Van slachtoffer naar zelfstandige volwassen vrouw.

07-09-2018 09:57 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verdrietig en boos tegelijkertijd over wat me is aangedaan. Vanaf de scheiding van mijn ouders tot het onterecht worden gekick van je vereniging monster haar streken. Ik heb er genoeg van om het slachtoffer te zijn en hulpeloos rond te kijken naar een uitgestrekte arm die er voor mij is en me kan dragen naar een plek waar alles beter is. Struisvogels te bang om iets te doen of daadwerkelijk te zien wat er gaande is. Daarvan heb ik er genoeg om me heen. Ik wil huilen en schreeuwen en dingen kapotmaken zonder de schoonheid te niet te doen. In voel een grote onmacht over me. Een glazen box die de waarheid vertroubeld. Ik wil dit niet het maakt me angstig en alleen. Ik voel me zo eenzaam in dit alles. "Je zit altijd in je slachtofferrol" en zulk soort gezegde maaken opeens zo veel dingen duidelijk. De ontkenning van de omgeving en het aansturen hierop. Ik voel me nietig en en brok zit in mijn keel terwijl mijn hoofdpijn toe neemt. Mijn vader heeft me nooit geloofd, mijn moeder heeft nooit iets durven doen. Me stiefmoeder heeft met opzet me gekweld maar slinks als ze is altijd achter mijn vaders rug om zodat hij nooit zou zien wat een monster ze is. Tot de dag van vandaag blijven haar streken voorduren. Mijn vader.... hij geloofd me niet en ik vrees dat hij dat ook nooit zal doen. Ik hoef geen mensen om me heen die me voor liegen ik ben er klaar mee mishandeld teworden zo wel geestelijk als ligaamelijk. Ik wil de elende los laten. Eruit stappen en achter me laten. De ballast heb ik niet nodig. Ik zou niets liever willen dan vastgehouden worden en geloofd en oprecht lief gehouden om wie ik ben. Om wie ik echt ben. Gekrenkt vanaf mijn 3de door alles wat is gebeurt. Nu is het klaar ik laat niet langer over me heen lopen. Een ieder die mij iets misdoet zal weten dat hij zei dit heeft gedaan. Niet om tevreken. Om bewustwording te creëren over dat daden waartoe zij in staat zijn. De pijn het verdriet en de woede moet slijten. Ooit op een dag zal ik me beter voelen genezen van al wat is gebeurt. Vergeten zal ik niet dat zal ik nooit. Vergeven moet ik leren daarvoor is het nu nog tevroeg.
Alle reacties Link kopieren
Google translate???
Therapeut.
lilalinda schreef:
07-09-2018 10:05
Google translate???

Daar lukt stam + t nog redelijk.
Alle reacties Link kopieren
Geplakt en geknipt uit diverse posts op verschillende fora ?
Door een robot ?
Sommige zinnen kloppen wel, namelijk.
En dit is dus gelezen en handmatig goedgekeurd door een moderator O_O
nounou
Succes
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare eerste post. Boordevol fouten en toch 'dure' zinnen.
En geen vraag... dus 't had ook in haar dagboek gekund.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
07-09-2018 10:05
Google translate???
Ik hoop het...
zazamaenade schreef:
07-09-2018 10:16
Geplakt en geknipt uit diverse posts op verschillende fora ?
Door een robot ?
Sommige zinnen kloppen wel, namelijk.
En dit is dus gelezen en handmatig goedgekeurd door een moderator O_O

Geloof er geen bal van, die lezen niet. Niet begrijpend in ieder geval :rofl:
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
07-09-2018 10:16

En dit is dus gelezen en handmatig goedgekeurd door een moderator O_O
10 uur? Koffietijd? dan staat het hek iets te ver open???
:hug:

Ga naar de huisarts, vraag een doorverwijzing naar de praktijkondersteuner en kijk of je misschien met een psycholoog aan de slag kunt. Het klinkt alsof het te groot is om helemaal alleen mee te dealen.
Alle reacties Link kopieren
Verbreek het contact gewoon en hou van jezelf.
anoniem_362768 wijzigde dit bericht op 07-09-2018 10:27
82.86% gewijzigd
lilalinda schreef:
07-09-2018 10:05
Google translate???
Ook mijn eerste ingeving.
:thumbsup:
Goed verhaal
Alle reacties Link kopieren
Nu doen, nu vergeven, nu afsluiten en nu verdergaan, zet het vuilnis buiten en maak iets moois van jouw leven.
Onbegrijpelijk dat dit goedgekeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Lisa zou je zijn, maar wie ben je nu?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Struisvogels?
Star² schreef:
07-09-2018 10:19
Geloof er geen bal van, die lezen niet. Niet begrijpend in ieder geval :rofl:
Ze hebben al toegegeven de posts zelf niet te lezen, maar alleen te kijken of het geen spam is.
Alle reacties Link kopieren
Snowkitty schreef:
07-09-2018 10:21
:hug:

Ga naar de huisarts, vraag een doorverwijzing naar de praktijkondersteuner en kijk of je misschien met een psycholoog aan de slag kunt. Het klinkt alsof het te groot is om helemaal alleen mee te dealen.
Heel goed advies. :hug:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie voor de lieve berichtjes. Ik ben geen bot of koppier plak ding. Ik heb dyslexie. Dank voor de mensen met begrip. Het zat me gewoon erg hoog. Wat doen jullie in een dergelijke situatie waarin je niet gezien word ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven