Gelukkig nieuwjaar!

31-12-2018 12:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen alweer zin om het hele kantoor langs te gaan om iedereen nieuwjaar te wensen? Of zien sommigen er iets tegen op?

Het niet mijn hobby, van die half leuke collega’s. Iedereen kent het wel.

Hoe doorstaan jullie dit psychisch lijden?
Alle reacties Link kopieren
Het erge bij mij is dat je geacht wordt precies te weten wie je al hebt gehad en wie nog niet. Met de nodige part-timers is dat voor mij niet te doen. Maar wee je gebeente als je iemand vergeet te zoenen of, nog erger, voor de tweede keer een gelukkig nieuwjaar wenst!
:P :wtf:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Om dat te vermijden ben ik al een paar jaar werkloos.
Alle reacties Link kopieren
CaroMamaVanMaik schreef:
31-12-2018 13:06
Het erge bij mij is dat je geacht wordt precies te weten wie je al hebt gehad en wie nog niet. Met de nodige part-timers is dat voor mij niet te doen. Maar wee je gebeente als je iemand vergeet te zoenen of, nog erger, voor de tweede keer een gelukkig nieuwjaar wenst!
:P :wtf:
Dit, ‘heb ik jou al gehad??’.

Of 2 favoriete collega’s. Je manager en een andere favoriete collega op een rij. Iedereen zoenen?
Alle reacties Link kopieren
Ik geef alleen een hand want ik hou niet van kussen. Als ze ernaar vragen zeg ik dat ook. Mensen worden daar onzeker van want dan denken ze dat het persoonlijk is (dat je ze niet wil kussen) dus vragen nooit door maar lopen maar verder. Wel is er altijd een lolbroek die weet dat ik er niet van hou, en mij heel overdreven gaat proberen te kussen. En dan reageer ik heel fel (te hard wegduwen) en dat schrikt ook af. Tja. Koning van mijn eigen grenzen heurrr.
Gelukkig kunnen wij het gewoon roepen naar elke collega. Wij lopen dagelijks met meer dan 100 man op de afdeling. Geen doen om iedereen persoonlijk een hand te geven of te zoenen. Ik vind het helemaal top!
Ik probeer meestal het kantoor binnen te komen en hard te roepen: beste wensen allemaal!!

Echt geen zin om iedereen persoonlijk af te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Cafetière schreef:
31-12-2018 14:00
Ik probeer meestal het kantoor binnen te komen en hard te roepen: beste wensen allemaal!!

Echt geen zin om iedereen persoonlijk af te gaan.
Dat lukt hier niet. Helaas.
Ze komen ook rondlopen zodat ze echt iedereen persoonlijk een gelukkig nieuwjaar (en alles wat wenselijk is) (ja, van hetzelfde en een hele goede gezondheid) te wensen.
En 's avonds nog een keer in een vereniging. Net alsof het spontaan in je opkomt. :wtf: >:-(
Alle reacties Link kopieren
Cafetière schreef:
31-12-2018 14:00
Ik probeer meestal het kantoor binnen te komen en hard te roepen: beste wensen allemaal!!

Echt geen zin om iedereen persoonlijk af te gaan.
Dit doe ik ook! Helaas zijn er dan nog genoeg die alsnog zelf persoonlijk langskomen.
.
Ik ben vrij tot 7 januari. Mijn familie wil ik nog een gelukkig nieuwjaar wensen, verder vermijd ik de eerste week alles en iedereen. Minpuntje, ik moet de kinderen wel zelf naar school brengen na de vakantie maar dan kom ik denk ik net iets te laat zodat ik daar handen schudden ook kan overslaan
Liliane13 schreef:
31-12-2018 14:22
Dit doe ik ook! Helaas zijn er dan nog genoeg die alsnog zelf persoonlijk langskomen.
jaa helaas niet helemaal te vermijden. Het domme is ook dat als ik eenmaal de "groeps beste wensen" heb gedaan dat ik dan de rest van de dag(en) bekend sta als the grinch van nieuwjaar. Alsof de rest er wel echt plezier in heeft ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven