Hoe accepteren weg geld

19-07-2018 06:40 20 berichten
Hoi

Afgelopen tijd heb ik 5600 euro vergokt

Ik heb t er moeilijk mee.

Ik heb nu 200 per maand over om van te leven. Te denken dat ik zoveel geld geb vergokt. Ik vind de acceptatie moeilijk.

Tips aub
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je gedaan met de tips uit je vorige topics? Want je kunt wel steeds weer opnieuw aandacht vragen, maar doe je er ook nog iets mee?
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het helemaal niet acceptabel, en moet je hulp gaan zoeken.
In je vorige topic staan allerlei adressen en telefoonnummers.
Coco, zoek alsjeblieft hulp.
nounou
Ja jullie hebben gelijk. Sorry
Ga vorige topics doorlezen en hulp zoeken.

Ik zit er zo doorheen voel me verschrikkelijk
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit gokken ook besproken met je therapeut/huisarts?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
zoek hulp.
Dat geld krijg je nooit meer terug. Ga dus niet meer terug in de hoop dat je t terugwint. Dat lukt je niet.

En sterkte.

owja, zoek hulp!
Ga werken.
Alle reacties Link kopieren
200 is nog best veel geld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hier heb je weleens over bericht.

Berouw komt na de zonde en nu moet je met de consequenties van je keuzes leven. Gelukkig ga je in Nederland niet dood van de honger dus je kan altijd op herkansing en dan maar hopen dat je slimmer bent geworden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Niet accepteren dan maar.

5600. :facepalm:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
19-07-2018 07:51
Gelukkig ga je in Nederland niet dood van de honger
Zalig de onwetenden
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Niet accepteren. Gewoon niet.

Op het moment dat je het geen probleem vindt dat je het kwijt bent, is de stap om opnieuw stomme acties te ondernemen een stuk groter dan nu je er diepe spijt van hebt.

Dus ja, moeilijk. Je had daar een leuke auto van kunnen kopen. Of een mooie reis maken. Een nieuwe inrichting was ook fijn geweest. Kan voorlopig allemaal niet. Dat je dat beseft is juist goed.

En dat je er geen geld meer voor hebt is nog beter.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Zelfmedelijden is onderdeel van de ziekte van verslaving. Een sneaky iets want het houdt je in de isolatie en in je eigen gelijk waardoor je niet de acties onderneemt die nodig zijn voor je herstel. Ga naar een 12 stappen bijeenkomst.
Alle reacties Link kopieren
Best typisch dat mensen zo vaak verlangen naar iets wat niet bestaat en daar zoveel voor over hebben. En dan telkens weer gaan geloven dat het echt bestaat. Dat vind ik heel erg opmerkelijk.

Sommigen weten met het gewone "heden" hun leven inhoud te geven en anderen willen steeds weer dingen die niet bestaan of die niet in hun wilsbereik liggen.

Maarjagoed, sterkte en wijsheid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
19-07-2018 08:34
Best typisch dat mensen zo vaak verlangen naar iets wat niet bestaat en daar zoveel voor over hebben. En dan telkens weer gaan geloven dat het echt bestaat. Dat vind ik heel erg opmerkelijk.

Sommigen weten met het gewone "heden" hun leven inhoud te geven en anderen willen steeds weer dingen die niet bestaan of die niet in hun wilsbereik liggen.

Maarjagoed, sterkte en wijsheid.
Gokken bestaat echt hoor. Het is alleen wat duur
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Het begint met onder ogen zien dat je een verslaving hebt.
Zie dit gevoel als een wijze les die je hebt geleerd. Als je het niet erg vond zou je het misschien zo weer doen. Maar nu weet je wat voor ellende dit oplevert.
200 om van te leven, is dat inclusief vaste lasten?
Gedurende de tijd dat je ervan moet leven moet je maar bedenken hoeveel en hoelang je plezier hebt gehad van die 5600 euro.
En dan afwegen of je zoiets nog een keer gaat doen, of dat het misschien genoeg was.
Alle reacties Link kopieren
Je kan elke keer een janktopic openen, ga liever hulp zoeken.
ik geef mn bek ook maar een douw
tja, daar gaat ie.....

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven