Onvoldoende voldaan in het leven

05-09-2018 13:39 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zit met wat waar ik toch zelf geen raad meer bij weet, misschien kunnen jullie me tot nieuwe inzichten brengen.

Ik begin met wat achtergrond over mezelf. Ik ben een man van 23 jaar. Ik heb een goeie fulltime job waar ik eigenlijk alles heb wat ik moet hebben. Soms is er wat downtime en heb ik minder werk, maar ik haal voldoening uit wat ik doe. Recentelijk ben ik begonnen met sporten, wat ik nu consistent 3/4x per week (krachttraining en lopen) doe en ook energie uit haal. Daarnaast (ik werk in de IT) heb ik als hobby up-to-date blijven rond nieuwtjes in techniek, alsook gamen. Ik mag niet klagen, ik ben kerngezond en heb in theorie alles wat ik moet hebben, genoeg om handen.