Ik ben boos

18-08-2018 17:24 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
Behoorlijk, soms. Artikelen over festivals wekken bij mij boosheid op, omdat ik festivals asocieer met het drugsgebruik van mijn ex. Met losbandigheid en een norm waar ik niet aan wil voldoen. Tinder maakt me boos,want niemand lijkt zich nog te willen binden. Zoals mijn ex. Alles wat mij aan hem herinnert maakt me kwaad. Mensen die reizen. Mensen die ... hem zijn.

Dit zijn visies waar ik keer op keer op word aangesproken hier. Ik weet dat het de spuigaten uitloopt maar ik ben zo ontzettend kwaad. Ik heb al 1.5 maand geen contact. Ik blokkeer hem overal. En toch zit ik met die boosheid.

Ik heb een psycholoog maar die is op vakantie. Ik heb vakantie. Ik kan me niet zoals normaal storten op het werk. Alleen dat leidt mij af. Vrienden, hobby's... te vrijblijvend. Deadlines en noodzaak en mijn hoofd is leeg. Nog 1.5 week.

Hoe kom ik van die woede af?
Door de pijn erachter te erkennen.
Alle reacties Link kopieren
Dus je ex maakt je boos.
Alle reacties Link kopieren
Ga op boksles
Alle reacties Link kopieren
Ja. Alles wat me aan hem doet denken. Zelfs de naam van zijn woonplaats.

Ik erken de pijn maar er gebeurt niks.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
18-08-2018 17:28
Ga op boksles
Ik sport al. Dan ben ik daarna kort even relaxt. Tot ik weer iets over Lowlands lees bijv.
Ben je ook boos op jezelf? Omdat er zoveel is wat niet leuk is/was aan hem en je hem toch mist?
Heb je al eens geprobeert de boosheid op papier te zetten? Gewoon voor jezelf.

O en wat bij mij goed help is fietsen, echt heel veel fietsen. Daar kan ik mijn hoofd bij leegmaken.
Schrijven helpt mij ook.
En muziek luisteren.
Alle reacties Link kopieren
laverneb schreef:
18-08-2018 17:30
Ben je ook boos op jezelf? Omdat er zoveel is wat niet leuk is/was aan hem en je hem toch mist?
Ja. Ik ben boos dat ik alles gaf en het voor hem niet genoeg was. Niks is dat. Alleen de coke denk ik. Ik ben boos dat ik soms denk... had ik maar meer gedaan. Ik had niks moeten doen. Gewoon weggaan toen ik er achterkwam. Niet hem eeuwig pleasen.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je willen?
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
18-08-2018 17:30
Heb je al eens geprobeert de boosheid op papier te zetten? Gewoon voor jezelf.

O en wat bij mij goed help is fietsen, echt heel veel fietsen. Daar kan ik mijn hoofd bij leegmaken.
Ik fiets ook veel. Of cardio. Helpt maar op het moment zelf.

Ik zou willen dat hij een overdosis neemt. Het is zo laag en triest maar toch wens ik het. Gewoon zodat hij eens voelt wat anderen voelen.
Ik begrijp hieruit dat jouw ex doorgaat met genieten door op vakantie te gaan en uit te gaan en dat jij blijft hangen in verdriet en dat jij hem alles wat hij doet wat leuk is hem niet gunt. Of niet?
Koffiekopjes schreef:
18-08-2018 17:33
Ik fiets ook veel. Of cardio. Helpt maar op het moment zelf.

Ik zou willen dat hij een overdosis neemt. Het is zo laag en triest maar toch wens ik het. Gewoon zodat hij eens voelt wat anderen voelen.
Zolang jij je woede richting je ex blijft voeden blijf je dit houden.
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
18-08-2018 17:32
Wat zou je willen?
Hem vergeten. Alle gevoelens die hij opwekt niet meer voelen. Gewoon verdwijnen net als in die film met Jim Carrey.
Ik heb zelf jaren therapie achter de rug om te kunen verwerken wat mijn ex gedaan heeft.

Ik kan je uit ervaring zeggen dat het echt een keer beter wordt.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
18-08-2018 17:33
Ik begrijp hieruit dat jouw ex doorgaat met genieten door op vakantie te gaan en uit te gaan en dat jij blijft hangen in verdriet en dat jij hem alles wat hij doet wat leuk is hem niet gunt. Of niet?
Ik heb geen idee wat hij doet. Of hij geniet. Ik volg hem niet. Misschien is hij blij, misschien heeft hij een ander. Het zal wel.


De dingen; reizen, festivals... hij noemde me saai omdat ik er niet van hield. Dat steekt nog steeds.
Helpt het op papier zetten niet?

Een keertje goed schreeuwen lucht ook nog wel eens op.

Ik ben wel eens in mijn eentje het bos in gegaan, en heb toen echt keihard lopen gillen,/schreeuwen. Dat luchte toen wel op.
Stop met vechten tegen je boosheid, wees gewoon boos en accepteer het, in alle eerlijkheid.

Als je je boosheid probeert weg te stoppen komt het gewoon weer terug.

(denk aan een grote bal die je onderwater probeert te duwen, die komt uiteindelijk weer boven)
depster schreef:
18-08-2018 17:39
Stop met vechten tegen je boosheid, wees gewoon boos en accepteer het, in alle eerlijkheid.

Als je je boosheid probeert weg te stoppen komt het gewoon weer terug.

(denk aan een grote bal die je onderwater probeert te duwen, die komt uiteindelijk weer boven)
En dit, je mag ook best wel boos zijn.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
18-08-2018 17:36
Ik heb zelf jaren therapie achter de rug om te kunen verwerken wat mijn ex gedaan heeft.

Ik kan je uit ervaring zeggen dat het echt een keer beter wordt.
Ik heb meerdere nare exen. Dus het is een opeenstapeling. Soms haat ik mannen in het algemeen.

Het punt is dat ik hem haat omdat hij me liet geloven dat hij anders was. Lovebombing.
Koffiekopjes schreef:
18-08-2018 17:37
Ik heb geen idee wat hij doet. Of hij geniet. Ik volg hem niet. Misschien is hij blij, misschien heeft hij een ander. Het zal wel.


De dingen; reizen, festivals... hij noemde me saai omdat ik er niet van hield. Dat steekt nog steeds.
Niks mis mee met reizen en festivals leuk vinden. Misschien maar beter dan dat het uit is want dan passen jullie blijkbaar niet bij elkaar. Er komt vast wel een man die dezelfde dingen leuk vind als jij en dat hoop ik echt voor je. Tegenpolen trekken elkaar in het begin vaak aan maar daardoor kun je ook problemen krijgen. Zelf vind ik wel dat dezelfde hobby's en interesse en levensstijl wel overheen moeten komen om het te kunnen laten werken.
boos dat HIJ jou dat liet geloven of boos dat JIJ her geloofde?
Alle reacties Link kopieren
Comments op het forum hielpen mij wel een beetje om het gevoel te channelen. Heb toen het net uit was ook bij iedereen geklaagd maar die zijn het nu wel zat. Hier in de buurt geen onbewoond plekje helaas om even lekkervte schreeuwen.
Koffiekopjes schreef:
18-08-2018 17:41
Ik heb meerdere nare exen. Dus het is een opeenstapeling. Soms haat ik mannen in het algemeen.

Het punt is dat ik hem haat omdat hij me liet geloven dat hij anders was. Lovebombing.
Ik denk dat je het beste eerst de tijd moet nemen om alles te verwerken. Leer van jzelf te houden en als je echt goed in je vel zit trek je als het goed is andere mannen aan. Dit laatste heb ik zelf nog niet ervaren. Ik trek nog steeds de verkeerde mannen aan of ik val op de verkeerde mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven