Help, twijfel over seksualiteit

21-07-2018 01:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_373211 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 18:34
99.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lieve Anoniem, als eerste een knuffel.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Alle reacties Link kopieren
LOL. Het lijkt alsof zomer meer depressie zorgt voor mensen die single zijn. Ik ben een man van bijna 24 en single.
Je zelfbeeld is verslechterd, je bent jezelf gaan haten, hebt last van depressieve gevoelens/geeft aan in een depressie te zitten en je twijfelt over je seksuele voorkeur. Gelukkig zijn er professionele hulpverleners die je hierbij kunnen helpen. Ik zou daar echt mee gaan praten; je bent het waard om jezelf de moeite waard te vinden en van jezelf te leren houden en te doen wat jou zo goed mogelijk doet voelen. :hug:
Alle reacties Link kopieren
he meid... je bent toch hopelijk niet zo aan het twijfelen over jezelf vanwege je geaardheid?
...
Tijdschriftenverslindster schreef:
21-07-2018 03:45
Je zelfbeeld is verslechterd, je bent jezelf gaan haten, hebt last van depressieve gevoelens/geeft aan in een depressie te zitten en je twijfelt over je seksuele voorkeur. Gelukkig zijn er professionele hulpverleners die je hierbij kunnen helpen. Ik zou daar echt mee gaan praten; je bent het waard om jezelf de moeite waard te vinden en van jezelf te leren houden en te doen wat jou zo goed mogelijk doet voelen. :hug:
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik herken me wel gedeeltelijk in je verhaal TO. Je mag me altijd een pb sturen als je wilt. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Als je van intiem samenzijn met vrouwen droomt dan bestaat er best een kans dat je bi bent dus dat zou ik dan onderzoeken. Je moet jezelf kennen om gelukkig te kunnen worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven