Runningtherapie schema gezocht

28-01-2019 16:58 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zou graag runningtherapie willen doen naar aanleiding van depressieve klachten en ik ben op zoek naar een opbouw-schema.

Is er iemand die zijn/haar schema met mij zou willen delen? Ik wil in het begin om de dag gaan lopen en het opbouwen tot 30 minuten per dag.

Ik kan via Google niet echt iets vinden maar wellicht zoek ik niet goed genoeg.

Bedankt alvast voor het delen!
Alle reacties Link kopieren
runningtherapie is niet alleen hardlopen, maar je gaat praten met een therapeut tijdens het bewegen en hardlopen.

kijk eens op de website van sportrusten.nl. daar kan je veel informatie vinden over hardlopen en ook lopen bij depressieve klachten
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Tip: ga op zoek naar een beginnerscursus. Dan heb je én een stok achter de deur, sociale contacten en minder kans op blessures.

Maar ik zal ook even zoeken naar een schema
hamerhaai schreef:
28-01-2019 17:10
runningtherapie is niet alleen hardlopen, maar je gaat praten met een therapeut tijdens het bewegen en hardlopen.

kijk eens op de website van sportrusten.nl. daar kan je veel informatie vinden over hardlopen en ook lopen bij depressieve klachten
Dat is niet altijd. Soms is het ook gewoon lopen. Soms in combinatie met daarnaast nog therapie
https://www.run2day.nl/hardloopschema-beginner
Alle reacties Link kopieren
Dank allen voor de reacties. Ik had idd a gekeken naar cursussen maar dat is (voor mij iig) nogal prijzig. Het gaat mij idd vooral om het sporten. Inmiddels al wat beginnerschema’s gevonden.
Daarnaast ook een oproep geplaatst voor een sportmaatje want een stok achter de deur is wel handig ja ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven