Vrolijke gedachten/verhalen/... gezocht! :)

14-08-2018 08:02 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag 14 van mijn revalidatie en pff...even beu om mezelf weer aan te moedigen om ondanks de pijn toch weer letterlijk en figuurlijk stapjes te zetten. Wie heeft er een leuk/gezellig/...verhaaltje of een opbeurende gedachte? Mag van alles zijn ;)

TO trapt af:

De poes kwam me vanochtend heel lief knuffelen! Ze is gelukkig gestopt mijn litteken te likken, dat wilde ze steeds ;)
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch het mooie aan revalidatie: je wordt steeds maar beter ! Vind ik een opbeurende gedachte :)

Ik was nooit een kattenmens maar nu is er toch een schatje van de buren dat hier al een paar jaar elke dag komt knuffelen (en naar binnen loopt stiekem) :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ja chentolove, dat is waar :)
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt een zebra binnen?
..
..
..
..
..





















..
Streepje voor streepje!
Alle reacties Link kopieren
Als schoonmaakster bezig met de onderdelen van het koffiezetapparaat. Peutertje naast me, die vindt het leuk om te helpen. Ineens twee natte armpjes om me heen en de tekst ´slon, ikke vin jou lief´.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik trok vamorgen nieuwe kleding aan (pas gekocht) zoon van 2 stond erbij en zegt: oooo mama mooi!!!
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Als ik vandaag wat leuks meemaak, zal ik het hier komen vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Ah, super mensen! Kijk, ik heb al weer een grote glimlach op m'n gezicht :)!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook nog een leuke: mijn nichtje (3) die mijn vader 'opa dinosaurus' noemt: 'hij is groot en sterk en heeeeel oud!'
Alle reacties Link kopieren
Wat kunnen kinderen eigenlijk toch lief zijn he haha
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic dit :)

Tijdens een wandeling miauwde een katje aan de overkant me hard toe. Ik bleef staan en na een korte twijfeling van haar kant volgde er een heuze knuffel-partij :heart:
Alle reacties Link kopieren
Dat de herfst eraan komt vind ik een opbeurende gedachte na al die zinderende hitte. Je ziet alweer wat bladeren liggen en (voorgetrokken) bolchrysanten in de winkels.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Inktlijn schreef:
14-08-2018 09:32
Leuk topic dit :)

Tijdens een wandeling miauwde een katje aan de overkant me hard toe. Ik bleef staan en na een korte twijfeling van haar kant volgde er een heuze knuffel-partij :heart:
:love:
Alle reacties Link kopieren
Gister was ik ergens op bezoek, ze hadden daar een kindje van 3,5. kindje was het er niet mee eens dat ik er was. Maar toen ik naar huis ging vond hij het maar wat leuk dat ik nog even door het raam naar hem zwaaide ;-)
Deze meneer:

https://www.dumpert.nl/mediabase/749442 ... coort.html
Alle reacties Link kopieren
Ik Up het topic even, vandaag kan ik wel wat vrolijks/opbeurende gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor jou dan, Celaena!
Alle reacties Link kopieren
Nichtje zag mijn litteken. Legde haar knuffeltje erop en zei: 'Zo, nu is het beter!' :heart:
Alle reacties Link kopieren
:love:
hekate1987 schreef:
16-08-2018 16:37
Nichtje zag mijn litteken. Legde haar knuffeltje erop en zei: 'Zo, nu is het beter!' :heart:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Ahw lief Hekate
En haha @viezehond 😂

Deze docu -over een man die in 40 jaar tijd een eigen bos geplant heeft- is inspirerend:
https://www.youtube.com/watch?v=HkZDSqyE1do

En dit nieuws vond ik leuk, vooral de video even kijken:
https://www.ad.nl/video/production/dink ... pa~vp28328
Alle reacties Link kopieren
Hee Hekate!
Ik was vorige week een strandwandeling aan het maken. Lekker wind in de haren, ik was even helemaal in gedachten. Voor ik het weet staat er een prachtig grote Golden Retriever voor me met een enorm kwispelende staart. Hij kijkt naar beneden en ik zie dat hij z’n favoriete speeltje voor mijn voeten heeft gelegd zodat ik het weg kan gooien voor hem en hij erachter aan kan gaan :-D
Later zie ik z’n baasje die een stuk verderop liep.
Alle reacties Link kopieren
Mooie bijdragen weer!

@vieze hond 😂

Inktlijn: heel bijzonder, dat verhaal over het bos! En dat paardje is echt te schattig!

Verbinder: leuk! En fijn dat je zo beeldend vertelt, dan loop ik in gedachten ook op het strand!
Alle reacties Link kopieren
Typ in google bij het afbeeldingen zoeken maar eens in "weird animal".
Dan krijg je wel komische resultaten.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven