Ben ik gedrogeerd ?

15-10-2018 06:55 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ik wil graag van jullie even weten...

Afgelopen woensdag ging ik voor de zoveelste keer een avondje uit! Ik zit namelijk al bijna 7 weken in Curacao voor mijn stage, waar wij iedere week wel 2 tot 4 feestjes meemaken.
Ook drink ik bijna iedere avond wel rond de 5 mix drankjes ( vodka appelsap )

Nu ging het afgelopen woensdag mis... ik dronk eerst 2 vodka appelsap, iets later nam ik een shotje tequilla met mijn vriendinnen en nam erna nog een vodka appelsap..
Toen duurde het even, we zijn bij de vip tafel van wat vrienden gaan staan, maar toen kregen mijn vriendinnen allemaal een glas Moët wat ik echt niet lekker vind en nam het laatste beetje vodka sprite van een vriend aan wat een laagje van max. 2 vingers was in een longdrinkglas. En even later kreeg ik nog een hele nieuwe gemaakt van die tafel.

Na dit nam ik niks meer en na een tijdje voelde ik me heel erg dronke, zo erg wat ik in afgelopen weken nog niet mee had gemaakt ( nooit eigenlijk ) dit liet ik mijn vriendinnen ook weten en ging een flesje water halen.

Na dit ging het mis, ik ben naar de wc gegaan en heb me helemaal leeg gekotst....
Mijn vriendinnen zagen het steeds slechter met me gaan en moesten me vanaf dat moment in de gaten houden. Ze hebben me van de wc vandaan moeten tillen naar de auto want ik kon niet meer op m’n eigen benen staan. Vanaf dat ik in de auto lag kan ik mij weinig meer herinneren. Alleen dat toen we thuis waren mijn vriendinnen dit lieten weten en ik nog even niet klaar was om op te staan... dus...


Mijn vraag is omdat ik bijna elk feestje wel ronde de 5 drankjes drink en dit keer 4,5 + een shotje...

En het eten wat we doen vooraf is geen een dag een hele goede laag dus ook deze avond was het niet extreem veel ( brocolli, aardappelpure en een klein beetje vlees )

Ben ik toevallig gedrogeerd ? Is er iets in mijn drankje gedaan, want dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

Ik vraag het mij heel erg af, ik had hele kleine pupillen volgens mijn vriendinnen! En ook ben ik al een paar dagen futloos en een beetje ziek ervan.
Alle reacties Link kopieren
yep, gedrogeerd door de alcohol. Alcohol kan rare dingen doen met een mens.

Of bedoel je dat je denkt dat er een andere drugs in je drankje zat? Behalve op je klachten, waar baseer je dit op? Wordt er veel drugs gebruikt? Wat zou iemand er mee winnen om je drugs te geven?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Óf het viel gewoon niet goed. Je bent niet meteen gedrogeerd
Internagelaktisch
Normaal drink je de hele avond 1 en hetzelfde drankje. Nu dronk je verschillende drankjes; vodka met appelsap, vodka met sprite en een shotje. Ik denk dat het daaraan lag. Het is gewoon verkeerd gevallen doordat je door elkaar dronk.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat allerlei verschillende alcoholische dranken door elkaar drinken. Geen wonder dat je daar 'raar' van wordt.

Misschien gewoon wat minder drinken? Ja, ik weet het, ik klink als een ouwe lul, maar 5 vodka/appelsap cocktails op 1 avond en dat 2 tot 4 x per week kan toch ook niet goed zijn?
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet gedrogeerd maar gewoon stomdronken geworden door van alles door elkaar te drinken na een slechte maaltijd. Zorg beter voor jezelf (goed eten, normaal drinken, voldoende slapen), dan zal dit niet meer gebeuren.
Ja. Alcohol is een drug ja.
Hingen er ook mensen rond waarvan je denkt dat ze je gedrogeerd hebben en misbruik van je wilden maken?

Persoonlijk denk ik gewoon dat je teveel gezopen en gefeest hebt. Je lichaam zegt een keer stop na zoveel bagger.

En..wodka appelsap? Sinds wanneer is dat een combi? Daar zou ik direct van over mijn nek gaan terwijl ik echt wel van een goede wodka hou.
Je zuipt teveel
Wie heeft er nou baat bij om één meïsje uit een hele groep te drogeren. Zo'n groep is toch veel te hecht. Het is al meer gezegd hier. Je lijf kon het niet meer aan en protesteerde om jou eea duidelijk te maken. Gewoon wat minderen. Als je niet dronken bent wil dat niet zeggen dat het goed is wat je doet. Maak veel plezier daar met zn allen maar ietsje minder drinken maar.
Zou me inderdaad meer zorgen maken om de hoeveelheid die je drinkt. En om je tanden, met al dat appelsap.
Alle reacties Link kopieren
De naïviteit...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wat minder zuipen.
Alle reacties Link kopieren
je eet eerst weinig en zet het dan op een zuipen

denk je wel aan je eigen veiligheid? je bent wel verantwoordelijk he?
Alle reacties Link kopieren
Wordt er veel drugs gebruikt? Het zou GHB kunnen zijn, maar zelf denk ik de drank.

Appelsap is zuur, alcohol is een aanslag voor je maag, die combi met nog een shotje , je zou van minder finaal over je nek gaan.

Gezondere keuzes maken, dan overkomt je dit niet meer.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Nee niet gedrogeerd althans dat denk ik

GHB smaakt heel zout dus mensen die vaak zeggen dat ze gedrogeerd zijn met GHB liegen vaak dat ze barsten :P
en hebben het vaak zelf genomen tenzij ze rooie knol in je drankje gedaan hebben rohypnol of een een andere sterke Benzodiazepine

ik denk eerder dat de alcohol je een beetje verkeerd gevallen is

Groetjes Christian
Alle reacties Link kopieren
Nee joh je hebt van alles door elkaar heen gezopen en was gewoon de weg kwijt..
Alle reacties Link kopieren
Maakt het uit dan?
Bezopen is bezopen en dat is niet chique.
.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker, je hebt jezelf gedrogeerd
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens een dag niet drinken ?

Ik begrijp best dat je jong bent , met vrienden bent op een ander plek dan je thuishaven maar elk avond drinken ?

Doe eens normaal
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, je bent gedrogeerd. Dat is makkelijker dan naar je eigen aandeel kijken en tenminste een verhaal waar je mee naar buiten kunt komen. Heb je geen gezichtsverlies en hoef je niet te vertellen dat het komt door niet goed eten van te voren en allerlei drankjes door elkaar drinken.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ik zal hier wel als ontspoord worden gezien maar ik vind vijf drankjes op een avond nogal meevallen.

Ik heb het vaak genoeg wilder gemaakt in t verleden en ken genoeg dertigers en veertigers die er wekelijks meer dan tien achterover gooien.

Allemaal niet gezond, maar om TO nou neer te zetten als grote zuipsloot?

Maar ja TO t kan inderdaad verkeerd vallen. Hoe dan ook, je leeft nog.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat je een drankje aanneemt waar nog maar een kletsje in zit. Waarom drink je dat op? Dat is sowieso vragen om problemen.
Niet dat ik denk dat je gedrogeerd bent, maar drankjes aannemen waar nog maar een beetje in zit zou ik niet doen.

Verder vind ik dat je vrij veel zuipt. 4 x 5 = 20 drankjes. Dat is best veel.
HelloFromTheOtherSide schreef:
15-10-2018 09:08
Jeetje, ik zal hier wel als ontspoord worden gezien maar ik vind vijf drankjes op een avond nogal meevallen.

Ik heb het vaak genoeg wilder gemaakt in t verleden en ken genoeg dertigers en veertigers die er wekelijks meer dan tien achterover gooien.

Allemaal niet gezond, maar om TO nou neer te zetten als grote zuipsloot?

Maar ja TO t kan inderdaad verkeerd vallen. Hoe dan ook, je leeft nog.
Maar als ze 2 tot 4 keer per week uitgaat en gemiddeld 5 per keer drinkt
is het minimaal 10 per week oplopend tot 20 of meer.

Dus drinkt ze wekelijks meer dan jouw voorbeeld, en meer dan aanbevolen.
Alle reacties Link kopieren
HelloFromTheOtherSide schreef:
15-10-2018 09:08
Jeetje, ik zal hier wel als ontspoord worden gezien maar ik vind vijf drankjes op een avond nogal meevallen.

Ik heb het vaak genoeg wilder gemaakt in t verleden en ken genoeg dertigers en veertigers die er wekelijks meer dan tien achterover gooien.

Allemaal niet gezond, maar om TO nou neer te zetten als grote zuipsloot?

Maar ja TO t kan inderdaad verkeerd vallen. Hoe dan ook, je leeft nog.

2-4x per week die hoeveelheid he.. dan ben je wat mij betreft inderdaad een grote zuipsloot.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven