Wat betekent mijn droom?

31-10-2018 16:23 16 berichten
Hoi!

Ik heb de laatste tijd erg vaak een droom. Ik droom namelijk dat ik zelf in de Hunger Games meespeel.. Ik heb die droom wel erg vaak de laatste tijd maar dan telkens in een andere omgeving. Zoals bijvoorbeeld in een grote blokkendoos (?) en in een doolhof. Weet iemand wat het betekent want ik heb die droom al wel ±6 keer gehad binnen ±6 maanden.

Alvast bedankt!
( Mocht je meer info willen, laat het weten in de comments.) :-D
Dat betekent dat je toe bent aan de volgende stap in je leven. Of het nu gaat om een relatie of werk of studie, het is hoog tijd dat er iets flink verandert. Dus neem die stap en maak al je geheime dromen waar. De tijd is er rijp voor. Jij zelf twijfelt misschien nog, maar als je de eerste stap hebt gezet weet je al snel dat je op de juiste weg bent.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?client=saf ... fXynKJadWw
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Minder enge film kijken voor het slapen gaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nou daar kan je wel van alles voor verzinnen natuurlijk.
dolfje zoals??
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
31-10-2018 16:27
Minder enge film kijken voor het slapen gaan?

Of de boeken niet lezen voor je gaat slapen?

Ik ging altijd raar dromen als ik net voor het slapen een spannend boek had gelezen. Nou ja, als ik het nog niet helemaal uitgelezen had en dus nog in het verhaal zat.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel ermee dat wat er ook gezegd wordt dat het betekent dat er iets herkenbaars in kan zitten.
Net als horoscopen in tijdschriften. Als je er in wilt geloven dan doe je dat.

Je kan vast zitten in een baan, relatie of wat dan ook maar misschien zit je te strak in je kleren en moet je gaan sporten of lig je te strak onder je dekens en droom je daarom dat je niet weg kan.
Ik droom weinig over opgesloten zitten, maar de keren dat ik erover droom, wil ik in het dagelijkse leven ergens aan ontsnappen. Geloof dat ik die droom in 3 situaties heb gehad:

1. Ex-vriend waar ik echt van moest loskomen
2. Overlijden van schoonmoeder (dat was een rottijd en daar wilde ik aan ontsnappen)
3. Een vreselijke baan

Pas nadat ik deze droom wel 20 keer had gehad, ben ik eens gaan nadenken en voelde ik dat ik me inderdaad opgesloten voelde. Ben absoluut geen zweefteef, maar herkende het opgesloten gevoel opeens overdag in het ziekenhuis (in situatie 2).

Toen herkende ik het ook met terugwerkende kracht bij ex. En toen ik in die rotbaan zat, voelde ik het al aankomen vóór ik weer ging dromen. Zo snel was ik niet weg, dus ik heb nog wel een maand of twee gedroomd over opgesloten zitten en achtervolgd worden toen ik eenmaal mijn baan had opgezegd.

Maar ga eens bij jezelf te rade. Ben je gespannen? Angstig? Opgesloten? In een keurslijf? Wil je ergens mee stoppen?
Alle reacties Link kopieren
misschien moet je wat eten voor je gaat slapen :lightbulb:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Dromen zijn meestal duidelijk hoor. Je hebt last van een emotie over iets. Vaak spelen emoties uit je kindertijd mee die in je huidige leven allang niet meer spelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij betekend het helemaal niets.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Eerst eens kijken wat The Hunger Games voor jou betekent.
Wat voel je als je aan die serie/flim denkt?
Dat is nl een hele belangrijke.
De 1 heeft hele andere associaties bij iets dan een ander.
Bij het zien van een toren denkt de ene persoon, o leuk een mooie hoge toren terwijl een ander persoon doodsbang wordt bij het zien van de hoogte van een toren.

Blokkendoos/doolhof zegt wel iets over: het ontdekken van je weg.
Je moet nl uitvinden hoe je erdoor moet ‘wandelen’
Alle reacties Link kopieren
Je moet verhuizen naar het buitenland.


Of gewoon lekker ontspannend, iedereen droomt.
Alle reacties Link kopieren
Dat betekent dat je teveel naar hunger games kijkt of t dwarrelt ergens in je hoofd, lijkt me volstrekt logisch.
Alle reacties Link kopieren
Wat gebeurt er in die droom? Met wie kom je in contact en hoe en wat voel en doe je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven