buitengesloten

14-12-2018 20:24 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii,

kan het aan niemand echt kwijt dus vandaar hier,

Ik zit nu op 4e klas en had paar hechte vriendinnen, tot ze op een tijd wat afstandelijk gingen doen tegen mij en ze overal samen heen gingen etc. nu zijn er feestjes en nieuw jaar en gaan hun met elkaar naar de feesten en ik ben niet meegevraagd (normaal werd ik wel meegevraagd) en het is niet voor 1 keer, tis meerde keren. Nu ben ik dus mezelf aan het wijsmaken dat ik vast iets fouts doe maar kan me niks bedenken. Voor de rest heb ik niet echt vriendinnen waar ik terecht kan (zijn meer vriendinnen op school en dat is het). ik wil deze vriendschappen ook buitenschool alleen heb ik dan het gevoel dat ze denken dat ik alleen naar ze kom omdat ik de andere niet meer heb nu.

Wat moet ik hiermee? Volhouden tot ik examen heb gedaan en nieuwe mensen ontmoet tijdens mijn studie (over 2 jaar)? confronteren is geen optie, heb ik al eens gedaan maar dan is het van 'nee er is niks'.

Hoor het graag,
Alle reacties Link kopieren
Jezelf uitnodigingen.

En zelf hun ook eens vragen, zelf initiatief nemen.

Niet zo afwachtend wezen.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen zijn gewoon slangen en als je de fout maakt gebeten te worden blijft het gif in je lichaam.

Ik zou ze lekker laten voor wat het is en contact met anderen zoeken. Zij zijn echt niet de enige leuke meiden op school hé.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven