Vriendin of?

17-01-2019 15:31 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi medeforummers,

Zo'n zeven jaar geleden hebben mijn ex(destijds vriend) een vriendschappelijke relatie opgebouwd met nog een stel. Nu deze relatie al 3 jaar is verbroken, zie ik deze vrienden (alleen vrouw) 2 a 3x per jaar. Mijn ex had een goede klik met de man en ik met haar.

Als ik haar nog eens zie, spreekt ze niet echt goed meer over die ex. Maar ze (of haar man?) Nodigt hem wel uit voor kerst verjaardagen etc en nodigt mij niet uit. Ik heb haar er enige maanden geleden over aangesproken. Ze gaf aan dat er niks aan de hand is, en wil niet dat we beide bij elkaar zijn (zijn niet zo fijn uit elkaar gegaan).

Ik heb hier een naar gevoel bij en ben in staat al het contact te verbreken. Ondertussen willen ze wel alles weten van mijn privé situatie nu.

Wat zouden jullie doen? Nog een kans geven of het hierbij laten? Heeft iemand een vergelijkbare situatie meegemaakt?
Blijkbaar zijn haar vriend en jouw ex betere vrienden dan dat jullie dat zijn.

Iemand die je 2 of 3 keer per jaar ziet, hoef je toch ook niet per se op je verjaardag uit te nodigen? Of met kerst al helemaal niet?

Als je haar leuk vindt, kun je haar gewoon die paar keer per jaar blijven zien. Maar dat zou ik alleen doen als je erop kunt vertrouwen dat wat je tegen haar zegt niet aan je ex doorgebriefd wordt.
Alle reacties Link kopieren
Als stel voelen ze meer voor je ex dan voor jou en dan vooral haar man.
Als jij het niet prettig vindt om haar 2 a 3 keer per jaar te zien, dan stop je daar toch gewoon mee?
Zou je wel willen dat ze je uitnodigen terwijl je ex er ook is?
Lijkt me ook niet echt het recept voor een leuke avond.

Waarom nodig je ze niet bij jou thuis uit, probleem opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet en vind het raar dat je hun aanspreekt(!) over wie zij uitnodigen voor kerst. :-?

Wie ben jij om dat voor hun te bepalen? En ipv dat als volwassenen te bespreken en misschien zelf iets gereserveerder te zijn in welke info je deelt, denk je erover om al het contact te verbreken. Ik vind jouw denkwijze maar raar Maria01.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven