Dealer veradden

17-12-2018 17:48 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Via deze weg wil ik even mijn verhaal kwijt.

Lang geleden ben ik misbruikt door een jongen voor seks.
Niet in de zin van verkrachting ofzo, maar meer in de zin van ik neuk je en laat vervolgens niets meer weten.
Ik was toen een jaar of 18 en hij 25 ofzo.
Ineens was hij bezig met een ander.. Ik heb toen tegen die vriendin over mij verteld, maar hij ontkende alles tegen haar en zij ging met hem door..

Toen kwam aan het licht dat hij drugs dealde en ik heb hem erbij gelapt bij de politie.
Ik moet zeggen dat ik toen ook niet lekker in mijn vel zat en nog erg jong was in doen en laten..

Er zat een vriendin bij me op het moment dat ik belde, maar ze greep verder ook niet in...
Later bleek wel dat ze het niet correct vond en nog later bleek dat ze het heeft doorverteld aan tenminste nog 1 iemand.

Vele jaren later komt die man eens vrij uit de gevangenis en ik begin schrik te krijgen. Het is immers een dorpsgenoot.

Ik wilde nog met die toemalige vriendin praten of ze haar mond erover dicht wil houden maar die is volgens mij klaar met me, want ze wil niet meer telefoneren met me. Behalve alleen op de app.. Ja zo dom ben ik nu ook weer niet...

Wat nu? Ik schijt 7 kleuren....
Maak een afspraak met de wijkagent en bespreek je angst.
Wijkagent verwittigen en hopen dat ie niet meer terug naar 't dorp komt wonen.

En in de gevangenis clean is geraakt en zijn verstand heeft teruggevonden.
Alle reacties Link kopieren
Die jongen is echt niet door 1 melding jaren de bak ingegaan. Daar hebben ze veel meer informatie over gehad.

Ben jij ooit als getuigen gehoord in de rechtbank? Zo nee, dan was jouw verklaring wel belangrijk, maar zeker niet het belangrijkste bewijslast.

Was je wel een belangrijke getuigen, dan had jouw naam waarschijnlijk ook in het dossier vermeld gestaan. En de advocaat van je ex heeft dit dossier gekregen en de inhoud gedeeld met zijn/haar client.

Wel heel goed dat je de politie hebt gebeld!

Ik zou er niet zo bang voor zijn. En anders een gesprek aangaan met de wijkagent.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Snitchen omdat je gedumpt bent is natuurlijk niet zo sympathiek.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
kantlijn schreef:
17-12-2018 18:04
Snitchen omdat je gedumpt bent is natuurlijk niet zo sympathiek.
Nou, wat mij betreft als je er een dealer van de straat mee haalt, wel hoor.
Krijg je velen jaren voor dealen?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
17-12-2018 18:09
Krijg je velen jaren voor dealen?
"...ik begin schrik te krijgen." TO lijkt me Belgisch, daar liggen de straffen voor drugshandel inderdaad een stuk hoger dan in Nederland.

Ter zake: drugs dealen en geweldsdelicten zijn twee verschillende sferen en ik lees ook nergens dat hij gedreigd heeft dus ga er maar vanuit dat hij je niets zal aandoen.
kantlijn wijzigde dit bericht op 17-12-2018 18:16
25.67% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
17-12-2018 18:12
"...ik begin schrik te krijgen." TO lijkt me Belgisch, daar liggen de straffen voor drugshandel inderdaad een stuk hoger dan in Nederland.
daar snappen ze het tenminste
Alle reacties Link kopieren
omajanneke schreef:
17-12-2018 18:15
daar snappen ze het tenminste
Ja, want door het stringente Belgische anti-harddrugbeleid komt er tegenwoordig geen gram coke meer via de Antwerpse haven Europa in. Oh, wacht...
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
omajanneke schreef:
17-12-2018 18:15
daar snappen ze het tenminste
Nope, hier snappen ze het ook niet.

Want je krijgt dan wel een hogere straf, maar bij goed gedrag ben je na 1/3de tot 1/2de wel weer vrij.
Of vrij onder voorwaarden.

Wat heeft het dan voor zin om iemand bijvoorbeeld 8 jaar te straffen als je toch weet dat ie weer vrij is na 3 jaar?



Bovendien is de haven van Antwerpen dus inderdaad een lachertje wat betreft drugs :-D.
kantlijn schreef:
17-12-2018 18:18
Ja, want door het stringente Belgische anti-harddrugbeleid komt er tegenwoordig geen gram coke meer via de Antwerpse haven Europa in. Oh, wacht...
:lol:
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
17-12-2018 18:03
Ben jij ooit als getuigen gehoord in de rechtbank?

Was je wel een belangrijke getuigen,
Getuige
Alle reacties Link kopieren
TO is van 1990, dus nu 28
Was 18 toen het speelde
Ook in belgie is maximal straf op dealen vijf jaar, en dan nog straftijdverkorting...

Mwah, deze meneer had dealen als bijzaak (als het verhaal klopt).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de melding anoniem gedaan.

Hij is de bak in gedraaid voor het onderhouden van een amfetaminelab..
Had dat er idd bij moeten vermelden.

Het erbij lappen was niet heel sympathiek, maar ik sta wel voor een drug-free world! Al is dat misschien wat idealistisch..
Alle reacties Link kopieren
Een blauwtje lopen en dan opeens de idealist uithangen... het lijkt wel of je een beetje jaloers bent maar dat is vast niet zo. My bad.

Hoe kom je aan een producent van drugs voor je ONS als je heel idealistisch droomt van een drug-free world?

Ben je niet bang? Hij wéét dus dat jij hem erbij gelapt hebt.
Dat die vriendin van je alleen wil appen snap ik wel, ze houdt hem op de hoogte.
Doe voorzichtig, ik zou wel bang zijn :@@:

Je weet toch wat een hekel zulke gasten aan verklikkers hebben? Pas goed op, je weet het nooit. Hij zal best nog eens even van je willen weten waarom je hem hebt verraden nadat je eerst een potje met hem heb gesekst. Net of je hem probeerde uit te horen. Doen ze in films ook altijd :lightbulb:

Dat je vader bij of voor de politie werkt wist hij al?
Alle reacties Link kopieren
Doglover1990 schreef:
17-12-2018 19:26
Ik heb de melding anoniem gedaan.

Hij is de bak in gedraaid voor het onderhouden van een amfetaminelab..
Had dat er idd bij moeten vermelden.

Het erbij lappen was niet heel sympathiek, maar ik sta wel voor een drug-free world! Al is dat misschien wat idealistisch..
Je lapte hem erbij omdat je je gebruikt voelde. Nu niet net doen alsof je het deed omdat je zo tegen drugs bent.

Ik denk trouwens dat hij nog wel wat meer op zijn kerfstok had, anders zat hij niet zo lang in de bak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven