Ervaring geert verscheave?

11-07-2018 22:55 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er hier ervaring mee?(progamma voor angst en paniek)ben nu met de eerste week bezig en heb de 6 stappen in mijn hoofd en ben mij wat bewuster van wat ik eet. Echter lijken de aanvallen nu wat sterker te worden daar baal ik wel van.

Ook staat mij steeds in de weg dat ik bang ben om dood te gaan.altijd weer die gedachten van het gaat nu echt gebeuren...

En zo inreel is het niet want iedereen kan elk moment dood gaan zucht.hoe hebben jullie dit om kunnen buigen?
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet beter naar een echte psycholoog gaan? Jouw klachten zijn veel te ernstig voor zo’n simpel coachingsprogrammaatje.
Alle reacties Link kopieren
Zit ik al bij
Alle reacties Link kopieren
Stel je vragen aan een behandelaar.
Marlies001 schreef:
11-07-2018 23:40
Zit ik al bij
En wat vind jouw behandelaar van Geert Verscheave?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via de psycholoog een online stappenprogramma gevolgd met onderdelen als ontspanningsoefeningen en een mindset insteek als: denk als eerste bij een probleem: kan ik dit oplossen? Zo niet naast je neerleggen en zo ja een oplossing bedenken. Is het ongeveer zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Marlies001 schreef:
11-07-2018 22:55
[...][ Echter lijken de aanvallen nu wat sterker te worden daar baal ik wel van.

[...]
Bel morgen je behandelaar, dit vind ik een hele slechte ontwikkeling.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
12-07-2018 01:58
Bel morgen je behandelaar, dit vind ik een hele slechte ontwikkeling.
Dit hoeft niet perse, ik volg op dit moment brainspotting en ook werd bij mij eerst de angst verergerd. Dit komt omdat het trauma weer aangewakkerd wordt door er bewust mee bezig te zijn. Hiermee zeg ik tevens niet dat dit ook het geval is bij TO.

Heb Geert Verscheave gegoogeld en het is mij duidelijk dat hij geen (professionele) achtergrond heeft, dat zie ik aan dat hij nergens stelt een diploma te hebben of iets te baseren op een erkent onderzoek. Zijn tekst is volledig opgebouwd uit de "ik" zin en noemt zichzelf een ervaringsdeskundige. Wat hij zegt over koffie is wel een beetje iets waarvan ik denk: dat kan toch (bijna) iedereen bedenken? Middelen die je opfokken zijn gewoon geen goede combo samen met angststoornissen. Zegt echter niet dat hij geen toevoeging kan bieden op dit vlak, misschien juist wel heel goed. Alleen TO zou ik wel aan je behandelaar navragen of deze training niet je situatie kan verslechteren.
Alle reacties Link kopieren
OliebolmetKrenten schreef:
12-07-2018 03:50
Dit hoeft niet perse, ik volg op dit moment brainspotting en ook werd bij mij eerst de angst verergerd. Dit komt omdat het trauma weer aangewakkerd wordt door er bewust mee bezig te zijn. Hiermee zeg ik tevens niet dat dit ook het geval is bij TO.

Heb Geert Verscheave gegoogeld en het is mij duidelijk dat hij geen (professionele) achtergrond heeft, dat zie ik aan dat hij nergens stelt een diploma te hebben of iets te baseren op een erkent onderzoek. Zijn tekst is volledig opgebouwd uit de "ik" zin en noemt zichzelf een ervaringsdeskundige. Wat hij zegt over koffie is wel een beetje iets waarvan ik denk: dat kan toch (bijna) iedereen bedenken? Middelen die je opfokken zijn gewoon geen goede combo samen met angststoornissen. Zegt echter niet dat hij geen toevoeging kan bieden op dit vlak, misschien juist wel heel goed. Alleen TO zou ik wel aan je behandelaar navragen of deze training niet je situatie kan verslechteren.
Dat klachten bij een gedegen behandeling kunnen verergeren is niet zo vreemd en gebeurt geregeld. Maar dit is geen gedegen behandeling. To "moet" voor haar behandeling zijn bij haar psych en niet bij deze persoon. En to "moet" sowieso geen "behandelingen" gaan volgen zonder dit te overleggen met haar psych. Behandelingen kunnen naast elkaar vaak prima bestaan maar dit moet wel in overleg.... Want behandeling A kan een negatieve invloed hebben op B. Dus overleg het met je psych to.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
OliebolmetKrenten schreef:
12-07-2018 03:50
Dit hoeft niet perse, ik volg op dit moment brainspotting en ook werd bij mij eerst de angst verergerd. Dit komt omdat het trauma weer aangewakkerd wordt door er bewust mee bezig te zijn. Hiermee zeg ik tevens niet dat dit ook het geval is bij TO.

Heb Geert Verscheave gegoogeld en het is mij duidelijk dat hij geen (professionele) achtergrond heeft, dat zie ik aan dat hij nergens stelt een diploma te hebben of iets te baseren op een erkent onderzoek. Zijn tekst is volledig opgebouwd uit de "ik" zin en noemt zichzelf een ervaringsdeskundige. Wat hij zegt over koffie is wel een beetje iets waarvan ik denk: dat kan toch (bijna) iedereen bedenken? Middelen die je opfokken zijn gewoon geen goede combo samen met angststoornissen. Zegt echter niet dat hij geen toevoeging kan bieden op dit vlak, misschien juist wel heel goed. Alleen TO zou ik wel aan je behandelaar navragen of deze training niet je situatie kan verslechteren.
Het is een training die je meer inzicht geven,ik noem koffie maar er zijn meerdere voedingsproducten waar ik niks van af wist. Er zit ook een relaxt cd bij dit werkt erg goed.mijn psycholoog weet ervan.

Alleen psychologen hebben het zelf niet meegemaakt, in dat geval wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven