wel wachten?"

Toen zei hij "Wachten?"

Ik: "Ja, totdat ik hiermee klaar ben."

En vervolgens pakte ik mijn bordje en liep snel weg naar mijn tafeltje.

Ik vermoed dat mijn autisme-eigenschappen/sociaal angst weer opspeelt. Ik voel mij niet op mijn gemak met vreemde mannen.
Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Het sociale dat bij eten hoort is wat in jouw leven of niet? Ga anders een broodje op jouw hotelkamer nuttigen ofzo.
enn wijzigde dit bericht op 16-06-2018 15:59
10.48% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je stelt je aan.
Alle reacties Link kopieren
En voor wat dit topic over contacten met anderen tijdens eetmomenten betreft: Als ik die man was geweest zou ik hebben gedacht dat je écht niet helemaal lekker bent. Zoek anders een appartement want dan kan je het allemaal zelf in de hand houden wie er dichtbij mag komen.
enn wijzigde dit bericht op 16-06-2018 16:03
41.90% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Was het niet die Spaanse dame? Verkleed als man? Dat denk ik..
Nou ja.. dat dus..
bloosje schreef:
16-06-2018 16:02
Was het niet die Spaanse dame? Verkleed als man? Dat denk ik..
Nee de Spaanse dame praten dus met hem. Dan kan ze niet als twee personen verschijnen.
Alle reacties Link kopieren
je maakt wat mee daar zeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Enn schreef:
16-06-2018 16:00
En voor wat dit topic over contacten met anderen tijdens eetmomenten betreft: Als ik die man was geweest zou ik hebben gedacht dat je écht niet helemaal lekker bent. Zoek anders een appartement want dan kan je het allemaal zelf in de hand houden wie er dichtbij mag komen.
Ik trek toch uitkering joh, dacht je dan dat uit de gebakken lucht komt vallen?
Alle reacties Link kopieren
Ach, een bejaarde man is toch niet zo erg. Ik laat oudjes ook wel voor gaan.
Die man maakt jou niet zenuwachtig, dat doe je zelf.
Wat luchtiger doen, helpt echt. :proud:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Wat is aan de verkeerde kant? Je zegt hij kwam naast mij staan en aan de verkeerde kant.



Voordat ik topic opende wist ik al dat jij het was/is
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
16-06-2018 16:03
je maakt wat mee daar zeg
Het is idd een retespannend leven: de buffetmevrouw van het ontbijt die te vriendelijk en aardig is, en zich volgens TO dus zeer ongepast gedraagt. En dan nu de meneer die eerst praat met de kok en daarna zómaar naast TO gaat staan.
enn wijzigde dit bericht op 16-06-2018 16:12
1.36% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een blanke man nog wel. Zo zo.
Ik zou 'm met mijn dikke reet gewoon blokkeren bij die toaster tot ik er mee klaar was. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
16-06-2018 16:04
Ik trek toch uitkering joh, dacht je dan dat uit de gebakken lucht komt vallen?
Hoe moet ik dat weten? In een hotel wonen met een uitkering lijkt me voor jou het dus ook niet helemaal. Je hebt al twee topics lopen over geheel imho onbelangrijke normale sociale contacten in een omgeving waarin het zeer gepast is om je zo te gdragen. En jij stoort je en spreekt deze mensen ook nog aan. Wie snapt het dan niet?
enn wijzigde dit bericht op 16-06-2018 16:12
33.15% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het niet de kantinevrouw was?
ik geef mn bek ook maar een douw
nartjie schreef:
16-06-2018 16:05
Wat is aan de verkeerde kant? Je zegt hij kwam naast mij staan en aan de verkeerde kant.



Voordat ik topic opende wist ik al dat jij het was/is
De linkerkant van mij terwijl ik tegen de muur gericht sta. Want de rij begint rechts achter mij aan, daar in de buurt staan de bordjes trouwens. Ik maak volgende morgen wel een foto van, wilde dat vandaag doen maar het was veel te druk. Doorgaans is het daar leeg of bijna, maar op het weekend heb je van die toeristen in die polo-shirten.
Ik zou vragen of hij gezellig met je samen aan een tafeltje wil eten.
Enn schreef:
16-06-2018 16:00
En voor wat dit topic over contacten met anderen tijdens eetmomenten betreft: Als ik die man was geweest zou ik hebben gedacht dat je écht niet helemaal lekker bent. Zoek anders een appartement want dan kan je het allemaal zelf in de hand houden wie er dichtbij mag komen.
Het gedrag van deze man zoals hij het steeds omschrijft is hartstikke ver verwijderd van de norm.

Bloedirrirant ook dat er steeds een topic over komt en iedereen hem aandacht geeft. Daar draait het volgens mij ook om.

Sneu, eigenlijk, TO! Zeker omdat jij steeds claimt jouw stoornissen te zijn en niet te hebben.
Altijd die bagels.Zo te lezen rust er een vloek op die bagels. Zou maar wat anders eten dan altijd die gortdroge bagels
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 16-06-2018 16:14
1.26% gewijzigd
Madeliefjees schreef:
16-06-2018 16:08
Weet je zeker dat het niet de kantinevrouw was?
Dat is toch de kok? Wie is dat anders dan?
Mijn_naam schreef:
16-06-2018 16:09
Dat is toch de kok? Wie is dat anders dan?
Weet je het zelf niet eens
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2018 00:29
Reden: Verwijderd ivm ongepast
0.00% gewijzigd
Mijn_naam schreef:
16-06-2018 16:08
De linkerkant van mij terwijl ik tegen de muur gericht sta. Want de rij begint rechts achter mij aan, daar in de buurt staan de bordjes trouwens. Ik maak volgende morgen wel een foto van, wilde dat vandaag doen maar het was veel te druk. Doorgaans is het daar leeg of bijna, maar op het weekend heb je van die toeristen in die polo-shirten.
Ja maak vooral een foto :bonk:
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
16-06-2018 16:06
Een blanke man nog wel. Zo zo.
:-D
Alle reacties Link kopieren
Er komt een mede-hotelgast naast je/in je buurt staan terwijl jij wacht op je geroosterde broodje. Wellicht wachtte hij gewoon tot je klaar was, zodat hij zijn broodje kon roosteren. Maar maak gewoon een praatje, over het hotel, of over de stad waar je verblijft, en na 2 minuten is je broodje klaar en ga je naar je eigen tafel. Of heeft die man je onzedelijk betast of aangesproken, of anderszins wat fout gedaan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven