Motivatie problemen.

22-01-2019 13:25 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik zit toch een beetje in de knoop of loop vast. Ik ben zelf bekend met c ptss en jaar lang bij een psychotherapeut gelopen die maar niet tot de kern kwam. Ze is heel even eruit geweest en heb ook niets meer vernomen en krijg ook geen mail.of telefoontje meer terug.

Ondertussen heb ik besloten met de huisarts om een andere therapeut/psychiater te zoeken. Wacht tijd is best lang in mijn geval maart aan de beurt.

Ik studeer deeltijd sinds een jaar, jaar 1 is bijna voorbij, maar hier komt het omdat ik blijkbaar toch een erge cognitieve faalangst heb heb ik wel een paar tentamens onvoldoende gehaald. En 2 net voldoendes. Ik merk dat ik steeds meer vastloopt en hier enorm onzeker van wordt juist omdat ik alles op tijd en goed voorbereid lijkt het toch mis te gaan...

Ik krijg nu steeds meer motivatie problemen en raak meer teleurgesteld zit enorm vast in een visuele cirkel wat me niet lukt te door breken. Ik wil graag door gaan met deze studie omdat dit me een kans geeft op een leukere baan.

Wie heeft hier ervaring mee wat heb jij gedaan?

Ik moet nog even wachten op hulp..
Alle reacties Link kopieren
Is die studie misschien te moeilijk voor je?
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je te streng voor jezelf?
Wat zou het makkelijker maken voor je om door te zetten?
Meer tijd voor plezier maken?
Jezelf vaker complimentjes maken.?!
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
22-01-2019 13:39
Is die studie misschien te moeilijk voor je?
Nee dat is het niet het is faal angst
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
22-01-2019 13:39
Misschien ben je te streng voor jezelf?
Wat zou het makkelijker maken voor je om door te zetten?
Meer tijd voor plezier maken?
Jezelf vaker complimentjes maken.?!